Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kimmo-Petri parka :'( :xmas: :D

Miettikäämme kaikki siis kaksi kertaa, ennen kuin lähdemme postittamaan marsipaania :'(

Mutkun mulla on parin lääketehtaan kanssa diili. Mä postittelen huutavia poneja ja aiheutan ihmisille tarvetta lääkitykseen jolloin lääketehdas rikastuu ja minä myös :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kimmo-Petri parka :'( :xmas: :D

Miettikäämme kaikki siis kaksi kertaa, ennen kuin lähdemme postittamaan marsipaania :'(

Mutkun mulla on parin lääketehtaan kanssa diili. Mä postittelen huutavia poneja ja aiheutan ihmisille tarvetta lääkitykseen jolloin lääketehdas rikastuu ja minä myös :attn:

Ja kaikki maailman surulliset Kimmo-Petrit, yksinäisissä yksiöissään maailman vuosaarissa ja hervannoissa jäävät teidän infernaalisen juonenne jalkoihin :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
mun ois oikeesti paras pysyy vaan mussuttamassa...heti ku meen yleiselle puolelle ja vielä erehdyn vastaamaan kasvatusiaheiseen ketjuun ni hirvee ärsytys alko samantien!!!! :headwall: :headwall:

Sun piti mennä suihkuun noin seitsemän minuuttia sitten :kieh:

öö öö öö... mun kello on varmaan pysähtyny... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
minkä musiikkilajin edustajia mussuista löytyy?

melkein kaikki käy... jazz ja soul ja joku punk ei ehkä oo ihan mun juttuja... kuuntelen ja soitan paljon ihan suomipoppia ja iskelmää, mutta myös klassista... Lempparibändi on ehottamasti tuo Yö, mikäli joltain on se jäänyt kuulematta!!! :D

mää muuten edistyn... mä jo riisuin sukat pois... :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
minkä musiikkilajin edustajia mussuista löytyy?

http://www.youtube.com/watch?v=udEDlOZJmCc

Minä olen ollut keräämässä pulloja yleisöltä Black Sabbathin keikalla :D

Mulla ei ollut pulloa Black Sabbathin keikalla :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
minkä musiikkilajin edustajia mussuista löytyy?

http://www.youtube.com/watch?v=udEDlOZJmCc

Minä olen ollut keräämässä pulloja yleisöltä Black Sabbathin keikalla :D
Paljos tienasit? :whistle:

En mitään. Niitä piti kerätä, koska Ozzy sanoi että lähtee lavalta kesken jos yleisöstä lentää yksikin pullo :D

Olen ollut kolmena vuonna järjestysnaisena Provinssirockissa, kun ei ollut varaa lippuihin :D En ollut kovin uskottava järkkäri ilmeisesti, muiden reaktioista päätellen. Yksikin poika tuli pitämään kädestä kiinni, ja olisi halunnut lähteä kanssani rannalle polttelemaan pilveä :whistle:
 
Jaahas...se on sitten vissiin vaan pakko todeta et mä taidan olla vähän liian tiukkis kasvattaja (liittyen tonne kirkkokeskusteluun...) .. tai sit en.. :whistle:

Mut nyt mun on kait pakko men suihkuun ku tulee koht kylmä ku on vaan alusvaatteet päällä... :whistle:

Täällä mä strippasin ettekä te mitään huomannu... :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
minkä musiikkilajin edustajia mussuista löytyy?

http://www.youtube.com/watch?v=udEDlOZJmCc

Minä olen ollut keräämässä pulloja yleisöltä Black Sabbathin keikalla :D
Paljos tienasit? :whistle:

En mitään. Niitä piti kerätä, koska Ozzy sanoi että lähtee lavalta kesken jos yleisöstä lentää yksikin pullo :D

Olen ollut kolmena vuonna järjestysnaisena Provinssirockissa, kun ei ollut varaa lippuihin :D En ollut kovin uskottava järkkäri ilmeisesti, muiden reaktioista päätellen. Yksikin poika tuli pitämään kädestä kiinni, ja olisi halunnut lähteä kanssani rannalle polttelemaan pilveä :whistle:
:D Hmmm, ehkä sulla tosiaan oli jotain uskottavuusongelmaa. :laugh:
 

Yhteistyössä