Koita Nasu takoa miehen päähän että sinua V-Ä-S-Y-T-T-Ä-Ä! Varsinkin jos vielä lisäksi suppailee.
Satu voisi meillekin tulla vähän puutarhuroimaan

On se nyt ihan ok kun sitä koko kevät ollaan laitettu, mutta kukkaset nyt on mitä on. Viherpeukaloa minussa kun ei juurikaan ole...
Mimmi tosiaan on pitkänhuiskea leidi! Miklun mittoja joudun odottelemaan ensi viikkoon vielä, kovasti hänkin on pituutta kasvanut. Ainakin erä vaatteita jäi taas pieniksi hetki sitten...
Miklun eka yö jatkettavassa sängyssä sujui hyvin, kerran siellä vaan itkeskeli kun unipupu oli kadoksissa. Konttaili ympäri sänkyä sitä etsien

Hän nukahti kuitenkin heti kun pupun sai kainaloon. Ei tarvinnut häntä siis sänkyyn palauttaa kertaakaan, hän ei tosin tunnu tajuavan että voi itse sieltä tulla pois

Hän kun herää niin tavalliseen tapaan seisoo sängyllä ja hänet pitää hakea pois. Aamulla kun odottelin että hän itse olisi viereeni tullut, mutta pakko hänet oli raahautua hakemaan sieltä

Päiväunet myös sujuivat hyvin, tavalliseen tapaan.
Saa nähdä mitäs sitten kun hän sieltä itse tulee pois, tuleeko nukahtamisesta vaikeampaa.
Kiitos Sinttu Tuukan kuvista, hän on niiiin söpö poika! Ihanat hiukset
Täytyy Miklustakin laittaa tuoreita kuvia kunhan saan kamerasta ne siirrettyä koneelle!