A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä kyselee...;27170136:Eli jos tänään menen klinikalle, niin tekevätköhän ultran, olen tasan viikolla 5. Siellähän ei kai näy oikein mitään, vai näkyykö? Siis ei varmaan sykettä, mutta näkyykö kuitenkin jotain?
Voiko gyne olla niin tyly että pistää kotiin ja pyytää vasta parin viikon päästä takaisin?
Tämä tk-lääkäri sanoi että luonnollisesti ois paras päästä "ongelmasta" eroon niin aikaisin kuin mahdollista, mutta mitä jos tutkimuksissa ei sitten selviäkkään mitään?
Mie varmaan nyt jankkaan niin paljon että ketään ei enää kiinnosta vastailla![]()
Voihan sitä nytkin käydä mutta todennäköisesti saat uuden ajan. Ja kyllä se henkilökunta on empaattista ja ystävällistä, aivan varmasti!!!Kiitos
Eli minun kannattaa mennä suosiolla vasta viikon päästä klinikalle?
Miksi sä muuten teet abortin, kun itse puhut "murhaamisesta" ja käytät alkiosta sanaa "ressukka"?
Eli siis ootko sä nyt miettinyt ihan loppuun asti tuon asian joka kantilta?
Ei edelleenkään ole oikea aika hankkia lasta. Enkä todellakaan halua minkäänlaista riskiä ottaa tuon lääkkeen kanssa, en usko että tutkimukset voivat 100% varmuudella kertoa että lapsi olisi lopulta terve, kun kuitenkin tuo lääke saa aikaseksi muutoksia alkiossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yhden äiti;27170734:Sitä varmuutta lapsen terveydestä sä et saa ikinä, vaikka olisit käyttämättä kaikkia lääkkeitä ja eläisit kaikkien annettujen ohjeiden mukaan. On satoja ellei tuhansia sairauksia ja vammoja, joita lapselle voi tulla odotusaikana tai jo synnyttyään ja vain muutamia näistä voidaan todeta raskausaikana. Eli tuo peruste on oikeasti minusta ihan hassu, koska suurin osa äideistä ei tiedä olevansa raskaana vielä noilla viikoilla (5 tai 6) ja syövät lääkkeitään tai käyttävät alkoholia tms. sikiölle vaaralliseksi todettua.
Miksi sä muuten teet abortin, kun itse puhut "murhaamisesta" ja käytät alkiosta sanaa "ressukka"?
Eli siis ootko sä nyt miettinyt ihan loppuun asti tuon asian joka kantilta?
et vaikuta kovin fiksulta tuollaisten sukkapuikkopuheittesi kanssa! Palataan alkulähteelle, miksi et ole käyttänyt ehkäisyä? Tiedät syöväsi lääkkeitä Ja tiedät ettet halua lasta tähän elämäntilanteeseen. Ajattelemattomuuttasi olet tilanteesi aiheuttanut.