Turha kilahtaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselyikainen

Vieras
Sain heinäkuussa kuulla eksältäni nykyisen poikaystäväni heittäneen eräällä chattipalstalla yleisesti:
"meil on duunis yks uus 19v tarjoilijatytsy. oikeen herkkuperse ja katse ku pienellä nartulla. koko ajan kihertämässä mulle ja lirkuttelemassa. jumantsuikka että kakskymppisenä ei olis ollu semmoseen mitään saumaa, nyt ne tulee väkisin syliin ku vähän vaan vilkasee sinnepäin " Tähän heittoon oli joku kommentoinut, että herää kosteista uneistasi ja poikaystäväni heitti"ei mun tartte, mä voin elää märkiä unia! "

Noh, minä sain kuulla tuosta heitosta eräältä kaveriltani, joka oli kyseisessä chatissa samaan aikaan kuin poikaystäväni. Ja sanoin asiasta poikaystävälleni jo tuolloin ja hän veteli kilareita siitä, kuinka hän ei saa heitellä mitä haluaa chatissa.

Mulla oli tällä viikolla lähipiirissä pettämissekoiluita ja olen poikaystävälleni jutellut asiasta ja siitä, miten ihmeessä ihmiset voivat nussia duunikamureitaan ristiin rastiin vaikka omat puolisot odottaa kotona. Siitä tuli puheeksi sitten se, kun hän petti aikoinaan omaa tyttöystäväänsä, tai no minä otin asian esille ja hän perusteli omaksi motiiviksi sen, että ei nähnyt suhteella tulevaisuutta ja halusi tietää miltä tuntuu pettää kun kaikki hänen aiemmat tyttöystävät olivat pettäneet häntä. Kysyin häneltä sitten, että voisko se sitten pettää mua ja heitti että joo, olen miettinyt asiaa jo pitemmän aikaa. Sitten heitti että urpoon kysymykseen saa urpon vastauksen eikä siis korjannut missään vaiheessa tuota heittoaan, muuta kuin tuolla urpo-kommentillaan.

Noh nähtiin eilen ja tänään tulin kotia ja törmäsin tuohon heinäkuiseen poikaystäväni heittoon ja kysyin häneltä, että vieläkö se 19v tarjoilija on heillä töissä. Ja hän sanoi, ettei ole sen jälkeen nähnyt sitä kun mä vedin siitä asiasta pultit. Epäilin sitä, että hän ei olisi nähnyt muka kahden kuukauden aikana ihmistä, joka on ollut heillä töissä kesästä asti. Ja hän suuttui siitä, kun epäilin häntä.

Lopputuloksena tilityksenä:

"a) se ei oo mun syliin ängennyt b) sä olet ihan vitun sairas säästellessäs tollasia c) toi asia ei kuulunut sun silmille pätkääkään d) eikä ois tullut ellei sulla olis psyko-exää
e)oikeastaan, painupa vittuun mun silmistäni

sekä hetken päästä tekstiviestiä, kuinka hän sanoi jo heinäkuussa että tuollainen epäily ei voi tehdä hyvää suhteelle ja että voin luokitella itseni sinkuksi.

Onko outoa, jos suuttuu tuollaisista heitoista? Siis että ukko eka on pari kuukautta sitten hehkutellut duunikamuriaan ja sitten tällä viikolla heittänyt "vitsillä" että voisi pettää mua, eikä korjaa sanomisiaan missään vaiheessa, muuta kuin että urpo kysymys, urpo vastaus-heitollaan.

Millainen ihminen heittelee tuollaisia läppiä chatissa, ja sitten suuttuu siitä, kun mä saan kuulla asiasta ja siitä hänelle mainitsen.

Sitä suuremmalla syyllä, jos ei osaa tuon paremmin kohdella naistaan 28-vuotiaaseen mennessä, niin ei muuta kuin kasvamaan ja parantelemaan entiset traumat.

Eli siis entinen poikaystäväni oli chatissa, jossa oli samaan aikaan nykyinen poikaystäväni. Ja tämä "nykyinen", tai no siis tällä hetkellähän se on jo entinen, heitti tuon duunikamurihehkutuksen chatissa yleisesti, eli siten että se näkyi kaikille chatissa olleille, myös sille mun eksälleni. Joka sitten ihmetteli minulle, että mikä tarve mun ukolla on tuollaisia juttuja heitellä chatissa.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
Eli siis entinen poikaystäväni oli chatissa, jossa oli samaan aikaan nykyinen poikaystäväni. Ja tämä "nykyinen", tai no siis tällä hetkellähän se on jo entinen, heitti tuon duunikamurihehkutuksen chatissa yleisesti, eli siten että se näkyi kaikille chatissa olleille, myös sille mun eksälleni. Joka sitten ihmetteli minulle, että mikä tarve mun ukolla on tuollaisia juttuja heitellä chatissa.

Kannattaa antaa olla. Nauti sinkkuelämästä!
Pääsit eroon tosi ongelmasta. Yleensä kannattaa jättää pienet heitot omaan arvoonsa, eli en pidä tuota miehesi chattailya kovin pahana vielä, mutta minusta kuulostaa että poikaystävälläsi on ns. "macho-mies"-syndrooma. Eli macho-mies syndroomassa miehen oletettu ja todennäköinen pettäminen on ongelma pienimmästä päästä.

Pitää sisällään seuraavaa: -Täytyy uhota omalla seksuaalisella viriiliydellään (oli sitä tai ei)
- täytyy osoittaa kanssaeläjä-miehille, kuinka esineellistää naisia

(klassinen pelkurimies, joka pelkää naisia varsinkin töissä, ja kuittaa kaikki naiset sillä, että onko ko. nainen "pantava" vai ei. Tällaiselta mieheltä voi odottaa myös telkkaria katsoessa "NO HYI SAATANA MIKÄ LEHMÄ"- kommentteja. Esim . jos ruudussa näkyy joku vanhempi nainen tms, niin miehen pitää keritä tuomitsemaan nainen panemisen kannalta, eli että suostuisiko hän, mahtisonni, panemaan tiettyjä naisia "vaikka maksettais" tms.ja ketä kaikkia hän sitten panisi mielellään.,ei mitään väliä sillä minkä asian takia se nainen on telkkarissa, mies huomaa vain pano-ominaisuudet..tämän ymmärtää koska ko. machoilija ei varmasti saa paljoa aikaiseksi älyn saralla.

Silloin kun esineellistäminen ja paskanjauhanta ei tapahdu tyttöystävän kustannuksella, niin tyttökaverin on helppo siinä olla eikä ne kommentit tunnu niin pahalta.

Mutta kun se lankeaa omaan nilkkaan, eli kommenttien myötä joudutaan menmään vaikkapa siihen onko mies uskollinen..niin totuus selkenee: jätkä on kuin uuno turhapuro, länkyttää, vittuilee, vääntelee sanoja, pelkää naisia niin ettei välitä edes tutustua naisen tunteisiin vaan arvioi lähinnä talouskoneena, perseenä, tisseinä tai "nalkuttaako" liikaa vai ei.

Onneton nähdä sellaisia pariskuntia, joissa nainen on jäänyt mokoman tollukan kanssa vanhenemaan. Mitä aiemmin pääsee moisista ukoista eroon, sitä parempi.

Nythän machomiehesi on tehnyt ap sulle sen, että syyllistää sinua siitä että hän läksi suhteesta. Älä mene siihen lankaan, mies lähtee kyllä jos on lähtäkseen, mutta macho-syndroomaisen on pakko etsiä lähdölleen syy naisesta. Jos se ei olisi ollut pettämisepäily, se olisi ollut joku muu syy. Yhtäkaikki: nauti sinkkuelämästäsi, se avaa positiivisemmalla tavalla jännittävän tulevaisuuden, eikä tarvi tulla verratuksi 19-v tyttöihin ja siihen kuka on pantavampi nainen kuin joku muu. Elämässä on muutakin kuin naiminen, sitä ei moni mies vain tajua.

Yhteistyössä