Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi pitäisi väheksyä naista jolla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa? Kuka oikiasti viittii väheksyä ihmisiä tuollaisesta syystä? Ei kai se kenenkään ulkopuolisen asia.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mitä eroa on sillä moneko miehen kanssa on nainut tai monenko miehen kanssa niitä lapsia on?
Alkuperäinen kirjoittaja maria:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi pitäisi väheksyä naista jolla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa? Kuka oikiasti viittii väheksyä ihmisiä tuollaisesta syystä? Ei kai se kenenkään ulkopuolisen asia.
minä vain kysyin asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja nooh:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mitä eroa on sillä moneko miehen kanssa on nainut tai monenko miehen kanssa niitä lapsia on?
Kyllä mulle ainakin on eroa sillä että tuleeko joka nainnista lapsi vai ei. Olen seurustellut nuorena miesten kanssa, joiden kanssa en koskaan tekis lapsia. Sen takia oli ehkäisy.
Alkuperäinen kirjoittaja No:kyllä. halveksin.
eriasia jos jää leskeksi nuorena. mutta kyllä siinäkin jotain häpyä oltava ettei heti pari vuotta miehen kuolemasta oo paksuna heti toiselle
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:Mun arvomaailmaani ei mahdu kyllä ymmärrystä oikein ihmiselle jolla on lapsia yli kahden eri ihmisen kanssa,oli sitten mies tai nainen kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja No:kyllä. halveksin.
eriasia jos jää leskeksi nuorena. mutta kyllä siinäkin jotain häpyä oltava ettei heti pari vuotta miehen kuolemasta oo paksuna heti toiselle