J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tainnu saada kiinni yhden harmailijan, pian on pää vadilla :xmas:
Muista sitten päivänteemaan liittyen...tai sehän on ollut jo pidempään teemana...niin suuri julkinen lynkkaus.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen tainnu saada kiinni yhden harmailijan, pian on pää vadilla :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Alkuperäinen kirjoittaja multipersoona:mulla on tänne palstalle 4 nikkiä, voin olla aina fiiliksen mukaan kuka vaan![]()
![]()
![]()
Mä oon niin pirun yksinkertanen, etten kykenis pitämään järjestyksessä enempää kuin tän yhden nikin. Katkeraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mustasta harmaaksi:Mä oon ainaski semmonen musta joka piruilee harmaana rumasti. Paineita päästelen, nääs. Se on kivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Emmää kyllä suostu vieläkään mukavista uskomaan.
EN! :|
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Emmää kyllä suostu vieläkään mukavista uskomaan.
EN! :|
En minäkään heistä, joita enemmän tunnen, mutta luulen, että vakinikkejä on moni näistä harmaista kenkkuilevista.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:koska mä en ainakaan usko et kukaan niistä ilkeilevistä ja provosoivista tyypeistä käyttäytyy ja puhuu muille niin irl.
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu...:http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Salainen+osakassopimus+jakaa+vallan+Terveysrahastossa/1135232639353
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Toivon ainakin kovasti että näin ei olis :/