Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja nohei:
Puhut ukollesi ja jos ei ole yhteistyöhaluinen, voisit puhua anoppisi kanssa ja kysyä, että mitä se heidän poikansa on sinusta oikein puhunut, kun tilanne on mennyt tuohon. Sano, että sä haluat kertoa oman versiosi asiasta. Sulla on siihen oikeus.
Mä kysyisin suoraan, että onko meidän väleihin tullut jotain kun tuntuu siltä että suhatutuminen on muuttunut... ja ettei minusta oikein enää pidettäisi, vaikka olin aivan varma että meillä oli hyvät välit aikaisemmin. En kyllä lähtisi omaaloitteisesti kertomaan omaa tarinaani tai puoltani asioihin. Se on miehen äiti. En ala "haukkumaan" hänen poikaansa hänelle.
Mutta siis ehdottomasti kysyisin missä mennään ja vieläkö ollaan ystäviä ja väleissä.
Miksi ihmeessä sä rinnastat oman version kertomisen asioista pojan haukkumiseen?

Mä kyllä ajattelin ihan asiallista keskustelua juurikin siitä, että miksi välit ovat viilentyneet ja jos anoppi on vastaanottavainen ja kertoo, mistä on kyse, niin siitä sitten edettäisiin siihen oman version kertomiseen tilanteesta. En siis sitä, että ap aloittaa puhelun haukkumalla pojan tai pitämällä yksinpuhelua aikalisän syistä, kun ap ei kerran edes tarkalleen tiedä, mistä on kyse. En tajua, miten edellisestä vastauksestani voisi edes saada tuollaista käsitystä.