K
Kahden äiti....
Vieras
Vauvani ei viihdy ollenkaan sylissä. Tai viihtyy sylissä, jos seisotaan (!) ja vauva on pystyasennossa. Missään nimessä ei suostu olemaan sylissä, jos istun ja vauva vaaka-asennossa. Ajattelin, että onkohan muilla tällaisesta kokemusta.
Luulin, että tämä olisi ollut vain esikoisesta, joka oli samanlainen kieltäytyjä. Mutta nyt kuopuskin kieltäytyy sylissäolosta. Harmi vain, kun imetys on tyssännyt molempien kanssa tähän (yhdistettynä tietty siihen ettei maitoa ole tullut tarpeeksi) .
Luulin, että tämä olisi ollut vain esikoisesta, joka oli samanlainen kieltäytyjä. Mutta nyt kuopuskin kieltäytyy sylissäolosta. Harmi vain, kun imetys on tyssännyt molempien kanssa tähän (yhdistettynä tietty siihen ettei maitoa ole tullut tarpeeksi) .