Tuttava rouva vittuilee jatkuvasti iästäni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kristiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kristiina"

Vieras
Olen miestäni 4v vanhempi ja hän jatkuvasti paasaa miehelleni että miksi otti noin vanhan naisen? viimeksi hän sanoi että olisit ottanut nuoremman niin olisit saanut toisenkin lapsen, meillä kun vain yksi lapsi vaikka mieheni sanoi että hän ei ole ikinä halunnutkaan kuin yhden lapsen. Loppuukohan tämä vittuilu ikinä?

[QUOTE="vieras";28343868]Ei lopu,pahenee vain mitä vanhemmaksi tulet.[/QUOTE]

Aha, en vaan ymmärrä mitä hän luulee saavuttavansa sillä että ottaa tämän asian jatkuvasti esille?

[QUOTE="kristiina";28343879]Aha, en vaan ymmärrä mitä hän luulee saavuttavansa sillä että ottaa tämän asian jatkuvasti esille?[/QUOTE]

Se on kateellinen sinulle kun sinulla on nuori mies.

Veikkaan jotta on mustis sun miehestä, ehkä rakastunut häneen?
Kenties kokee sinut uhkana, olet kauniimpi...kateus?
Hän ei vain jostain syystä siedä sinua yhtään? :(
Todella ala-arvoista ja törkeää käytöstä (aikuiselta??) ihmiseltä joka tapauksessa.
Jos sattuis kohdalle vastaavaa niin ei todella oltaisi missään tekemisissä kys. ihmisten kanssa. Mun lähimmäistä ei kukaan kohtele noin joita luokittelisin omaan ystävä piirini. Ei ystävät käyttäydy noin. Ainoastaan jos kyseessä olisi sisarusten puoliso yrittäisin sietää ja antaisin anteeksi. Muussa tapauksessa antaisin anteeksi mutta emme jatkaisi enää ystävinä. Anteeksi pyrkisin antamaan itseni takia koska kauna katkeroittaa ja on helpompaa antaa anteeksi kuin elää vuosia katkeruudessa ja mielipahassa.

[QUOTE="Vieras";28343924]Veikkaan jotta on mustis sun miehestä, ehkä rakastunut häneen?
Kenties kokee sinut uhkana, olet kauniimpi...kateus?
Hän ei vain jostain syystä siedä sinua yhtään? :(
Todella ala-arvoista ja törkeää käytöstä (aikuiselta??) ihmiseltä joka tapauksessa.
Jos sattuis kohdalle vastaavaa niin ei todella oltaisi missään tekemisissä kys. ihmisten kanssa. Mun lähimmäistä ei kukaan kohtele noin joita luokittelisin omaan ystävä piirini. Ei ystävät käyttäydy noin. Ainoastaan jos kyseessä olisi sisarusten puoliso yrittäisin sietää ja antaisin anteeksi. Muussa tapauksessa antaisin anteeksi mutta emme jatkaisi enää ystävinä. Anteeksi pyrkisin antamaan itseni takia koska kauna katkeroittaa ja on helpompaa antaa anteeksi kuin elää vuosia katkeruudessa ja mielipahassa.[/QUOTE]

Tämän rouvan mies on mieheni paras kaveri. Ovat olleet kavereita tarhaiästä lähtien. Mieheni on ollut sinkkuna kauan ennen minua ja vaikka on tuon mieheni parhaan kaverin kanssa ollut niin kaipa olisi vaihdon tehnyt jos olisi ihastunut aikoinaan enemmän mieheeni.

Yhteistyössä