Väheksytkö naisia, joilla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se, jos lapset kärsii. Esmes tehdään penskoja>pilataan tunne-elämä ja kaikki>huostaan ja taas sama kaikilla. Sillon vois laittaa näkyvästi tämmöset ihmiset häpeäpaaluun! Jos sillä ees oppisivat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miksi pitäisi väheksyä naista jolla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa? Kuka oikiasti viittii väheksyä ihmisiä tuollaisesta syystä? Ei kai se kenenkään ulkopuolisen asia.

minä vain kysyin asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mitä eroa on sillä moneko miehen kanssa on nainut tai monenko miehen kanssa niitä lapsia on?

Kyllä mulle ainakin on eroa sillä että tuleeko joka nainnista lapsi vai ei. Olen seurustellut nuorena miesten kanssa, joiden kanssa en koskaan tekis lapsia. Sen takia oli ehkäisy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miksi pitäisi väheksyä naista jolla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa? Kuka oikiasti viittii väheksyä ihmisiä tuollaisesta syystä? Ei kai se kenenkään ulkopuolisen asia.

minä vain kysyin asiasta.

No kyllä mä sen tajusin, mutta kyllä tuolla oli joku väheksyvä ja yksi jopa halveksii.
 
En mutta jotain ennakkoluuloja minulla ilmeisesti on sillä aikoinaan tapasin mielenkiintoisen oloisen miehen mutta kaikki into lopahti täysin kun kertoi että hänellä on kolme muksua kolmelle eri naiselle. Että ehkä pinnan alla olen vähän tiukkapipoinen.
 
En väheksy. Mutta en myöskään voi mitenkään päin ymmärtää jos lapsia on kolmelle tai useammalle "kumppanille". Tulee mieleen että on menty kännissä sänkyyn kun tavattu ensimmäistä kertaa, eikä ehkäisyä ole tajuttu käyttää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mitä eroa on sillä moneko miehen kanssa on nainut tai monenko miehen kanssa niitä lapsia on?

Kyllä mulle ainakin on eroa sillä että tuleeko joka nainnista lapsi vai ei. Olen seurustellut nuorena miesten kanssa, joiden kanssa en koskaan tekis lapsia. Sen takia oli ehkäisy.

No ei sitä joka nainnista tarvitse raskaaksi tulla. Riittää että kerran sadasta kerrasta pettää ehkäisy tai unohtuu kumi :snotty:
Mulle on ihan turhaa tulla selittään että koskaan en ole unohtanut huolehtia ehkäisystä, koska se on varmasti paskapuhetta.
Mä en ymmärrä miksi seurustella miehen kanssa jolle ei vois tehdä lasta, ainakin jos on aikomuksena tehdä lapsia. Eikö jokainen suhde aloteta rakkaudesta ja sillä periaatteella että ollaan "ikuisesti" yhdessä?
 
En mä mitenkään väheksy. On varmaan aika yleistäkin että lapsia on vaikkapa kahdelle miehelle. Mutta oma isoäitini vähän naurattaa. Hän kun on ollut sen verran menevä, että hänen 4 lastaan on neljälle eri miehelle :D
 
En oletuksena, mutta hieman hitaasti saatan katsoa, jos kyse on tyypistä, joka jokaisen uuden miehensä kanssa tekee mahdollisimman pian lapsen! Ihan kuin niiden lasten avulla pyrkisi sitouttamaan miehiä itseensä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
kyllä. halveksin.
eriasia jos jää leskeksi nuorena. mutta kyllä siinäkin jotain häpyä oltava ettei heti pari vuotta miehen kuolemasta oo paksuna heti toiselle

Mikä sit on "oikea" ja hyväksyttävä suru-aika?
Minusta nuo kaikki ovat henkilökohtaisia asioita.

Tapauksesta riippuen - kuten esim. itselläni kävi, tein suuren osan surutyöstä jo etukäteen.
Kuoleman varjo leijui ja leijui ympärillä kuukausi kuukauden jälkeen.
Kaikki tiesivät, että se on ja väijyy ja vaanii... ja tulee iskemään.
Kun se tuli, oli tietysti aika surra... mutta samalla se kuolema oli helpotus. se varjo pystyi pikkuhiljaa häipymään, ja elämä alkamaan uudestaan.

Kun elämä alkoi sitten säteitään näyttää minulle, 2 lapsen 21-vuotiaalle äidille ja leskirouvalle, ja kohtasin uuden rakkauden, niin miksi olisi pitänyt vuosi tolkulla odottaa ennen raskautumista, kun kumpikin halusimme perhettä.
2 vuotta ensimmäisen mieheni kuolemasta eteenpäin solmin uuden avioliiton, ja saimme pojan.
Tästä on jo aikaa 12 vuotta tulevana kesänä... ja yhä olemme yhdessä... että päätös ja rakkaus on ollut kestävää suhteen nopeasta kehittymisestä huolimatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
kyllä. halveksin.
eriasia jos jää leskeksi nuorena. mutta kyllä siinäkin jotain häpyä oltava ettei heti pari vuotta miehen kuolemasta oo paksuna heti toiselle


Mä olin paksuna 10kk mieheni kuolemasta, et revi siitä......

 
mielenkiinotista oli ketjua lukea mulla kun neljä lasta neljälle isälle..itse olen aloittanut lapsen teon nuorena jolloin olin miehen kanssa joka oli päihderiippuvainen, arvaamaton, holtiton yms..suhde päättyi sit tilanteeseen jossa en tienny mitä tuleman pitää.. sen jälkeen jokainen suhde mikä minulla oli sillei pelonsekainen en ole halunnu sitoutua ennekuin olen ollu ihan varma. vanhimman ja seuraavan ikäero on vuosia ja kaikkien isien kanssa on suhde kestänyt vuoden ti enemmän ennekuin olen tullut raskaaksi. sit viimeisimmän lapsen isän kanss ollaan oltu jo 4vuotta onnellisesti yhdessä ja en usko että erotaan...uusioperheen elämä ei ole helppoa on ylämäkiä ja alamäkiä ja välillä mennään ihan vain päivä kerrallaan, mutta lapset ovat onnellisia. ja me vanhemmat. kaikki lapset ovat samanarvoisia ja mieheni on samanlainen isä omalleen kuin muille. nyt olen miettinyt että olisi ihana ikäänkuin päättää sarja ja saada miheni kanssa vielä toinen yhteinen lapsi , joka olisi kuin sinetti kaikelle...onko ihan hölmö ajatus? se miä on ollut positiivista meillä on suku kasvanut olemme saaneet tukiverkkoon ihania ihmisiä jotka kohtelevat kaikkia samanarvoisesti ,vaikka tottakai oma lapsenlapsi on se paras mutta se ei sillei näy. mut tää mun tarina , en ole huorahtava . ja ketään lasta en kadu enkä antaisi pois mistään hinnasta!olen ollu tositarkka aina siitä kenen kanssa harrastan seksiä.
mutta lopuksi; joskus tarvii suudella montaa sammakkoa jotta prinssi löytyy;)
 

Yhteistyössä