Ultramariini

Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos :D

*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
En taas jaksa lainata... ni alotan välillä uuden...

Me käytiin tutustumassa joskus tohon freinet -kouluun ja mun pikkuserkut on käyneet sitä... musta jotenkin ihana ilmapiiri tuntui olevan siellä. Lastentarhanopettajakoulutuksesta itse haaveilen ja se kun on Raumalla..

Musta ei tosiaan varmaan olis tekemään 8-16 työtä samassa paikassa eli mulle tää sekatyöläisenä olo sopii hyvin.. B) Toki oon tehny paljon töitä päikkäreissäkin... ja on sekin ollu ihan kivaa....

Nautin kummiski suunnattomasti siitä, että voin olla tytön kanssa edelleen kotona... :heart: =)

ehkä mä saan miehen vielä joskus raahattua sinne raumalle :D muuten pyörii siellä suunnassa aika aktiivisesti, mutta ei kuulemma suostu muuttamaan :) lastentarhanopettajan ammatti on varmasti mielenkiintoinen. ja kasvatustieteet yleensä :D

Kannattaa yrittää... sit meijän tytöistä vois tulla luokkakavereita... :D

Mielenkiintosta on juu... tosin mä oon aika semmonen käytännönläheinen ihminen, että välillä noi jotkut teoriajutut menee vähän yli hilseen... mutta oon myös sen verta laiska, etten kyllä semmosta jaksais opsikella mikä ei oikeesti kiinnosta... pienenä jo päätin että lasten parissa haluun työskennellä!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos :D

*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:

näin määkin teen aikausein.. B)

Mut Marsis (toivottavasti kärsikselle sopii tää lempinimi) on Kärsiksen (tai ehkä vähän hänen lapsensakin) pehmoponi, joka juttelee ja laulaa ja joka on ilmeisesti aika tärkeä osa heidän perhen elämää... kuva löytyy myös ylempää... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos :D

*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:

älä vaan tee samoja virheitä kuin minä ettet saa kärsiksen vihaa yllesi...
älä siis sano mitään pahaa tai halventavaa siitä!!! :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos :D

*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:

näin määkin teen aikausein.. B)

Mut Marsis (toivottavasti kärsikselle sopii tää lempinimi) on Kärsiksen (tai ehkä vähän hänen lapsensakin) pehmoponi, joka juttelee ja laulaa ja joka on ilmeisesti aika tärkeä osa heidän perhen elämää... kuva löytyy myös ylempää... =)

mä kun luulin että poni on muovia.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos :D

*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:

näin määkin teen aikausein.. B)

Mut Marsis (toivottavasti kärsikselle sopii tää lempinimi) on Kärsiksen (tai ehkä vähän hänen lapsensakin) pehmoponi, joka juttelee ja laulaa ja joka on ilmeisesti aika tärkeä osa heidän perhen elämää... kuva löytyy myös ylempää... =)

mä kun luulin että poni on muovia.. :D

marsipaani EI OLE MUOVIA. paitsi sen pää... :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli mäkkiruokaa :p |O :ashamed: :snotty:

nonni... ja pakko oli tietty kertoa se meille, niin että nyt munki alko tekee mieli tuplajuuustoo... :p |O :o :D

kumpaa mussut muuten mieluummi mussuttaa hesen vai mäkin sapuskaa?? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos :D

*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:

älä vaan tee samoja virheitä kuin minä ettet saa kärsiksen vihaa yllesi...
älä siis sano mitään pahaa tai halventavaa siitä!!! :snotty:

Hyvä vinkki. *Pistää korvansa taakse purukumilla kiinni*
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli mäkkiruokaa :p |O :ashamed: :snotty:

nonni... ja pakko oli tietty kertoa se meille, niin että nyt munki alko tekee mieli tuplajuuustoo... :p |O :o :D

kumpaa mussut muuten mieluummi mussuttaa hesen vai mäkin sapuskaa?? :whistle:

Molempia. Riippuu siitä, mitä tekee mieli. Carrollsin ruuista mä en hirveästi tykkää mutta syön mä niitäkin :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos :D

*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:

näin määkin teen aikausein.. B)

Mut Marsis (toivottavasti kärsikselle sopii tää lempinimi) on Kärsiksen (tai ehkä vähän hänen lapsensakin) pehmoponi, joka juttelee ja laulaa ja joka on ilmeisesti aika tärkeä osa heidän perhen elämää... kuva löytyy myös ylempää... =)

mä kun luulin että poni on muovia.. :D

marsipaani EI OLE MUOVIA. paitsi sen pää... :kieh:

mut päätä ei lasketa... mun pää taas meinaan on puuta... :D
 
k127_1_elmaco.jpg
 

Yhteistyössä