Uskotteko muka oikeasti että mies on tyytyväinen ilman poikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omg

Vieras
elättekö niin ruusunpunaset lasit silmillä että luulette että mies on tyytyväinen oikeasti jos ei ole poikaa saanut?
jestas teitä pimperoiden äitejä.
kyllähän se tyttöjäänkin rakastaa mutta se on vissi ja varma että ainakin se 1 poika oltava, olisi sitten lisäks vaikka 5 tyttöä

mieshän nyt sitä ei ääneen uskalla myöntää mutta kyllä se on jo geeneissä

jaa ja äidit haluais sitten tyttöjä? No joillain tutuilla on se tilanne, että äiti haluais tytönkin. Mulle ei oo niin väliä, mutta toivoin kyllä poikaa ja se tulikin, kun oon niin poikamainen itse, että ajattelin tuevani paremmin toimeen pojan kanssa, kun voi leikkiä vesipyssyillä ja autoilla. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja omg:
elättekö niin ruusunpunaset lasit silmillä että luulette että mies on tyytyväinen oikeasti jos ei ole poikaa saanut?
jestas teitä pimperoiden äitejä.
kyllähän se tyttöjäänkin rakastaa mutta se on vissi ja varma että ainakin se 1 poika oltava, olisi sitten lisäks vaikka 5 tyttöä

mieshän nyt sitä ei ääneen uskalla myöntää mutta kyllä se on jo geeneissä

Mies ainakin sanoi, että sillä on sitten geeneissä jotain vikaa (kahden tytön isä)Ei koe lainkaan jäävänsä mistään paitsi, vaikkei ole poikaa.Sanot mitä sanot.Mies ihan hölmistyi moisesta kysymyksestä

uskon todellakin. tiedän monta miestä jotka eivät edes halua poikaa. mitä väliä sillä lapsen sukupuolella on?? omaa lihaa ja verta se on ja voi tehdä samoja juttuja kuin tytöt tai pojat oli sitten kumpi tahansa.

Uskon että tyytyväinen voipi olla ilman poikaakin. Toki saattaa mielessä kaihertaa että ei tullut yhtään poikaa, mutta en usko että elämäänsä sen vuoksi tyytymätön olisi.
Samalla tavalla mulla kaihertaisi, jos en olisi toiseksi lapseksi tyttöä saanut. Esikko siis poika. Toki olisin tyytyväinen ja onnellinen pelkkien poikienkin äitinä, mutta varmaan joskus kaihoisana hypistellyt kaupassa tyttö-krääsää ja miettinyt etten sitä prinsessaa saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
:headwall: jos joku ukko on oikiasti noinkin vanhanaikainen idiootti vielä nykyaikana niin täytyy sanoa että onneks ei oo ollu ilo tavata.

Tai sitten kasvattaa "pimperoista" poika tyttöjä joilla ei ole yhtään naisellista piirrettä vaan harrastaa vähintää nyrkkeilyä jo oppii avaamaan pullonkorkit hampailla

Alkuperäinen kirjoittaja Sarkke:
jaa ja äidit haluais sitten tyttöjä? No joillain tutuilla on se tilanne, että äiti haluais tytönkin. Mulle ei oo niin väliä, mutta toivoin kyllä poikaa ja se tulikin, kun oon niin poikamainen itse, että ajattelin tuevani paremmin toimeen pojan kanssa, kun voi leikkiä vesipyssyillä ja autoilla. :snotty:

kyllä meidän tyttö leikkii vesipyssyllä ja autoilla... ja pelaa mun veljen kanssa autopelejä ja pelaa jääkiekkoa...

Kuules o.m.g
meillä ei oo sellaista miestä ku sulla joka ei uskalla ääneen sanoa asiota. meidän muiden miehet on Miehiä.

oletpa tottunut vässyköihin. sääliksi käy sinua. tyttöjä tosimiehet vain haluaa. peniksejatkeen tarvitsee vain heikkoitsetuntoiset miehet

Olen periaatteessa samaa mieltä. Mutta kysymys on sinänsä alytön, koska jos sitä poikaa ei vain saa, niin... Varmaan mies jää kaipaamaan poikaa, mutta ei tässä elämässä kaikkea saa. Onneksi tyytyväisyys (siinä mielessä kuin ap sitä tässä ilmeisesti tarkoittaa) ja onnellisuus eivät ole synonyymejä.

Yhtä lailla taitaisi isä jäädä kaipaamaan tytärtä, jos pelkkiä poikia saisi. Eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarkke:

kyllä meidän tyttö leikkii vesipyssyllä ja autoilla... ja pelaa mun veljen kanssa autopelejä ja pelaa jääkiekkoa...

Eli jotain pojan ja tytön välillä

Tää on vissiin päivän teema mitäs nyt-palstalla, nyt kun on selvitetty kuka auttaa rahallisesti ja ketä ja millä summilla...

Mulla ei oo vaan varaa sanoa suuntaan tai toiseen, kun meillä on kaks kumpiakin. Mieskin lienee siis tyytyväinen, vaikka keltä kysytään...

Yhteistyössä