Riippuu tapauksesta.
Eräs tapaus. Aiemmat kaksi lasta otettu huostaan, koska ennemmin on lähiräkälässä kaverin kans. On ylpeä muka lapsistaan, mutta loppupeleissä ei kiinnosta. Avioero jo sitä ennen. Harrastaa paljon yhdenillansuhteita, sellasesta pamahti paksuksi jollekki tyypille.
Arvostanko tuota? En. Ja ei, ei oo masentunu eikä mitään..on vaan jotenki..noh, ei oo kaikki inkkarit kait sitte veneessä.
Toinen tapaus sit, jos on vaikka ero..tai entinen mies kuollu tai mitä tahansa..muuten vaan paska äijä tai jotain. Niin sit on ok. Sitten jos on erään kansanedustajan malliin, että mennään heti naimisiin uuden ukon kans ja vuoden päästä taas uus ym..niin ei oikein..sit on parempi jättää ne lapset jokaselle tekemättä.
Eli riippuu tapauksesta.