Uskotko jumalaan ja saatanaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Alkuperäinen kirjoittaja uskon:
uskon Jumalaan joka on Isä, Poika Jeesus Kristus ja Pyhä Henki.
Uskon myös että saatana on olemassa ja vaikuttaa tässä maailmassa ja joutuu kerran vastaamaan vielä kaikista teoistaan. En siis usko että saatana olis mikään sellainen pikkupirulainen tai joku sankari vaan persoona jolla on tietynlainen rajattu valta. Jumalalla on kaikki valta, mutta maailma on tällä hetkellä saatanan vaikutuksen alla-

Näin minäkin uskon. Ja pian Jeesus hakee omansa pois maan päältä, ja olosuhteen maassa on sen jälkeen hyvin hankalat muutaman vuoden. Tuhkapilvet on vasta alkua. Uskokaa Jeesukseen ja tunnustakaa syntinne Hänelle.

Jumalahan rakastaa kaikkia luotujaan, miksi hän toiset jättäis kärsimään. Kaikkihan oomme Jumalan lapsia. En kyllä tosin joudakaan vielä lähtemään kenenkään hakijan mukaan kun hommat kesken ja kuopus kasvattamatta.

Uskon Jumalan ja Saatanan oleassaoloon. Mutta Jumalaan uskon lisäksi siten, että uskon, että hän voi ja pystyy ja haluan sitoutua häneen. Saatanasta ja hänen jutuistaan haluan sanoutua irti.

uskon ihmistä isompaan voimaan, jota ihminen on nimettänyt Jumalaksi ja keksinyt sille erilaisia ominaisuuksia. uskon myös siihen, että Jumalan luo on monta tietä, ja kristinysko voi olla niistä yksi. Saatanaan en usko - se on ihmisten keksimä.

Uskon että molempia tarvitaan yhtälailla täällä maan päällä. Sekä hyvää että pahaa ja kaikella on oikea tarkoituksensa, niin hyvällä kuin pahallakin.

mä uskon pelkkään saatanaan koska oon aina epäonninen olen videopeleissä epäonninen ja samoin oikeassa elämässä. se todistaa sen että mä olen saatanan poika enkä jumalan saatana on suonu mulle pelkkää epäonnea ja jos jumala ei tee asialle mtn ni sitten palvon saatanaa. se on jumalan oma valinta.

Yhteistyössä