**TOUKOTAAPEROT 2006**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macadamia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hahaa, Mimmin titut titut ;o) ;o)

lisää tuukan lentäviä lausahduksia. tukkelin lempipuuhaa makkarissa on räpsiä valoja päälle ja pois, päälle ja pois, kun katkaisija on sopivasti hänen sänkynsä päätypuolellä ulottuvilla. eilen jostain syystä olisi halunnut apua valojen sammuttamiseen, joten tokaisi "äiti sammuu".... ei siis äiti sammuttaa, vaan sammuu...... mitäs lyödään vetoa, niin tuo tokaisu kuullaan joskus jossain kaupan jonossa, kun olen purkamassa hihnalle sitä viikon ainokaista saunasiideriä????? on siinä sitten mummuilla ja mammoilla kauhistelemista, että tuollainen alkkisäiti...........

tarvis kans pian aktivoitua noiden kevätvaatteiden ja -kenkien kanssa. tuukka tarvii vk-haalarit ja kengät. nyt alkaa se remun 74cm-haalari sen verran venyä ja paukkua kun se pukee päälle, että se on pakko laittaa hyllylle... jos jaksais joskus ajella kankaanpäähän tai parkanoon reiman tehtaanmyymälään - sieltä voisi taas löytyä halvalla rompetta.

aika hurjilta muuten kuulostavat nuo Miklun kohtaukset... onneksi ovat helpottumaan päin!! mä jään odottamaan, että tuleeko tuukan kanssa koskaan tuollaisia vai päästääkö poika meidän näin helpolla kuin tähänkin asti...

Onnea Miialle toisesta pojasta!
täällä taisi "eka kevät" jo mennä, koska meidän pihassa kukkivat orvokit ennen joulua ;o) kovasti silti odottelen sitä oikeaa kevättä tulevaksi.

Taas mun lempiaihe, eli vaatteet & kengät; mä haen Mimmille 2-osaisen vk-puvun Seppälästä koska haalari menee -kai- vielä mut toinen asu tarvittas varalle kun varapuvut jäi pieneks ja annoin ne eteenpäin. Käytän siihen Seppälän asuun Stockan 10e:n alennuslipukkeen samalla :-)... (haalari on Lassietec joten varapuvun ei tarvii olla yhtä 'hyvä')

Tottahan se Tuukka muistaa kajauttaa jossain nolossa paikassa "äiti sammuu" :) Niinhän se taitaa mennä ;)

Meillä on äitin "tisut" kans yksi lemppareita. Ai että jaksoi kikattaa kun isi oli pukenut nallelle päälle äitin liivit. On innostunut tosissaan käymään isin kanssa saunassa kun tykkää ihmetellä pippeliä =) Äitilläkin kuulema on pippeli jos neitiltä asiaa kysyy. Vain häneltä löytyy pimppa. Hassuja nämä lapsukaiset.

Minä täällä pähkäilen, että missä vika, kun kuukautisten piti alkaa perjantaina. Eihän ne kauheasti ole myöhässä, mutta kun mulla on aina ollut tosi tarkka kierto ja ainoastaan synnytyksen jälkeen pari kiertoa oli vähän pidempiä. Tein testin eilen ja negatiivistä näytti. Minä *dork dork* tein sen silleen, että olin puoli tuntia aiemmin käynyt duunissa vessassa joten voi olla että sen vuoksi näytti negaa. Mahdollisuus raskauteen olisi olemassa, mutta toisaalta mahaa on juilinut jo reilun viikon silleen että menkat vois alkaa koska vaan. Yleensä juiliminenkin alkaa vasta kun tilanne on päällä ja sillä olen vähän ymmälläni. Perjantaina testaan uudelleen jos siihen mennessä mitään ei ole tapahtunut ja jos edelleen näyttää negaa menen lääkäriin. Tietysti toivon, että vauva olisi tulossa ja mieskin on jotenkin ihmeen positiivinen tämän asian suhteen. Ei hänellä mitään syytä olisikaan äkkäillä, koska yhdessä tämä "vahinko kerta" tehtiin :) Minusta jopa tuntui että oli vähän pettynyt siitä testistä vaikkei mitään sanonutkaan ääneen. Tytön raskauden oireita olen miettinyt ja silloin oli niin totaalisen neurtaali olo tuolla mahassa ja nyt särkee ja juilii että vähän pelottaa onko jotain vakavampaa. Pitäkää peukkuja että kaikki olis ok.

Nasu: jospa sä oot sressannu ne menkat pois... (Typyn hoitotilanne..)? Tai tietty voihan sieltä se + tupsahtaa, tuskin mitään vakavaa kuitenkaan! Mulla kans on niiiin säännölliset ja jos ne on myöhäs niin on kova stressi päällä -ei oo kyl piiiitkään aikaan niin käyny, on varmaan stressinsietokykykin petraantunu yh-äitiyden myötä.

Tuukan äiti varmaan tosiaan 'sammuu' joskus sinne kassajonoon ;-) \o/ Hihii, kirjoitelkaa vaan lisää näitä 'lentäviä lauseita'!

Ohoh Nasu! Voi kunpa siellä masussa olisikin asukki! Ja minun mahaa juili kyllä tämän raskauden alussa aika kovasti jonkun aikaa. Teepäs uusi testi aamupissasta niin ehkä siinä jo kaksi viivaa näkyy ;) Mutta peukkuja pidän että mitään hätää ei olisi, tuskin onkaan!

Miklu ainakin kajauttaa pahimmat möläytyksensä juuri sadan ihmisen läsnäollessa, että eiköhän se Tuukkakin pistä pahan juuri "kivaan" paikkaan :D
Miklulla on kaupassa tapana osoitella vähänkin isin näköisiä miehiä ja huutaa 'isi, isi'. Siinä sitten punaisena että eikä ole isi, lopeta :D Sitten vanhempien miesten kohdalla osoittelee ja sanoo 'pappa'!!!
Ja isin pippeliä Miklu myös ihmettelee saunassa, sitten heti perään omaansa :) Kaikkien naisten paitaa myös raottelee, joiden syliin pääsee. Sitten sanoo 'tissi' :)

Vai on muillakin tissit pop. Meilläkin kaivellaan vähän väliä paidan alta ja joskus jopa "maistaa" =) Mies kysyi kerran, mitä vauvat syö niin tyttö vastas tomerana: "Tissikeittoa."
En tiedä vaikuttaako jatkuva laulaminen, loruttelu ja lukeminen paljonkin sanankäänteisiin, mutta Essi puhuu tyyliin: "Missä pappa onkaan?" "Kuka kumma tulikaan?" tai: "Taitaapa ollakin koira."

Kuume alkaa hellittää ja tänään neiti on jaksanut leikkiä jo koko päivän. Yritetään olla ihan rauhassa kotona, että päästään taudista eroon.

Älä Nasu vielä hermoile. Kierrot voi olla hyvinkin erilaisia. Mies tuossa taas kyseli kakkosen perään =) Tervetullut olisi meillekin. Ollaan myös puhuttu tuki-/sijaisperheenä toimimisesta. Se ei ole vielä ajankohtaista, kun mies tosiaan haluaa sen biologisenkin jatko-osan tuolle Essille. Ja ensin käydään kurssit ja tutustutaan aiheeseen tarkemmin. Mutta asiaa on pyöritelty jo ennen kuin saatiin tuo esikoinen, vieläpä miehen aloitteesta. Minä taas olen miettinyt sitä jo teininä, kun meidän äiti haaveili sijaisvanhemmuudesta. Meille lapsille se olisi sopinut, muttei siitä haavetta kummempaa koskaan tullut. Ehkä me kahdestaan jaksettais eri tavalla.

Nyt pitää laitella perheelle ruokaa. Huomiseen!

Ihania juttuja näiden taaperoiden suista tuleekin :)
Mulla on kakku uunissa eli tulee herkku iltapalaa, heh.
Huomenna tapaan sen mun kätilön ekaa kertaa,
toivottavasti ymmärretään toisiamme :)

Ihana kuulla, et Essin sairastelut alkaa taas hellittämään. Ja ei voi olla tosi noitten Nasun typyn hoitojuttujen kans. Voi jee-e. Tsemppiä Miialle kätilön tapaamiseen. Eiköhän se hyvin mee.

Vai haaveille VP:ki tuki/sijaisperheenä olemisesta. Kuten oon joskus vuosi sit Antsukalle mesessä kertonukki, ni mä haaveilen kans. Mut meillä se on täysin yxpuolista. Miestä ei vois vähempää kiinnostaa. Mä oon haaveillu siitä kans yli kymmenen vuotta. Kerran jo ilmotin meiät tukiperhekurssille, mut mies käski peruu. Dam! Nooh, tehään ny ensin nää omat mukulat ja katotaan sitte vieläkö kiinnostaa:) Jos kiinnostusta piisaa, ni sit vois alkaa ukkoa lämmitteleen ihan uuteen malliin.

Jenna kans tietää tasan tarkkaan, et pikkusisarusta pukkaa. Lisäx hän on päättäny, et se on poika. Ei siis olla kysytty sukupuolta eikä kysytä. Mut jos Jennalta kysyy, mitä äitin masussa on, ni hän sanoo veli, tuhma:) Tulee varmaanki joka iltasesta unilaulusta Vaarilla on saari. Siinä ku lauletaan, et isoveli uhmaa ja aikoo tehdä tuhmaa. Jenna käy kans antaas vauvalle pusuja mun masulle. Väliin tuumailee, et vauva tulee pois masusta kävelemään. Eli hyvältä näyttää nyt, mut kyl mä pelkään et riemu repee ku se pikkusisarus oikeesti syntyy. Typy ku on niin äitin tyttöä ku olla ja voi. Jos mä oon paikalla, ni kukaan muu ei käy niin mihinkään. Kaiken täytyy äitin tehä. Huah!

Ootte te sitte innokkaita vaatteitten ostajia. Täällä maalla ku ei oo niin tarkkaa, varsinki ku typyki on kälyllä hoidossa, ni Jenna kulkee pitkälti käytetyissä kuteissa. Käly on kiikuttanu meille kavereittensa ja sukulaistensaki vaatteita. Kiva niin. Kaupungissa oon käyny viimex rakenneultrassa, eikä sillonka tullu vaatekaupoissa käytyä, ku ukko oli messisä. Pakko tässä ois kyllä suunnitella kaupunkiin ja vaateostoksille menoa. Nyt typy alko itkeen ja huutaan äitiä...

Onneksi nämä moninaiset perheenlaajennushaaveet on tosiaan molemminpuolisia... En jaksais vääntää niin perustavanlaatuisista kysymyksistä, kuin vaikka lasten määrästä. Eiköhän me sitten tiedetä, kun on tarpeeksi =D

Meillä Essi hukkuu vaatteisiin, mutta itse ei tosiaan tartte ostaa. Papan kumppani on pyhästi luvannut lelliä kaikki lapsenlapset piloille =) Onneksi sen maku on hyvä. Enimmäkseen saadaan P.O.P.in vaatteita reissuilta, kun kyseistä liikettä ei meidän lähellä ole. Myös vaippaostoksia on sponssannut kivasti.

Taidan lähtee nukkumaan, kun ei jaksa enää surffata.

Tiettekös mäkin oon vähän haaveillut tuki / sijaisperheenä toimimisesta! Eka pitäs vaan löytää se toinen osapuoli ja 'hitsautua yhteen'... :-)

Mimmin eilinen lausahdus; (leikkii puhelimella) 'Haloo, MOI! Kulta rakas' O-; Kylläpä muuten Essi osaa hienosti 'riimitellä', se on varmaan aivan mahdottoman söpöä! (ois kiva kun näkis livenä / videolta) Niin ja kiva kuulla et pikku potilas on paranemaan päin! Vai on Jenna päättäny et tulokas on poika, hassua. ;-o Miian tulee sit kertoon et miten sen 'Hebamer' eli kätilön kanssa sujui!

vai on Nasullakin jännät paikat ;o) peukut pystyyn että olisi tärpännyt!

ootte te kyllä aika rautaisia mutseja, jotka haaveilette vielä tuki-/sijaisperheenä olemisesta! mä myönnän avoimesti, ettei musta olisi sellaiseen. tai ehkä olisi, jos löytyisi kiinnostusta - mutta kun ei löydy..

ja vaatteista - tuukka on kulkenut hoidossa koko talven lähinnä bodyssa ja sukkahousuissa, eli siitä on kyllä glamour kaukana ;o) ne vaan on kaikkein kätevimmät vaatteet, kun pitää ulkoilla ja pukea ja riisua yms.. meillä onkin 80cm collegehousut ja muut housut jääneet ihan käyttämättä, mutta 86senttisiä olen kyllä ostanut kevättä ja kesää varten. tuo vk-haalari nyt vaan on ihan must-ostos, sellainen joka kestää vedessä lutrauksetkin. viime syksynä ostinkin sellaisen vähän "paremman" ulkoilupuvun, mutta se ei kyllä kestä vettä...

mulla on nyt joku saakelin stressikausi menossa, eli kaikki stressaa - kotona ja töissä. töissä on kiire ja aina tuntuu olevan joku asia rempallaan. eilen olisin ehtinyt salille, mutta en kyennyt lähtemään kun katsoin siivouksen tärkeämmäksi. mä en tajua mikä kapi noissa koirissa on, kun tuntuu että ne luovuttavat kaikki karvansa. musta on ihan hirveätä, etten pysty pitämään kotia puhtaana, vaan aina nurkat on karvapalloja täynnä. kaksi kertaa päivässä vähintään pitäisi imuroida, että olisi edes jotenkin siedettävää....... tällä hetkellä en meidän koirista kauheasti perusta....... kääk!!! uusi imuri pitäisi käydä ostamassa - ja koska ei ole varaa siihen neljän tonnin kirbyyn, niin täytynee tyytyä muutaman satasen dysoniin. siinä on sama toimintaperiaate, joten toivottavasti olisi yhtä tehokaskin.

mutta nyt mä lopetan tän märmätyksen ja alan hommiin.
happy wednesday!

Tämä tahtoo robotti-imurin! Koiran lähdön on kyllä huomannut itsekin, kun pysyy paikat siistimpänä ja on omakin olo raikkaampi. Essillä on vielä lämpöä ja huomisen järjestelyt tökkii pa-has-ti. Aamupäivälle saatan saada hoitajan, mutta iltapäivä ei taida onnistua =/ Kökköä.

Meillä ei bodyja käytetä enää ollenkaan, vaippojen jättö vei viimeiset bodyt kaapin perälle. Kyllä minä pientä ylpeyttä tunnen tuosta kirpusta, kun osaa niin hienosti ilmaista itseään =) Lauluvalikoima alkaa olla pian isompi kuin isällään, mulle ei taida vielä pärjätä... Meillä ei itsellä ole videokameraa, pappa joskus kuvaa.

Te siellä jo puhutte välikausihaalareista ja me puetaan villapukua toppahaalarin alle. Lumet on ihme kyllä pysyneet, vaikka ollaankin plussalla.

On mulle ollut alavalinta selvä aina, rakkautta riittää toistenkin lapsille. Ihan vilpittömästi hyppäsin viime viikolla yhden oppilaan kaulaan, kun se onnistui tositosi hyvin yhdessä jutussa. Vaikka alkaahan nämä mun kaitsettavat olla jo melkoisia köriläitä ja nuoria naisia, ope vaan on tunneilmaisussaan yhtä avoin kuin taaperot =D

Mukavaa keskiviikkoa täältäkin ja Sintulle vähän sallivuutta itseä kohtaan. Kaikkea ei tartte tehdä täydellä teholla.

Jänää on joo ja nyt olen jotenkin ihan varma, että olen raskaana. Yritän itseäni muistuttaa siitä nega testistä, mutta ei mene perille ;) Kohta kipaisen apteekkiin ja aamulla teen uuden testin. Raskauteen viittaisi ihan tauoton nälkä ja vessassa juokseminen. Eilen illalla söin yhdeksän aikaan ranskiksia ja nakkeja, kymmeneltä oli uusi nälkä mutta ajattelin mennä kuitenkin nukkuun. Yhdeltätoista annoin periksi ja menin ottamaan yöpalaa. Kolmen aikaan tyttömme heräsi kakat housussa ja sen jälkeen huomasin, että mulla on taas nälkä. Ei kun syömään. Aamulla taas heräsin nälän tunteeseen.

Mies jo eilen pohti kuinka tämä tuleva poika sitten pääsee pelaamaan yli-ikäisenä lätkää kun on syntynyt loppuvuodesta. Et silleen. Yritin sanoa että jospa se testi kuitenkin pitäisi tehdä ennenkuin aletaan nimeä miettimään ;)

hihii, teidän kaikkien kanssa saa jännätä vuoron perään ;o) ;o) kuka seuraavaksi?? ei meitä enää kovin montaa "raskaana-olematonta" ole......

no joo, VP, kyllä mullekin robotti-imuri kelpais vallan hyvin. sellainen, jonka voisi ohjelmoida siivoamaan päivällä sillä aikaa kun ollaan töissä.. voisi koirat olla hiukan ihmeissään...

Nasu, kuulostaa lupaavalta! Nyt kipin kapin apteekkiin ja testiä tekemään!

Me oltiin aamupäivä shoppailemassa pojan kanssa. Ostin muutaman hameen itselleni ja pojalle kaksi paitaa. Ei kyl tarttis poika eikä tulevakaan yhtään vaatetta, mut ei mahda mitään kun löytyi taas niin kivoja... Pitäs mennä laittamaan T nukkumaan ja sen jälkeen perehtyä vähän englanninkieliseen raskaussanastoon, ei oo kovin selvillä ne jutut :) Kai pitäisi vähän myös siivota kun se kätilö tulee siis tänne meille. Kauhistus sentään kun aika menee nopsaan, tarkistin just ja on menossa jo rv 22. Kelalle pitäisi muistaa laittaa postia et saa sen äippäpakkauksen näpelöitäväksi :)

Mäki haaveilen sijaisperheen elämästä toisinaan, mut toisinaan haluun kauas lastensuojelusta :/ Eilen just käytiin työelämään tutustumassa yhessä paikassa, missä perhekodin äiti kertoi niiden elämästä. Ja se kuullosti kyllä ihanalle <3 mut ei taida meiän mies olla ihan niin innokas, vaikka ku ehdotin, ni sanohan se, et mitäpä jos vaihtaiski sosiomikoulutukseen. Sanoin sitte vaan, että jospa vaikka menisit psykiatriselle :) Mut eipä taida lähtä sinne, se taitaa kuitenki pysyä vielä tossa tietokone ja muut koneet puolella.

Mä haaveilen koko ajan toisesta vauvasta, mut pitää saaha koulu loppuun, joten katellaan meiän kohalla sitte sitä ens syksyä :) Ja mies on kyllä samoilla linjoilla.

Ida eilen pissasi enemmän housuun, ku koko aikana joulun jälkeen yhteensä. sillä on muutenki ollu nyt hankalia päiviä. kummallista, meiän Idalla, joka on ollu ku enkeli ;) Mut sillä on mun mielestä yks kulmahampaan kohta ihan turvoksissa ja mä tietty oon nyt joutunu olemaan aika pitkiä päiviä pois ja en muista, et kirjotinko, mut tuntuu, et kotonaki pyörii vaan tehtävät mielessä. Ja kyllähän ne lapset huomaa, jos vaan mukamas kuuntelet niiden juttuja, mukamas leikit lehmällä tai mukamas luet innostuneesti kirjoja. Mutta onnekseni huomen menen kouluun vasta puoli yhdeksi ja nyt sain tehtyä tehtävät semmoseen malliin, et viikonlopuksi ei jää ehkä mitään tai ei ainakaan suurempia, joten on ehkä Idalleki aikaa. Eilen kyllä ekaa kertaa itki ajan puutetta ja oli tunne, et ei jää idalle enää aikaa olleskaa. Se tietty kun idalla oli huono päivä pahensi vaan tilannetta. Onneksi mies siivosi ja mä sain leikkiä ja lukea + olla vaan Idan kanssa.

Piti vaan tulla ilmoittamaan et se mun valitsema kätilö oli aivan huippu!
Tultiin hyvin juttuun ja yhteinen kieli oli kyl ihan luksusta! Puhui täydellistä englantia! Nyt korvaan sitten lääkärikäyntejä sillä että se kätilö tulee kotiin tekemään ne tutkimukset ja muut. Vaikuttaa kyllä todella toimivalta järjestelmältä :) Sitten vauvan syntymän jälkeen se tulee kotiin 10-16 kertaa katsomaan miten vauvan kanssa menee. Synnytykseen se ei tule mukaan mutta kun oletetaan synnytyksen alkaneen niin soitetaan hänelle ja kätilö tulee kotiin katsomaan tilanteen ja tarvittaessa sitten lähettää sairaalaan. Tulipas kiva mieli kun löytyi niin kiva kätilö ja sanoi et se synnytyssairaalakin johon olisin menossa, on tosi kiva ja kielitaitoista henkilökuntaa! *Happy*

Kiva saada kivoja uutisia. Oon jutskannu yhden kaverin kanssa, joka synnytti Saksassa ja ei sillä mitään huonoja muistoja oo. Tunteen kieli vaan on suomi, mutta sulla on onneksi mies tulkkina, jos tarttet jotain erityistä =)

Nasun suhteen on peukut pystyssä ja sitä tulin tänne tarkistamaankin... Pitää varmaan jänskättää huomiseen. Minäkin odottelen kuukautisia ens viikonlopulle, eikä raskaus olis millään muotoa mahdoton ;)

Ihanaa, me päästään miehen kanssa VIIMEIN kahdestaan rentoutumaan mun kaverin häihin. Essi menee mummulaan yökylään elämänsä ekaa kertaa. Sillä varauksella, että pysyy terveenä.

Taidan kipitellä saunaan ja nauttia oluen tai kaks =) Huomenna pitää viedä Essi pariksi tunniksi tarhaan, mutta eipä sillä enää ollut lämpöä, tais se aamupäivän mittaus olla leikkihöyryjä, kun mittasin päivän mittaan monta kertaa, eikä näyttänyt mitään normaalia kummempaa. Onneksi sain kuitenkin päivää lyhennettyä, eikä tartte perjantaina viedä ollenkaan. Toivon mukaan viikonloppuna päästään lopusta räästä eroon =)

Itse itseäni viihdytän =) Herättiin miehen kanssa tosi aikaisin ja on ihana viettää aamuja kaksin. Uus työ on kääntänyt miehen rytmin, mikä on poikinut kyllä parisuhteeseen positiivisia juttuja. Asiat on joskus tosi pienestä kiinni. Tuo eilinen olut typistyi puolikkaaksi. Mikähän mulle on tullut =D

Hirvittää viedä Essi hoitoon... Toivottavasti se jaksaa. Onneksi oon lähellä ja vartissa hakemassa neitiä, jos tarve vaatii.

Nyt laitan naaman kuntoon ja Essille hoitokamppeet valmiiksi. Töitä olis vaikka muille jakaa...

Hyvää Ystistä ystävät!!

Ja ei tartte enää jänskättää, there's no doubt, täällä ollaan raskaana. Helpotti kummasti kun luki ohjeet läpi, eikä vaan katsellut kuvia ja saatiin testi toimimaan. Eilen päivällä tein töissä testin ja ihan haamua näytti. En siis viitsinyt siitä riemuita vaikka sanotaan että haamutkin lasketaan. Tänään aamulla sitten ei ollut enää epäilystäkään. Muutenkin merkit alkavat tuntua tutulta; janottaa, nälättää, etoo, vihloo mahasta, paleltaa ja itku meinaa pirahtaa kaikesta.

Ihanaa kun pääsin teille kertomaan kun on taas sellainen olo että haluaisin kuuluttaa tämän koko maailmalle, mutta meinataan kuitenkin vielä pitää salassa. Siinäpä onkin pähkinä viikonlopulle, kun on appiukon 50-vuotisjuhlat. Jo ajat sitten olen toisen mummun kanssa sopinut, että hoitaa typyä jotta minä pääsen rentoutumaan. On tääkin, puoli vuotta olin kokonaan juomatta ja nyt sitten ensin oli kaverin 30 synskät, (joista kannan muistoa massussa ;) ) ja nyt heti perään apen synttärit. Mitä hittiläinen mä sovellan jotta koko juhlakansa ei hoksaa. Luultavasti paljastutaan, koska mun naama loistaa kuin hangonkeksi =)

Onnea Miialle hyvästä kätilöstä!! On yksi suuri stressi vähempänä.

Vaatteista olette juteleet ja meillä meinaa yks kaks nyt kaikki jäädä pieneksi. Voin varmaan taas sanoa mummoille että saa ostaa. Välillä olivat ostokiellossa kun vaatteita oli niin paljon mutta nyt voi taas ostaa. Tahtovat vaan ostaa aina liian isoja että mahtuvat pidempään. Juu mahtuu pidempään mutta ne ei auta tähän tilanteeseen kun tarvittas sopivia vaatteita. Ei sillä että niiden kuuluisi ostaa vaan koska ihan oikeasti haluavat ostaa niin välillä "vapautan" ne. Itse ostelen kalliimmat hankkeet kuten kengät ja ulkohaalarit.

ONNEA NASU!!!!!!!!!!!!!! IHANAAA!!!!!!!! (mä tiesin sen, mä tiesin sen...!)

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ MYÖS KAIKILLE!

Mä sain nukkua yksin koko yön omassa sängyssä! Mimmi halus illalla _ite_ omaan petiinsä ->mut päättikin et haluu nukahtaa eka äitin sänkyyn... Kannoin sit typsykän omaansa ja siellä koisas rauhallisesti koko yön ja yövaippa oli kuiva! :-)

Ihanaa ystävänpäivää ja Nasulle OOONNNEEAA! <3

Neiti heräsi, kun naantalin aurinko, kun äitikin oli kotona <3 Joten parempi päivä tiedossa. Ostettiin eilen tytölle Ns. ystävänpäivälahja(kuhan on joku syy ostaa leluja :) kun muuten ostetaan niin vähän ) eli semmonen lego ambulanssi mikä vinkuu ja sehän on ollu ihan suosikki illalla ja aamulla. Ei meinannu Ida malttaa nukkumaan mennä ja en mäkään kyllä meinannu raaskia pistää, kun kerranki saatii olla yhessä vähän pidempää :) Nii ja ne paarit siellä sisällä on kuulemma pulkka :DD ja legojen pitää laskea sillä mäkeä :)

Eipä kait muuta, kun laatuajalle vielä hetkeksi

Yhteistyössä