Vauvahaaveet 15 =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lauantai 8.11.
Sunnuntai 9.11.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------13/25-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------9/31-34---------------4-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tyttö 46; 6/08
Annu77------------??---------------------?------------Tyttö 06?

Maanantai 10.11

Nim.merkki KP YK
Lena-------------14/25-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------10/31-34---------------4-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 46; 6/08

JES! Onnistuin tikuttamaan ovulaation! Viikonloppuna tummeni viivat, mutta ei ihan yhtä tumma kuin kontr. eli negahan se kai silloin on. Tänään kaksi yhtä tummaa viivaa!!!

Nyt on pakko sitten saada ukko hommiin ainakin tänään huomenna ja ylihuomenna! Ja toivottavasti tärppää.

Ovulaatiostaan onnellinen,
lena

Jos Heituli innostut tilaamaan niin suosittelen mieluummin kotitestin testejä kuin mammaksin. Mulla ei ainakaan toiminu ne mammaksin testit kunnolla viime kierrossa. Hinta aika sama ellei kotitestillä jopa halvempi. Ja molemmissa tilaus tuli seuraavana päivänä perille.

Nyt tosiaan vaan peittoa heiluttelemaan. Ilmoittelehan sinäkin heituli sit kuulumisia...

Tiistai 11.11.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------15/25-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------11/31-34---------------4-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 46; 6/08

Kiitos ~lena~ tiedosta noista ovistesteistä :)
Pitää vaikka ensivuoden alussa noita tilailla ellei ennen sitä tärppää ;)

Vähän vaikuttaa että tässä kierrossa ei saada aikaiseksi mitään :( mies on kipeenä ja tänään hakee lääkekuurin, joten tämä viikko menee ainakin ihan harakoille makkarin puolella :(
Muutenkin tuntuu että mies pihtailee, vaikka niin sano että enemmän yritystä tässä kierrossa >:(
Joten toivottavasti se ovis osuis ensiviikolle, niin mies parantuisi ja toivottavasti silloin seksi kelpaa paremmin...

No harmillista heituli! Yrität nyt parantaa sen kotikonstein ;) Ei kai se mies niin kipeä ole ettet sais sitä houkuteltua vähän puuhailemaan. Tsemppiä!

Täällä yritetään kyllä hyödyntää oletettua ovista ihan kunnolla! Jotenkin mulla on (taas) sellainen olo että nyt tärppää... Toivotaan! Nyt ei saa ainakaan seksin puutteeseen kaatua tää homma, siitä pidän huolen!

Toivon kyllä koko sydämestäni että teillä tärppäis! Pidän varpaatkin pystyssä!!!

Ja eiköhän tuon miehen saa makkarin puolelle houkuteltua jotenkin ;) Pitää ottaa kaikki aseet käyttöön :D

Poistin tytönäipän ja annun tuosta listalta kun ei ole kuulunut mitään... Ilmoittakaa ihmeessä jos haluatte listalla roikkua. Tervetulleita olette edelleen, mennyt niin minun ja heitulin kaksin keskusteluksi, mutta eihän se mitään... Pääasia että saa jossain näitä vauvahöyryjä päästellä...Ja ettei tarvise ihan yksin olla...

Vieläkin näyttää tuo ovistesti plussaa... Ei tosin yhtä vahvaa kuin eilen (eilen testiviiva hyökkäs ihan silmille!). Ihme kesto-ovis =) Mä kun luulin että näyttäs vaan kertaalleen ja siitä laskis sitten milloin olis parahin aika touhuilla niin ei... Nythän tässä joutuu hommiin koko viikoksi! =b. Ihme testejä, t

Kyllä vit*ttaa ihan kunnolla. Mies vaan jatkaa edelleen pihtaamista ja keksii mitä ihmeellisempiä tekosyitä ettei tartte peittoa heiluttaa >:( Joten turha kuvitella että tässä kuussa olisi tärppiä tullut. Oviksenkin tunsin lauantaina, ja eipä sitä tullut hyväksikäytettyä. On vaan niin pettynyt olo, kun mies niin lupas että yritystä enemmän kehiin :/ Sanois edes suoraan jos se ei vauvaa haluakaan vielä.

Tulipas vuodatettua, mutta tuntuu vaan niin pahalta.

~lenalla~ onkin kohta jännät ajat käsillä. Onko minkäänlaisia oireita vielä tullut? :)

Eipä ole oireita, ei edes keksittyjä... Eilen kyllä koski alavatsaa silleen menkkamaisesti, mitä lie sitten tarkoittikaan. Mullakin jotenkin kai loppunu usko tärppiin tässä kierrossa. Vaikka sain tikutettua oviksenkin niin se yrittäminen jäi sitten vähän kesken kun ei sitten tullutkaan puuhailtua ihan niin paljon kun olin suunnitellut ;)

Mulla tosiaan näytti ne o testitkin plussaa kolmena päivänä joten jos se viimeinen on se todellinen o+ niin sitten ei ainakaan puuhailtu siitä 24-36h kuluessa... Että näin... Saa nähdä... Voihan se olla että kohta alan keksiä taas kaiken maailman oireita...

Viikonloppuna tuli otettua vähän illanistujais juomaa, kun oli vieraita. Mutta sillä nyt ei pitäisi olla merkitystä tässä vaiheessa kiertoa. Jos nyt vaikka tärppäisikin...

Toivotaan parasta! Toivotaan että olis vaikka vahingossa tärpänny heituli!!! Ootko jutellut miehesi kanssa että mistä pihtaus mahdollisesti johtuu?

Tarkoitus olisi tänään jutella miehen kanssa asiat halki. Mistään vauvoista, tai otollisimmista hetkistä en ole puhunut miehelle, koska tiedän että tuollaiset asiat vaikuttaa mieheen negativisesti jos niistä puhun paljon. Joten päätin jo silloin ku ehkäisy lopetettiin että en ala jauhamaan näistä asioista.
Mies kun ei halua makkarin puolella tehdä mitään, ja seksiä en tällä tarkoita ;)
Siksi ihmetyttää tuo miehen käytös todella paljon.
Muuten mies on ihan normaali itsensä, mutta jos alan lähentelemään tai vihjailemaan jotain, niin sitten keksitään niitä tekosyitä >:(

Ja tärppiin en usko, koska heti menkkojen jälkeen tuli yhden kerran peittoa heiluteltua ja sen jälkeen ei olla tehty mitään :(

Pidän peukut pystyssä että teillä tärppäis :) Vaikka se ovis olisi ollut silloin kolmantena päivänä ovisplussista, niin eiköhän ne simpat hengissä ole pysynyt ;)
Jos ne miten sitkeä henkisiä on, niin ties vaikka poika tulisi teille seuraavaksi ;)

Kävin tälläisellä sivustolla; http://www.vau.fi/templates/Calculator_Period____65832.aspx

Ja tuon laskurin mukaan, jos lasketaan kp 34:n mukaan, niin hedelmöittyminen tapahtuisi 21.päivän tienoilla, joten ehkä se pienen pieni toive vielä kytee jossain tuolla sopukoissa :) tietenkin edellyttäen, että ovis olisi vasta edessä päin..
Ja sain kaiken lisäks miehen vieteltyä illasta!!!!

Kuitenkaan en ala hihkua onnesta, koska oli aika varmat tunteet, että viime viikoloppuna oli ovis. Mutta katsotaan. Ainakaan en mitään oireita ym. ala epäilemään.

Yön kähmässä kun noita "testejä" tekee, niin väärinhän ne menee :/
21.päivän tienoilla tapahtuu siis hedelmöittyminen, ei ovis...
Noh, jospa ensikuussa olisi sitten paremmat mahdollisuudet raskautua kun tässä kierrossa :)

No mutta hedelmöittyminenhän tapahtuu ovulaation jälkeen, joten toivoa on heituli! Nyt vaan ukko kumoon!

Mulla ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen eikä jaksa keksiä oireita... Testit polttelee kaapissa, mitenhän kauan malttaa vielä...

Voi minua malttamatonta idioottia... Tein kotitestin herkän testin aamulla kun poltteli niin kovin... No tuloshan oli ensin selvä neg., mutta sitten kun oikein tihrustin niin saatoin siinä jonkun viivanpaikan nähdäkin. Voi olla toiveajattelun tulos ja luulen että jos olisin testiä jollekkin muulle näyttänyt väittäen että siinä jotain näkyy niin hulluna olisi pidetty. Saas nähdä mitä tapahtuu... Tilasin lisää testejä niin voin testailla vaikka menkkoihin asti jos se muka helpottaa...

Miksi pitää ihmisen olla näin malttamaton! Eihän se edes kaiken järjen mukaan pitäs vielä näkyäkään kun nyt dpo jotain 9-10! (Tikkujen mukaan)Tyhmä minä!Olin tosiaan tuntevani jotain outoa menkkamaista jomotusta hetken aikaa sunnuntaina ja toiveet vähän heräs, josko olisi vaikka kiinnittymiskipua? No testailen sunnuntaina varmaan uudelleen jos en malta olla tuonne tiistaihin saakka testailematta...

Tosiaan typerältä tuntuu tälläinen ylenpalttinen itsensä kuulosteleminen. Esikoisesta kun ei tullut mitään oireita, paitsi sitten vähän myöh. väsymys...

Hei!

Voisko tähän ryhmään yrittää tunkea mukaan?
Olis mukavampaa, kun ois kohtalotovereita, eikä tarttis yksinään miettiä haamuviivoja ja muita kummallisuuksia.

Esitietoina, mulla on poika 01/08 ja nyt ois toinen haaveissa. Tuota ensimmäistä tehtiin reilut neljä vuotta ennenkun tarppäs. Ei käyty hoidoissa ja tuo poikanen sai alkunsa luomusti muuten, mutta olin aloittanut ovistikutuksen ja plussanut siinä.
heinäkuussa oli varhainen keskenmeno, lääkärin toteama. Tein sellasen herkän raskaustestin, kun nännit oli ulkonäöllisesti muuttuneet ja miehen kolmekymppiset häämötti samoihin aikoihin, kun menkkojen piti olla alkamassa, joten ajattelin, et varman päälle. Sain haamuplussan. Seuraavana päivänä alkoi vuoto ja ajattelinkinkin sitten, että se oli vaan viivanpaikka joka siinä testissä näkyi. Parin viikon päästä oli pakko tehdä uusi testi, kun oireet jatkui ja paheni -> närästystä ja levottomia jalkoja jne. Edelleen tuli haamuplussa. Ja seuraavana päivänä alkoi taas vuoto, jolloin soitinkin sitten lääkärille. Kävin labrassa otattamassa niin virtsa- kun verikokeenkin. Virtsa negaa ja veri plussaa. Kahden viikon päästä siitä, verikoekontrolli myös nega. Suraavia menkkoja odottelin n.6vk. Sen jälkeen kierto "tasaantunut" 30-31pv. Nyt menossa kp 14 ja kolmas tikku. Kaikissa kolmessa näkynyt haalea testiviiva, eli negaa toistaseks. Tänään olin kuitenkin huomaavinani, että testiviiva olis pikkusen tummunut eilisestä. Kävin myös katsomassa ton linkin, minkä olitte tohon laittanut ja sen mukaan hedelmöitys olisi 23.11.

Meillä on sellanen tilanne, että ollaan oltu yhdessä vapusta 2001, naimisiin mentiin 2004 heinäkuussa ja kaks vuotta myöhemmin erottiin. Vuoden erossa olon jälkeen palattiin yhteen ja reilu puoli vuotta, niin tuo esikoinen oli tulossa. Nyt ostettiin muutama kuukausi sitten yhteinen asunto ja molemmat haaveillaan pikkukakkosta.
Olin tilannut kotitestistä ovis- ja raskaustesti paketin kaikessa hiljaisuudessa ja samana päivänä, kun testit oli tullet ja olin ne jemmannut mieheltä, hän kysyi, että oliko niitä testejä vielä jäljellä, et voisinko alkaa taas testailee...

Nyt siis menossa eka kierto tikuttaen.

Yhteistyössä