Tunnustaako kukaan? Herkuista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sikapossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sikapossu

Vieras
Mä olen aivan järkyttävä nami hiiri ja mietin et onko kukaan muu moinen possu.. Esim. eilen meni omenapiirakkaa,suklaajäätelöä, 300g karkkia ja levy suklaata!!!!!! Hyiiii... Ja tänään taas kohta koko daim levy tuhottu!

no ei nyt ihan noin paljon!!!! :0 tänään olen potenut morkkista jädepalasta ja kolmesta kaurakeksistä. Mut johtuu siitä että oon raskaana, muullon tuommonen määrä ei haittais mitään.

Mä olen melkonen herkkusuu, yritän hillitä itseäni ja nykysin menee pitkiäkin aikoja herkuttelematta, mutta välillä on ihan mahdotonta ja monta päivää peräkkäin. Mutta muistaakseni suomalaiset syö karkkia 13kg/henkilö/vuosi, että kyllä siinä saa itse kukin jo vähän mässyttää...

Mä syön vähintään 300g namia joka päivä, ja usein sen lisäks vielä pullaa, suklaata, sipsejä tms. Onneksi on nopee aineenvaihdunta, oon normaalisti enemmänkin alipainoinen. Nyt tosin oon raskaana, ja oonkin kerännyt jo 19kg lisämassaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
tänään olen syönyt hampurilaisateria, lontoon rae suklaalevyn ja jäätelö :) Jotain tekisi vielä kovasti mieli.

lohturuokaa kun olen flunssassa

Mä söin pizzan ja nyt mussutan kans tota samaa suklaata <3 Sit ois vielä sipsipussi keittiössä, mut se taitaa jäädä huomiseks :)

Olen ihan samanlainen :D Syön helposti levyn suklaata, pullaa/kakkua/muita leivonnaisia, pussin karkkia jne. saman päivän aikana. BMI jotain 18 tällä hetkellä, ei onneksi näy vyötäröllä siis :D