uskotteko, että kaikista vittumaisimmat harmaat on oikeasti niitä kaikkien rakastamia nimimerkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvatkaa kuka mä olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaa kuka mä olen:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Kuka muka on kaikkien rakastama.

Aapeellä ainakin mitä ilmeisemmin on negatiivisia tuntemuksia "kaikkien rakastamia" kohtaan.

Esitit siis mahdottoman väitteen.

kaikkien rakastamista tulee mieleen vaikka aurinkokunta tai madicken. mulla on huono nikkimuisti, on niitä paljon muitakin.

ei mulla ole mitään näitä nikkejä vastaan, onhan mulla itellänikin musta nikki täällä. kunhan vaan on tullut monesti mieleen jotain tappeluketjuja lukiessa, että näin ihan varmasti on.

Mulle madicken ei sano mitään. (mä sentäs olen täällä aina)
Ja olen ihan varma, että eräät mustat kirjoittelevat harmaana keljuiluja työaikana tai kaverin koneelta. :D

Mutta en erityisesti epäile pidettyjä henkilöitä. Päinvastoin.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu mustana vaan nuoleskellaan perseitä ja harmaana tullaan kertomaan mitä ollaan oikeesti mieltä.

kyllä täällä on paljon meitä mustia jotka ei kyl nuoleskele mitään.. hyvin moni osaa vain ilmoittaa sen poikkipuisen mielipiteensä ilman ylimääräistä ilkeilyä. sitä paitsi ainakin minusta täällä on paljon mustia jotka käyttäytyvät välillä tökerösti ja sanovat mitä sylki suuhun tuo ihan mustanakin.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Uskon sen. Eikö vois tehdä näitä sivuja sellaseksi että harmaat ei voi kirjoitella?

No ei, koska on meitäkin jotka on aina harmaita. Ja sellaisina halutaan pysyä. Mua ahdistais jos joku vois pitää mun asioista tiimarivihkoa ja kenties mun tutut tunnistais mut teksteistäni, siks en halua rekisteröityä.

No onhan se tietty niinkin että jos uskaltaa sanoa mielipiteensä suoraan mustana, eikä aina myötäillä muita, niin lokaa tulee kyllä heti niskaan (nimim. kokemusta on). Mä en vaan itse jaksais nähdä vaivaa leikkiä välillä harmaata ja taas mustailla. Jos ja kun joku/jotkut/monet ei musta tykkää, niin so what?

Pointti vaan siinä että kyllähän täällä monet uskaltaa mustanakin ilmaista mielipiteitään. Tuskin ainakaan sellaiset on niitä harmautujia, tai en ainakaan usko. Vaikka tuskin tämä porukka on liioin niitä rakastetuimpia :D

Uskon sen. Eikö vois tehdä näitä sivuja sellaseksi että harmaat ei voi kirjoitella?

No ei, koska on meitäkin jotka on aina harmaita. Ja sellaisina halutaan pysyä. Mua ahdistais jos joku vois pitää mun asioista tiimarivihkoa ja kenties mun tutut tunnistais mut teksteistäni, siks en halua rekisteröityä.

sekin ratkee sillä et luo monia nimimerkkejä.. valitettavasti.

Tai luulet että joku on noin kiinnostunut sinusta? =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No onhan se tietty niinkin että jos uskaltaa sanoa mielipiteensä suoraan mustana, eikä aina myötäillä muita, niin lokaa tulee kyllä heti niskaan (nimim. kokemusta on). Mä en vaan itse jaksais nähdä vaivaa leikkiä välillä harmaata ja taas mustailla. Jos ja kun joku/jotkut/monet ei musta tykkää, niin so what?

Pointti vaan siinä että kyllähän täällä monet uskaltaa mustanakin ilmaista mielipiteitään. Tuskin ainakaan sellaiset on niitä harmautujia, tai en ainakaan usko. Vaikka tuskin tämä porukka on liioin niitä rakastetuimpia :D

aivan :D

just presiis tätä tarkoitin. siksi mä olenkin päätellyt, että ne vittuilijat on niitä, jotka yleensä kirjottaa niin nätisti kaikille ja jotka ei halua täällä "vihamiehiä".

sit nää räväkämmät persoonat, jotka on nimimerkilläänkin just niin vittumaisia ja seisoo sanojensa takana, eihän niillä ole tarvetta enää harmaana kellekään avautua.

Ihan varmasti suurin osa ilkeistä harmaista on oikeasti mustia.

Heillä jää jotakin hampaankoloon tiettyjä nimimerkkejä kohtaan, mutta eivät viitsi pilata oman mustan nimimerkkinsä mainetta ilkeilyillään. Siksi he harmautuvat, kun oikein ottaa päähän ja antavat palaa oikein tooosi ilkeästi ja asiattomasti.
Onhan täällä todistettavasti saanut mustat käyttäjät bannejakin ja osa on tunnustanut saaneensa ne , kun ovat v-ttuilleet ja olleet asiattomia harmaina.

miks ottaa päänvaivaa harmaitten kirjottelusta.jos ne saa kiksejä siitä niin mua ei ainakaan häiritse.mut mä en avaudukkaan tänne joka asiasta,mistä vois mielen pahoittaa.en ota niin tosissani toisten kommentteja jos ei oo samaa mieltä.

just presiis tätä tarkoitin. siksi mä olenkin päätellyt, että ne vittuilijat on niitä, jotka yleensä kirjottaa niin nätisti kaikille ja jotka ei halua täällä "vihamiehiä".

sit nää räväkämmät persoonat, jotka on nimimerkilläänkin just niin vittumaisia ja seisoo sanojensa takana, eihän niillä ole tarvetta enää harmaana kellekään avautua.

no mut ei kaikilla ole tarvetta avautua vaik kirjoitteliskin nätisti.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

no mut ei kaikilla ole tarvetta avautua vaik kirjoitteliskin nätisti.

no ei varmaan kaikilla. mutta silti mä väitän, että SUURIN OSA niistä pahimmista harmaista vittuilijoista on mustia semmosia "rauhallisia" nimimerkkejä. tämähän siis ei tarkoita samaa, kuin että suurin osa nätisti kirjottelijoista kettuilis harmaana.

no ei varmaan kaikilla. mutta silti mä väitän, että SUURIN OSA niistä pahimmista harmaista vittuilijoista on mustia semmosia "rauhallisia" nimimerkkejä. tämähän siis ei tarkoita samaa, kuin että suurin osa nätisti kirjottelijoista kettuilis harmaana.

en mä halua uskoa :| musta se on aika surullista jos näin tarvii toimia..

Tai luulet että joku on noin kiinnostunut sinusta? =)

No miks ei.. kytätään ihmisten irc-galleriakommenttejakin niin miksi joku joka mut mahd. tunnistais ei alkais seurata mitä tänne kirjotan. Oli miten oli, niin riskiä en ala ottamaan. Haluan kirjoittaa ajatuksistani anonyymisti.

No usein kun lukee noita lynkkausketjuja, niin ne pahimmat harmaat heittävät sellaisia loukkauksia joista ei just siinä ketjussa ole sanaakaan, eli he tietävät jotakin tuosta lynkattavasta.
Se on mielestäni selkeä osoitus siitä, että vakkarit ovat pahimmat haukkujat, ja harmaana nimenomaan, kun mustana ei sitten kehdata olla niin ikäviä mitä oikeasti olevat.

Itse ainakin kirjoitan harmaana sen takia jotta mua ei kukaan tunnista. En halua että kukaan tuttu bongaa mut pyärimästä lapsi/lapsettomuus palstalla kun ei sitä nyyttiä muutenkaan kuulu vaikka mitä koittais.

Yhteistyössä