Umpikujassako??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja särkynytsydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

särkynytsydän

Vieras
Kolmannen rakkaan olisin niin halunnut mutta mies ei.
Lasten takia yritän säilyttää tämän hetkisen elämän tilanteen mutta koskaan en koskaan tule hänelle antamaan tätä kokonaan anteeksi,tällä asialla hän on leikkinyt vuoden verran ja olen henkisesti aika väsynyt,minulle kolmas lapsi olisi ollut hyvin tärkeä,voiko toisen valitsemaan kantaan koskaan sopeutua?? niin eetä tunteen ja muu palaisi entiselleen??

Oletko miehen kanssa vain siksi että se tekis sulle lapsia joita selvästi jumaloit ja rakastat PALJON enemmän kuin miestä jonka kantaa et voi sulattaa tai ymmärtää? Menisin itseeni kyllä ja tutkailisin vaikuttimiani.

Joo nämä kannan otot on jo miehenkin kannssa läpi käyty mutta minusta vaan nyt tuntuu siltä mitä jo aikaisemmin kirjoitinki,kyllä häntä ahdistaa ja itsekin sanoo että on vaan lastenteko kone,mitä en todellakaan ole halunnut hänen niin ymmärtävän,no näinhän se on että ei elämässä voi kaikkea saada,ja kyllä rakastan lapsiani enemmän kuin miestäni onhan ne omaa lihaani ja verta!!!!!!!

Minun haaveet useammasta lapsesta hävisi, kun ainokaisemme sairastui syöpään. Toisaalta muut lapset ehkä olisivat auttaneet jaksamaan paremmin, mutta toisaalta nyt voimme keskittyä täysin tähän yhteen lapseemme. Sinulla jo kaksi tervettä lasta, joten iloitse heistä ja anna miehellesi aikaa. Kaikkea hyvää teille =)

Kyllä minustakin miehellä on täysi oikeus sanoa jos ei enempää halua. Lapset myös hänen lihaa ja verta. Se taas kumman tässä asiassa pitäs saada "tahtonsa läpi" on kinkkisempi juttu. Niin tai näin, toinen joutuu antamaan periksi ja kenties turhautumaan ja katkeroitumaan. Miksi se kolmas lapsi on niin iso juttu sulle?

Toki on oikeus ja pitääkin olla omaan tahtoon eihän niitä väkisin tehdä,mutta tässä tilanteessa totta on se myös että toinen joutuu antamaan periksi ja se olen minä ja pelkään pelkään tosi paljon että katkeroidun,tämä kolmas lapsi taitaa olla luonnon järjestämä oikku minulle,vauva kuumetta ei ole ollut kumpasitakaan tehdessä,nyt sitten senkin edestä,huoh... jota ei pysty edes kaikin sanoin kuvailemaan miksi se on niin iso asia.
Ei meillä aika enää muuta miehen ajatusta asiaan,vuosi on jo menty tehdään ei tehdä tehdään ajatuksella,ei jaksa enää vääntää.luovutan.

Yhteistyössä