Uskotko jumalaan ja saatanaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
uskon Jumalaan joka on Isä, Poika Jeesus Kristus ja Pyhä Henki.
Uskon myös että saatana on olemassa ja vaikuttaa tässä maailmassa ja joutuu kerran vastaamaan vielä kaikista teoistaan. En siis usko että saatana olis mikään sellainen pikkupirulainen tai joku sankari vaan persoona jolla on tietynlainen rajattu valta. Jumalalla on kaikki valta, mutta maailma on tällä hetkellä saatanan vaikutuksen alla-

Tuli mieleeni, että nää uskomisasiat on kyllä jänniä... mun isä kuoli kun olin 7 v., ja mua sitten lohdutettiin sanomalla, että isi on mennyt taivaaseen ja katselee sieltä. Mä en uskonut moiseen edes silloin, vaikka olin uskonnollisiin asioihin ollut kosketuksessa aiemminkin, että ei tullut mitenkään uutena tietona. Muistan, että ajattelin jo tuolloin ihan samalla tavalla kuin nyt: ihminen syntyy, elää ja kuolee ihan samalla tavalla kuin kukat tai vaikka linnut.

Alkuperäinen kirjoittaja uskon:
uskon Jumalaan joka on Isä, Poika Jeesus Kristus ja Pyhä Henki.
Uskon myös että saatana on olemassa ja vaikuttaa tässä maailmassa ja joutuu kerran vastaamaan vielä kaikista teoistaan. En siis usko että saatana olis mikään sellainen pikkupirulainen tai joku sankari vaan persoona jolla on tietynlainen rajattu valta. Jumalalla on kaikki valta, mutta maailma on tällä hetkellä saatanan vaikutuksen alla-

Näin minäkin uskon. Ja pian Jeesus hakee omansa pois maan päältä, ja olosuhteen maassa on sen jälkeen hyvin hankalat muutaman vuoden. Tuhkapilvet on vasta alkua. Uskokaa Jeesukseen ja tunnustakaa syntinne Hänelle.

Yhteistyössä