H
Harjoitteluunko?
Vieras
Onko täällä ketään joka olisi ollut alle 25vuotiaana ja kouluttamattomana työkkärin kautta harjoittelussa? Oletteko saaneet ylläpitokorvausta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko täällä ketään joka olisi ollut alle 25vuotiaana ja kouluttamattomana työkkärin kautta harjoittelussa? Oletteko saaneet ylläpitokorvausta?
Tiedätkö mitä nää tietyt tapaukset voisivat olla? Joissain tilanteissa siis voisin saada mutta päättääkö sen työkkärin täti itse kenelle sen myöntää..?
Työharjoittelun ajalta ylläpitokorvausta maksetaan vain pitkäaikaistyöttömille, joiden oikeus työttömyyspäivärahaan on päättynyt 500 päivän enimmäisajan täytyttyä tai jotka ovat saaneet työmarkkinatukea vähintään 500 päivältä.
Alkuperäinen kirjoittaja työharjoitteluun;25772002:Olen 24, aika väärin että on joku ikä minkä jälkeen sen huimat 9euroa päivässä saaMinulla on kaksi lasta joten sekin raha tulisi tarpeen.
Soitan kyllä huomenna työkkäriin.
Alkuperäinen kirjoittaja työharjoitteluun;25772002:Olen 24, aika väärin että on joku ikä minkä jälkeen sen huimat 9euroa päivässä saaMinulla on kaksi lasta joten sekin raha tulisi tarpeen.
Soitan kyllä huomenna työkkäriin.
Onhan se noinkin, mutta toisaalta jokaisella on mahdollisuus hommata itselleen ammatti
Nenne89, oliko miehesi alle 25? Onkohan se sitten oikeasti jotenkin tapauskohtainen juttu..
Oli alle 25-vuotias. Ja nimenomaan oli harjoittelussa, eikä työvoimakoulutuksessa. En tiedä sitten millä perusteella tuota ylläpitokorvausta maksettiin :O