uskotteko, että kaikista vittumaisimmat harmaat on oikeasti niitä kaikkien rakastamia nimimerkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvatkaa kuka mä olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arvatkaa kuka mä olen

Vieras
eli ne mustat nimimerkit, joita kaikki täällä rakastaa ja jotka kirjoittaa aina niin nätisti ja mukavasti eikä koskaan sano kenellekään pahasti, NE ON JUST NIITÄ jotka harmaana kirjottaa kaikista vittumaisimmat kommentit. uskokaa oikein, näin muuten on.

minen usko et kaikki jaksaa nähdä vaivaa harmautuakseen ja vittuillakseen muille. osa ehkä näin tekee muttei kaikki. luulen et iso osa ilkeilevistä harmaista on ihan vaan harmaita jotka kiertää palstalta toiselle ilkeilemässä ja provoilemassa.

En kyllä rakasta tältä palstalta yhtään nimimerkkiä, oli sitten harmaa tai musta. Mutta eiköhän jotkut mustista ole joskus sanoneetkin, että jännä ilmiö on se, että mustana ollessaan he saavat hyökkäävä kohtelua, mutta harmautuessaan tai toisella mustalla nikillä, kohtelu on päinvastaista.

miettikää nyt. yleensä harmaat on just näitä "tiimarivihkoja", osaavat tökkäsitä jokaiselle just siihen kipeeseen paikkaan. ovat siis viettäneet täällä aikaansa jo piiiitkään ja tietävät suunnilleen muitten asiat. oavt tekaisseet siihen itelleen jonkun mustan nikin ja pitävät yllä mukavaa profiilia, onkivat tietoonsa vaikka yksäreiden avulla muiden asioita. helppokos siinä on sitten vittuilla harmaana muille, kun ikinä ei tule paskaa omaan niskaan.

Mulle aika sama, ei täällä kavereita juurikaan ole. Mutta samaa mieltä siitä, että mustat ne harmailee, purkaa ketutustaan ja provoilee. Mustina sitten taas ovat niin sopuisia, kaikkien kavereita. Tekopyhää.

Mä en kyllän harmaanakaan halua olla vittumainen, mitä siitä ois kellekään hyötyä, etenkään mulle? Onks yleensä mitään hyötyä olla vittumainen? Paitsi tietty jos on ite vähän sairas ja hekaa sitä pahaa mieltä toiselle, niitäkin kun valitettavsti löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaa kuka mä oon:
miettikää nyt. yleensä harmaat on just näitä "tiimarivihkoja", osaavat tökkäsitä jokaiselle just siihen kipeeseen paikkaan. ovat siis viettäneet täällä aikaansa jo piiiitkään ja tietävät suunnilleen muitten asiat. oavt tekaisseet siihen itelleen jonkun mustan nikin ja pitävät yllä mukavaa profiilia, onkivat tietoonsa vaikka yksäreiden avulla muiden asioita. helppokos siinä on sitten vittuilla harmaana muille, kun ikinä ei tule paskaa omaan niskaan.

Niin, jos ihmisellä ei ole MITÄÄN muuta elämää... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaa kuka mä oon:

harvinaisen pipiä porukkaa on kyl jos joku viitsii nähdä moisen vaivan vaan satuttaakseen toisia :o

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Kuka muka on kaikkien rakastama.

Aapeellä ainakin mitä ilmeisemmin on negatiivisia tuntemuksia "kaikkien rakastamia" kohtaan.

Esitit siis mahdottoman väitteen.

kaikkien rakastamista tulee mieleen vaikka aurinkokunta tai madicken. mulla on huono nikkimuisti, on niitä paljon muitakin.

ei mulla ole mitään näitä nikkejä vastaan, onhan mulla itellänikin musta nikki täällä. kunhan vaan on tullut monesti mieleen jotain tappeluketjuja lukiessa, että näin ihan varmasti on.

Yhteistyössä