vaimoni haluaa itsenäisemmän elämän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jansu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jansu"

Vieras
Elikkäs ollaan 8v oltu yhdessä ja vaimoni halua itsenäisemmän elämän, nyt muutettittin erilleen itse en tätä halua, haluaisin elää vaimoni ja lapseni kanssa yhdessä.vaimolleni ei myöskään käynyt että antasin hänelle enemmän omaa aikaa ja asuttais yhdessä.viimesen 2kk lähinnä hän vain räpläsi kännykkäänsä ja halus olla omissa oloissaan kun oltiin kotona. Nykyään hän haluaisi kyllä viettää aikaa päivisin kanssani ihan niinkun kaverin mutta yöt olla yksin liekö että ei hslus seksiä kanssani. Hän ei myöskään pysty sanomaan että rakastaa mua sanoo välittävänsä vaan. Mitäköhän tässä pitäisi tehdä? Kokonaan erota vai?

Minä eroaisin, ellei toinen pysty selkeästi kertomaan mistä moinen johtuu. Kokisin, että toinen pompottelee minua oman mielensä mukaan ja olen pelkkä kaveri. Ystävänä pysyisin tietenkin, jos vaan toinen suvaitsee minut ystäväksi, mutta ei tuollaista voi parisuhteeksi sanoa. Kyllä seksi on osa parisuhdetta ja pitää voida olla yötä toisen luona, ja uskoutua toiselle. Se, että pitää toisen ihmisen liekassa, muttei anna itse mitään vastakaikua toisen tunteille, ei ole tasa-arvoista yhteiseloa.

Minä eroaisin, ellei toinen pysty selkeästi kertomaan mistä moinen johtuu. Kokisin, että toinen pompottelee minua oman mielensä mukaan ja olen pelkkä kaveri. Ystävänä pysyisin tietenkin, jos vaan toinen suvaitsee minut ystäväksi, mutta ei tuollaista voi parisuhteeksi sanoa. Kyllä seksi on osa parisuhdetta ja pitää voida olla yötä toisen luona, ja uskoutua toiselle. Se, että pitää toisen ihmisen liekassa, muttei anna itse mitään vastakaikua toisen tunteille, ei ole tasa-arvoista yhteiseloa.

Mukavaa nähdä näin kypsä ja perusteltu kommentti. Kiitos miesten puolesta.

Anteeksi nyt, mutta realistina on pakko todeta, että epäilyttävältä kuulostaa! Kännyn räplääminen viittaa toiseen mieheen tai naiseen ja se, ellei seksiä tottavie heru lain, siihen, että on tullut jälkiä tai tauti tai...

Tahtoo sekä syödä että säästää kakun. Ymmärrän itsenäisyyden ja yksinäisyyden kaipuun, mutta sitoutunut aikuinen osaa hallita tekemisensä ja valintansa. Vielä, jos kuviossa lapsia.
Itse tarvitsen melko paljon yksinäisyyttä, mutta tuossa taitaa olla kiinnostusta katsoa aidan taakse onko ruoho vihreämpää...

Yhteistyössä