Tunkeeko joku vielä yli 2,5 vuotiaita rattaisiin?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ymmärrä että miks niinkin pientä kuin 2,5v ei vois laittaa rattaisiin?
Olen itsekin jääräpäänä puhunut välillä tuplavaunuista puhuttaessa ettei isompi tarvitse rattaita mutta jos ollaan shoppailemassa vaikka 6h tai lähdetään 2h ulkolenkille niin ei se 2,5v oikein kyllä jaksa :/

Heh, joku aika sitten joku vanhmpi rouva tuli kaupassa kysymään että eikö tuon ikäinen jo jaksa kävellä. Joo ei jaksa, poika on 1 v. 6 kk. :D Mutta näyttää varmaankin joltain 2,5 vuotiaalta ainakin, ison kokonsa ja tuuhean, kiharan tukkansa vuoksi.

On varmaan muitakin lapsia jotka näyttävät ikäistään vanhemmalta, ja se voi hämätä.

Tungen. Ostoksilla huomattavasti helpompaa, kun on kahden lapsen kanssa yksin liikenteessä...toinen 3 ja toinen kohta 2. En jaksa koko ajan ohjata ja opastaa ja vahtia jne. kyllä äitikin saa tehdä elämästään vähän helpompaa ;).

Meillä käydään lenkillä kaksoisrattailla jossa istuu yli 3v tyttö ja poika 1v9kk. Luultavasti tyttö tulee istuu rattais viel kauan..En nää siitä mitään haittaa..muutenkin on pieni kokoinen..monet luulevat nuoremmaksi. Ite istuin pienenä rattais viel yli 5v..olin ite kans tosi pienikokonen

AI kauheeta, mähän olen tehnyt 2 päivää suorastaan rikollisia juttuja, kun olen kärrännyt tuon 2v5kk2vrk tytön päiväkotiin 1,5km rattaissa!!! Jestas! Pitääkin huomenna herättää se puoli tuntia aiemmin, että ehditään kävelemään päiväkotiin!

[QUOTE="mie";22469708]AI kauheeta, mähän olen tehnyt 2 päivää suorastaan rikollisia juttuja, kun olen kärrännyt tuon 2v5kk2vrk tytön päiväkotiin 1,5km rattaissa!!! Jestas! Pitääkin huomenna herättää se puoli tuntia aiemmin, että ehditään kävelemään päiväkotiin![/QUOTE]

Ei ku hei, ei ajatukset ihan kulje, onhan mulla vielä aikaa vajaat 30vrk, kun eihän tyttö vielä olekaan 2 ja PUOLI vuotta vaan ton 5kk :D

on tullu työnnettyä viel viis vuotiastakin kun ei mun mielestä sen ikänen viel jaksa esim. 10 km lenkkiä kävellä tai olla pitkiä aikoja kaupassa kunnolla.... Tosin oli erityislapsi..

mä en todellakaan jaksa odotella kun muksut matelee eteenpäin ja jää ihmettelemään jokaikistä risua ja kiveä minkä sattuvat näkemään. Laitan pian nelivuotiaankin tuplarattaisiin pienemmän kanssa. Juoksennella saa sitten muuten, puistoissa ja metässä.

Joo, laitan joskus 3v tupliin.
ensinnäkin
a. päästään nopeammin paikasta x paikkaan y
b. meijän 3v on 89cm pitkä ja painaa 10kg, et kokonsakkin puolesta hyvin voi siellä istua.
c. tuplissa on enemmän kauppakasseillekkin tilaa ;)

Yhteistyössä