Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Naapurin lapsi oppi kutakuinkin 8 kk kävelemään.
Meillä ovat hitaita liikkeelle lähtijöitä olleet kaikki, esikoinen paria päivää ennen 1v päivää ja kaksi muuta n 1v 2kk iässä. Konttamaankin ovat oppineet vasta myöhään.
Äitiinsä tulleet.
samoin tällä... äitiinsä tuli liikkumisessa... ja myös puhumisessa.. juttua tuli paljon ja koko ajan jo paljon ennen ekoja askeleita.. B)