Vauvakuume palstalla on hiljaista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitiina19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuumeilee, mutta monet juoksee karkuun luettuaan päivän mm. ovislimoista, pupuilusta, masukeista, tarrasukista, tädeistä jotka kurvaa kylään, puhumattakaan vauvasiementen kylvämisestä, kusisista ovulaatio/raskaustestikuvien näkemisistä jne.

Siksi mä peräännyin, ensin kyllä selvitin mitä tarkoittaa "täti" tuossa yhteydessä.

Niin, totta tuokin.. hehe, voi vitsi toi täti juttu, mä en tienny kans mitä hemmettiä ne tolla meinas... mutta mä en juokse karkuun :( vaikka onhan nuo välillä aika ällöjä vaikka niiden lukemiseen jo olis tottunukki.. harmittaa kun siellä on niin kuoleman hiljaista ja samalla kuitenkin tuntuu että moni kuumeilee

ne tikut on ällöjä ja niitä saattaa olla usempi samalla rivissää on roskishaamua ja haaleaa viivaa. kuumeilin toista lasta ensi vuodelle mutta se meni ohi ehkäisyä ei ole. nautin tosta 1v pojasta :D

• Tykkää
Reactions: neitiina19
Kuumeilen. Mutta samaa huomannu että missään ei ole enää JÄRKEVÄÄ kuumeilupalstaa. Muissa sivustoissa on oma porukkansa tai sitten on vaan näitä jotka on jo raskaana.

Täällä kuumeillaan ja yritetään toista

• Tykkää
Reactions: neitiina19

Yhteistyössä