L
Lapseton vielä 30v ?
Vieras
Olen aina ajatellut ja toivonut tulevani äidiksi nuorena. Nyt ikää on jo sen verran, että ensimmäistäkään lasta en tule mitätodennäköisemmin saamaan ennen 26:tta ikävuotta. Tämä aiheuttaa ahdistusta. Kaiken lisäksi näitä vuosia en ole "tuhlannut" minkään uran vuoksi, vaan aika ei ole ollut aiemmin sopiva. Myöskään mies ei halunnut aiemmin lapsia, vaikka itse olen halunnut äidiksi jo lähes kymmenen vuotta.
Olisin halunnut lapsia nuorena, jotta olisin heille "nuorekas" äiti sitten (joo onpa tyhmää..) ja että minulla on mahdollisuus saada "välivuosia" ennen mahdollisia seuraavia lapsia..
Km 11/08, ja nyt vasta alkoivat ensimmäiset kuukautiset, vaikka ehdin jo kuvitella olevani uudelleen raskaana. Harmittaa ihan vietävän paljon.
Eihän ole mitenkään varmaa, että saan lapsia edes 30v, tai koskaan.
Kertokaahan jooko jotain positiivista siitä että saa lapsen "myöhemmin"..
Olisin halunnut lapsia nuorena, jotta olisin heille "nuorekas" äiti sitten (joo onpa tyhmää..) ja että minulla on mahdollisuus saada "välivuosia" ennen mahdollisia seuraavia lapsia..
Km 11/08, ja nyt vasta alkoivat ensimmäiset kuukautiset, vaikka ehdin jo kuvitella olevani uudelleen raskaana. Harmittaa ihan vietävän paljon.
Eihän ole mitenkään varmaa, että saan lapsia edes 30v, tai koskaan.
Kertokaahan jooko jotain positiivista siitä että saa lapsen "myöhemmin"..