Tuntuu että koko miehen puoleinen suku puhuu musta p***aa selän takana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvin turhaa valitusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Miksi kukaan ei ymmärrä sitä, että ehkä aloittaja on oikeasti kuspää, pettänyt ja muuta? Uskotteko te nyt kaiken mitä täällä joku nilittää?

Sä saatat olla? Ei edes tarvitse uskoa, ihan sama. Mä olen käynyt tuollaisen tilanteen itse läpi, eli näitä oikeasti on.

No ei mua ihan oikeasti jaksa kiinnostaa uskooko joku tuntematon palstalla mitä mä sanon. Halusin vain asiaan mielipiteitä, tuo on sinun mielipiteesi.

Kiitos teille muille vastauksistanne! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja nohei:
Puhut ukollesi ja jos ei ole yhteistyöhaluinen, voisit puhua anoppisi kanssa ja kysyä, että mitä se heidän poikansa on sinusta oikein puhunut, kun tilanne on mennyt tuohon. Sano, että sä haluat kertoa oman versiosi asiasta. Sulla on siihen oikeus.

Mä kysyisin suoraan, että onko meidän väleihin tullut jotain kun tuntuu siltä että suhatutuminen on muuttunut... ja ettei minusta oikein enää pidettäisi, vaikka olin aivan varma että meillä oli hyvät välit aikaisemmin. En kyllä lähtisi omaaloitteisesti kertomaan omaa tarinaani tai puoltani asioihin. Se on miehen äiti. En ala "haukkumaan" hänen poikaansa hänelle.

Mutta siis ehdottomasti kysyisin missä mennään ja vieläkö ollaan ystäviä ja väleissä.

Joo, ei mulla ole aikomusta alkaa miestäni kenellekään haukkumaan... Mutta kyllä toivoisin että saisin totuuden ensin irti miehestä ja sitten voitaisiin ehkä yhdessä selvittää asia appivanhempien kanssa. Ei se homma vaan toimi näin kun kuitenkin ollaan heidän kanssa paljon tekemisissä!

Tietenkin asia pitää selvittää! Jos en saisi miehestäni irti selviä syitä tapahtuneelle välien selkeälle viilenemiselle niin ottaisin kyllä rohkeasti yhteyttä anoppiin.... sanoisin kyllä myös että minua loukkasi heidän käytös.
Todella kurja tilanne. Varsinkin jos asutaan lähekkeäin ja ollaan paljon tekemisissä. Ja jos välit ovat ennen olleet hyvät.

Puhut ukollesi ja jos ei ole yhteistyöhaluinen, voisit puhua anoppisi kanssa ja kysyä, että mitä se heidän poikansa on sinusta oikein puhunut, kun tilanne on mennyt tuohon. Sano, että sä haluat kertoa oman versiosi asiasta. Sulla on siihen oikeus.

Mä kysyisin suoraan, että onko meidän väleihin tullut jotain kun tuntuu siltä että suhatutuminen on muuttunut... ja ettei minusta oikein enää pidettäisi, vaikka olin aivan varma että meillä oli hyvät välit aikaisemmin. En kyllä lähtisi omaaloitteisesti kertomaan omaa tarinaani tai puoltani asioihin. Se on miehen äiti. En ala "haukkumaan" hänen poikaansa hänelle.

Mutta siis ehdottomasti kysyisin missä mennään ja vieläkö ollaan ystäviä ja väleissä.

Miksi ihmeessä sä rinnastat oman version kertomisen asioista pojan haukkumiseen? :o Mä kyllä ajattelin ihan asiallista keskustelua juurikin siitä, että miksi välit ovat viilentyneet ja jos anoppi on vastaanottavainen ja kertoo, mistä on kyse, niin siitä sitten edettäisiin siihen oman version kertomiseen tilanteesta. En siis sitä, että ap aloittaa puhelun haukkumalla pojan tai pitämällä yksinpuhelua aikalisän syistä, kun ap ei kerran edes tarkalleen tiedä, mistä on kyse. En tajua, miten edellisestä vastauksestani voisi edes saada tuollaista käsitystä.

Miksi ihmeessä sä rinnastat oman version kertomisen asioista pojan haukkumiseen? :o Mä kyllä ajattelin ihan asiallista keskustelua juurikin siitä, että miksi välit ovat viilentyneet ja jos anoppi on vastaanottavainen ja kertoo, mistä on kyse, niin siitä sitten edettäisiin siihen oman version kertomiseen tilanteesta. En siis sitä, että ap aloittaa puhelun haukkumalla pojan tai pitämällä yksinpuhelua aikalisän syistä, kun ap ei kerran edes tarkalleen tiedä, mistä on kyse. En tajua, miten edellisestä vastauksestani voisi edes saada tuollaista käsitystä.

EN saanut vastauksestasi sellaista käsitystä, että ehdotit anopille soittamista ja keskustelun avausta kertomalla "totuuksia" miehestä. Lähinnä olinkanssasi samaa mieltä siitä, että ottaa yhteyttä anoppiin ja selvitellä syitä välien viilentymiseen. Ja tarkensin että MINÄ en lähtisi OMA-ALOITTEISESTI kertomaan mitään syitä aikalisään ELLEI anoppi sitä kysyisi. Huomaa heittomerkit sanassa "haukkuminen" .

Mutta joo, mä olen huono ilmaisemaan itseäni, varsinkin kun yritän tehdä kahta asiaa samaan aikaan.... :ashamed:

Mutta joo, mä olen huono ilmaisemaan itseäni, varsinkin kun yritän tehdä kahta asiaa samaan aikaan.... :ashamed:

Tai sit toinen varteenotettava vaihtoehto on se, että mulla on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa...:D
Mut joo, samaa köyttä siis vedetään ap:n ongelman suhteen.

Tai sit toinen varteenotettava vaihtoehto on se, että mulla on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa...:D
Mut joo, samaa köyttä siis vedetään ap:n ongelman suhteen.

:D

Ihan sama mitä ap teki tai jätti tekemättä, miehen pitäisi olla hänen puolellaan.

Mun mielestä on myös typerää miehen sukulaisilta osoittaa mieltään pitämällä mykkäkoulua tms; mies on valinnut ap:n rinnalleen, suvun pitää vaan hyväksyä se tai sanoa suoraan ettei ap ole tervetullut heille...mutta jos vietetään äitienpäivää yms juhlia yhdessä, niin silloin pitää osata käyttäytyä. Prkl.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ihan sama mitä ap teki tai jätti tekemättä, miehen pitäisi olla hänen puolellaan.

Mun mielestä on myös typerää miehen sukulaisilta osoittaa mieltään pitämällä mykkäkoulua tms; mies on valinnut ap:n rinnalleen, suvun pitää vaan hyväksyä se tai sanoa suoraan ettei ap ole tervetullut heille...mutta jos vietetään äitienpäivää yms juhlia yhdessä, niin silloin pitää osata käyttäytyä. Prkl.

Kiitos ja olen samaa mieltä! On aika törkeää tulla mun kotiini kahville ja sitten olla kuin mua ei olisikaan...

Yhteistyössä