Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mää oon koittanut saada likapyykkikorin tyhjenemään, pikkuhiljaa siinä vissiin onnistunkin. B)

meillä ei pohja häämötä koskaan. :/

vaan nyt menemme syömään.

Puoliepäruokaa :D
Jatketaan illalla. :saint:

tehdään niin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tosi ahkera :saint: esittelin imurille ihan uusia alueitakin :whistle:
(sellaisia, jotka taitanevat kuulua muiden vakioviikkosiivoukseen)

Tarkoitatko sohvan istuin tyynyjen välejä ja lipastojen taustoja?
Ai pitääkö nekin imuroida? :o

No pitää.. oletko sä koskaan katsonut niiden sohvan istuintyynyjen väliin :x :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tosi ahkera :saint: esittelin imurille ihan uusia alueitakin :whistle:
(sellaisia, jotka taitanevat kuulua muiden vakioviikkosiivoukseen)

Tarkoitatko sohvan istuin tyynyjen välejä ja lipastojen taustoja?
Ai pitääkö nekin imuroida? :o

No pitää.. oletko sä koskaan katsonut niiden sohvan istuintyynyjen väliin :x :xmas:
Onneksi mies hoitaa yleensä meillä imuroinnin. :D Ja sohvatyynyt ei edes ole irtoavaa mallia, mutta kyllä se noiden "tyynyjen" välistä imuttaa. :'(

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ja sohvatyynyt ei edes ole irtoavaa mallia, mutta kyllä se noiden "tyynyjen" välistä imuttaa. :'(

Miten se ne oikein imuttaa kun se tekee sut noin surulliseksi :o
Kun senkin ajan voisi käyttää minuun. :'(

No se on kyllä totta. Mies imuttaa sohvaa vaikka säkin olet olemassa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ja sohvatyynyt ei edes ole irtoavaa mallia, mutta kyllä se noiden "tyynyjen" välistä imuttaa. :'(

Miten se ne oikein imuttaa kun se tekee sut noin surulliseksi :o
Kun senkin ajan voisi käyttää minuun. :'(

No se on kyllä totta. Mies imuttaa sohvaa vaikka säkin olet olemassa |O
Niih. :kieh: Taidan kostaa sille. |O Pistän imurin piiloon, siinäpähän sit yrittää imuttaa sohvia. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
En minäkään. B) Se lienee jo huomattu. :xmas:

Totta kai, ei voi olla syvällinen ja mieleltään terve.

Haluatteko tietää jotain turhaa? Tupajumi on tieteelliseltä nimeltään Anobium punctatum, kirjanpainaja taas Ips typographus ja kiiltomato on Lampyris noctiluca.

Olen taas pelannut "metsiemme kuoriaiset"-muistipeliä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mun tiimarinvihko ei ole ajantasalla, en tiedä kenen vuoro olisi ollut saada oma ketjunsa. :xmas:

Mulla ei ole ollut omaa ketjua moneen päivään :kieh: |O
Sää saat huomenna oman. :heart:

:D Jotain iloa siis huomisessakin. Mä jodun huomenna viettämään koko päivän tytön kanssa Lastenklinikalla :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
En minäkään. B) Se lienee jo huomattu. :xmas:

Totta kai, ei voi olla syvällinen ja mieleltään terve.

Haluatteko tietää jotain turhaa? Tupajumi on tieteelliseltä nimeltään Anobium punctatum, kirjanpainaja taas Ips typographus ja kiiltomato on Lampyris noctiluca.

Olen taas pelannut "metsiemme kuoriaiset"-muistipeliä :xmas:
Nuohan oli oikein hyvä tietää, voin päteä mukuloille. :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mun tiimarinvihko ei ole ajantasalla, en tiedä kenen vuoro olisi ollut saada oma ketjunsa. :xmas:

Mulla ei ole ollut omaa ketjua moneen päivään :kieh: |O
Sää saat huomenna oman. :heart:

:D Jotain iloa siis huomisessakin. Mä jodun huomenna viettämään koko päivän tytön kanssa Latenklinikalla :(
:/ Onko teillä jokin kontrollikäynti?

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
En minäkään. B) Se lienee jo huomattu. :xmas:

Totta kai, ei voi olla syvällinen ja mieleltään terve.

Haluatteko tietää jotain turhaa? Tupajumi on tieteelliseltä nimeltään Anobium punctatum, kirjanpainaja taas Ips typographus ja kiiltomato on Lampyris noctiluca.

Olen taas pelannut "metsiemme kuoriaiset"-muistipeliä :xmas:
Nuohan oli oikein hyvä tietää, voin päteä mukuloille. :saint:

Meillä on ötökkäkirja :x Mä en halua lukea sitä, mutta se on tytön lemppari. Aina sitä lukiessa tulee tunne että pieniä eläimiä kävelee mua pitkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:D Jotain iloa siis huomisessakin. Mä jodun huomenna viettämään koko päivän tytön kanssa Latenklinikalla :(
:/ Onko teillä jokin kontrollikäynti?

[/quote]

Joo, tai hoitokäynti. Torstaista lauantaihin huoneessa itsumista. Mä olen kovasti miteeinyt tytölle jotain viihdyttävää tekemistä ja pakannut viriketavaraa mukaan mutta tuskin auttaa ja raivoamiseksi menee. Käytävä olisi mielenkiintoisempi paikka...
 

Yhteistyössä