Pitkä imetys, kantaminen ja/tai perhepeti, kasvisruoka. Annat lapsille pitemmästi liekaa ku monet muut ja muut sitte moittii sitä.![]()
Kyl vaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitkä imetys, kantaminen ja/tai perhepeti, kasvisruoka. Annat lapsille pitemmästi liekaa ku monet muut ja muut sitte moittii sitä.![]()
muistan että imettäisit 3vuotiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23962414:Tää on mun ensimmäinen avaus tänään, enkä oo vastannu muittenkaan ketjuihin, joten kysees on joku toinen... Aiheit joist oon tehny avauksii/vastaillu on esim. ruoka, imetys, kasvatus...![]()
Väität sä ettet ole aikasemmin tehny just tämmösiä samalaisia avauksia jossa sut pitäs kaikkien hirveesti muistaa`? Enkä tarkoita että oisit sitä tänään tehny.
Imetätkö poikaasi vieläkin? Ja jos imetät, niin ihan uteliaisuudesta kysyn, että miksi?
Mä muistan nimenomaan sun kirjoitustyylin. "Porkkanii, omenii, perunii" jne.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23962803:Noist ei oo ykskään mun kirjotustyylin sana, joten pieleen meni.![]()
Heh, mä niin arvasin ton vastauksen - ja siksi varauduin siihen. Sopii lukea seuraavasta linkistä, mitä oot kirjoitellut. Viesti 28. Löytyy muutamakin kirjoittamasi juttu tuosta mun listastani.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...lista-perheelle-tehty/sivu2.html#post14281388
Alkuperäinen kirjoittaja eemin äiti87;23962903:imetys loppu sit ku eemi ite haluu nii
Heh, mä niin arvasin ton vastauksen - ja siksi varauduin siihen. Sopii lukea seuraavasta linkistä, mitä oot kirjoitellut. Viesti 28. Löytyy muutamakin kirjoittamasi juttu tuosta mun listastani.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...lista-perheelle-tehty/sivu2.html#post14281388
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23963011:Ei löytyny yhtäkään noist sanoist.
sen että imetät isoa lasta ja suosit perhepetiä ja kantoliinailua. muuta en sitten muistakaan ja nuokaan ei olisi kyllä jääneet mieleen ilman tuota pitkää imetystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23962955:Jaahas nikkivaras iski...