Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskoville (ja miksei muillekin) kysymys, jos kuollut lapsenne ei uskonut taivaaseen/jeesukseen/jumalaan, uskotteko silti näkevänne hänet taivaassa?
Uskoville (ja miksei muillekin) kysymys, jos kuollut lapsenne ei uskonut taivaaseen/jeesukseen/jumalaan, uskotteko silti näkevänne hänet taivaassa?
Uskon että tapaan. Mulle kertoi eräs ihminen, että hän oli päässyt "käymään" taivassa ja oli siellä tavannut keskenmenneen lapsensa. Tapahtumasta oli ollut n 20 v ja tuo poika oli ollut n 20 vuotias siellä taivaassa. Lopultahan näemme sen siellä sitten, mutta minä uskon näin. Ihmisen sielu on kuolematon.
Täysin vilpittömästi olen kokeillu, ei mittään. Tuli mieleen että jospa on Herra kääntäny selän tämmöselle paskalle... Sama se kuinka on korjannu elämäänsä. Noh, mie jaksan ilmanki. Mut sitä en tiä jaksanko ikuisuuden ilman minun esikoista, mie oikeasti, täysin vilpittömästi toivon, että mie saan sen murusen syliin vielä. Terveenä.
Saarnaaja 9:5 " kuolleet eivät tiedä mitään,kuolleet eivät näe,kuule eivätkä ajattele"Tämä on ihan täyttä paskaa, näin ei Raamattu kerro. Oletko jehovantodistaja vaiko joku muu raamatunraiskaaja?