Turhis avaus! Mitäs muistatte must ja kaikist muistki itestään kommentteja haluuvist? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23963115:
Mistäs mokist ajattelit saada mut kii? Koht 4-vuotiaan imettämisest puiston penkil, keinumisest, leikkimisest, yleisil paikoil omatekoisist/kirppisvaatteist kulkemisest vai mist? Noi ei tosin oo mun mielest mokii...

Oot ihan ällö.

Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23963051:
Jeps... Poika on kyl ihan normaalikokonen ei mikään iso. :whistle: :D ;)

joo ei ole varmaan isokokoinen. mutta monen mielestä 4v on äidin tissille iso. mutta se on teidän perheenne ratkaisu, toimii teillä.

Mä muistan siitä että sä oot varmasti yks huomionkipeimmistä nikeistä. Aina lässytät tota et imetät taaperoa, jos kukaan ei huomaa niin alat vielä oikein yksityiskohtia kertomaan että ees joku reagois jotenki :D säälittävää...

Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23963477:
No en tosiaankaan oo huomionkipee :D Jos oisin niin mähän tekisin huomattavast useemmin avauksii ja vastailisin enempi muitten ketjuihin.

No se on huomionhakuista että se et vastaile pahemmin muihin kuin johonkin imetysketjuihin ja teet aina miljuunia omia avauksia yhdestä aiheesta. Ja jos sä kysyt mielipiteitä ja mun mielestä olet huomionkipeä niin miks sä alat jankata ettet ole? :D

Muistan nähneeni jonkun Eemin äiti-nikin, mutta nikki on jäänyt päähän vain siksi, että tutulla on Eemi-niminen poika ja pohdin tuolloin, että oletkohan se tuttu. Mutta muuta en tiedä/muista.

Mutta voin taata, että tämän ketjun jälkeen muistan. Ja moni muukin muistaa.

Yhteistyössä