uskoako puheita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies ystäväni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies ystäväni

Vieras
Minulla on ystävänä mies, joka jaksaa aina sanoa että hänellä on tunteita minua kohtaan. Tätä on jatkunut jo pari vuotta ja hän sanoo
"haluavansa minua". Mitä te ajattelette tuolla " haluamisella" , onko se miehen suusta seksiä vai kumppania?

Olemme molemmat perheellisiä ja mihinkään kolmiodraamaan en ala Olen kuitenkin huomannut, että minullakin on jotain tunteita häntä kohtaan.Sama huumorintaju, jne. Haluaisin kuitenkin vain olla ystävä hänen kanssaan.

Hän saa kohta vaimonsa kanssa toisen lapsen, ja eilen nähdessämme hän kertoi minulle kuinka " haluaa minua" ja " hänellä on tunteita minua kohtaan" .Kun kysyin minkälaisia tunteita,niin hän sanoi, että täytyy ensin miettiä uskaltaako sanoa.Lopulta vastaus tuli
"kiihkoa". Kysyi minun tunteistani häntä kohtaan ja sanoin ettei niillä ole mitään merkitystä, ja että parempi kun hän keskittyy vain perheeseensä. Erotessamme hän halasi minua ja yritti suudella.

En enää ymmärrä että mitä uskoa.Mitä te ajattelette miehestä joka kertoo tällaisia asioita vieraalle naiselle? Onko se kriisiä isäksi tulemisen johdosta, aitoja tunteita vaiko seksihimoa?

Mitä tehdä?

Se on kai niitä kaikkia...vaan
älä nyt hitossa ala sen miehen kanssa olemaan, se ainakin on todistettu, että on pettäjätyyppiä... pidä tiukasti suhde vain ystävyytenä...jonain päivänä mieskin ehkä kiittää sua siitä, vaikka torjutuksi tuleekin. ;)

totta kirjoitat. voi olla, että joskus hän kiittää minua siitä etten pitemmälle hänen kanssaan mennyt. Todella ristiriitaista vain, koska ihmisenä pidän hänestä todella ja ystävänä todella haluaisin hänet pitää. Eiköhän se aika tee tehtävänsä....

Tulee vain mieleen, että kuinka kauheaa olisi jos itse olisi raskaana ja oma mies puhuisi samanlaisia ajatuksia toiselle naiselle?

Aivan kuin tämä ystäväni olisi tekemässä jotain pesäeroa perheeseensä, tms.

Yhteistyössä