Hei!
Voisko tähän ryhmään yrittää tunkea mukaan?
Olis mukavampaa, kun ois kohtalotovereita, eikä tarttis yksinään miettiä haamuviivoja ja muita kummallisuuksia.
Esitietoina, mulla on poika 01/08 ja nyt ois toinen haaveissa. Tuota ensimmäistä tehtiin reilut neljä vuotta ennenkun tarppäs. Ei käyty hoidoissa ja tuo poikanen sai alkunsa luomusti muuten, mutta olin aloittanut ovistikutuksen ja plussanut siinä.
heinäkuussa oli varhainen keskenmeno, lääkärin toteama. Tein sellasen herkän raskaustestin, kun nännit oli ulkonäöllisesti muuttuneet ja miehen kolmekymppiset häämötti samoihin aikoihin, kun menkkojen piti olla alkamassa, joten ajattelin, et varman päälle. Sain haamuplussan. Seuraavana päivänä alkoi vuoto ja ajattelinkinkin sitten, että se oli vaan viivanpaikka joka siinä testissä näkyi. Parin viikon päästä oli pakko tehdä uusi testi, kun oireet jatkui ja paheni -> närästystä ja levottomia jalkoja jne. Edelleen tuli haamuplussa. Ja seuraavana päivänä alkoi taas vuoto, jolloin soitinkin sitten lääkärille. Kävin labrassa otattamassa niin virtsa- kun verikokeenkin. Virtsa negaa ja veri plussaa. Kahden viikon päästä siitä, verikoekontrolli myös nega. Suraavia menkkoja odottelin n.6vk. Sen jälkeen kierto "tasaantunut" 30-31pv. Nyt menossa kp 14 ja kolmas tikku. Kaikissa kolmessa näkynyt haalea testiviiva, eli negaa toistaseks. Tänään olin kuitenkin huomaavinani, että testiviiva olis pikkusen tummunut eilisestä. Kävin myös katsomassa ton linkin, minkä olitte tohon laittanut ja sen mukaan hedelmöitys olisi 23.11.
Meillä on sellanen tilanne, että ollaan oltu yhdessä vapusta 2001, naimisiin mentiin 2004 heinäkuussa ja kaks vuotta myöhemmin erottiin. Vuoden erossa olon jälkeen palattiin yhteen ja reilu puoli vuotta, niin tuo esikoinen oli tulossa. Nyt ostettiin muutama kuukausi sitten yhteinen asunto ja molemmat haaveillaan pikkukakkosta.
Olin tilannut kotitestistä ovis- ja raskaustesti paketin kaikessa hiljaisuudessa ja samana päivänä, kun testit oli tullet ja olin ne jemmannut mieheltä, hän kysyi, että oliko niitä testejä vielä jäljellä, et voisinko alkaa taas testailee...
Nyt siis menossa eka kierto tikuttaen.