K
Kippuravarvas
Vieras
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla. Mä en tajua mitä se vieläkin kuukuilee niin kauheesti :kieh: tosin nyt se on keksiny kuinka kivaa on raahata leluauto tms. pöydän viereen, ylttyy niin kivasti joka paikkaan :kieh: ja kaatuu niin komeesti kiikkerän lelun päältä :/