Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Janskuliini84:Alkuperäinen kirjoittaja mää:minulla on laskettu prosentti, kun saan tänä vuonna palkkaa, kotihoidontukea ja äippärahaa. Prosentti on 20%. Kiva vaan jos olisin töissä ja tienaisin saman verran, prosentti olisi 11%. Reilua.
Mutta kyllähän se lopullisessa verotuksessa korjaantuu?? Eli kun lasketaan mahdollisia palautuksia, niin saat siinä takaisin. Vai oonko ymmärtänyt väärin? Eihän sulta voida ottaa sen enempää veroa ku keneltäkään muultakaan...
No tässä voi olla syynä, että palkkatuloissa on todella isot matkavähennykset, jotka laskevat veroprossaa. Mutta eihän mammalomalla tarvitse maksaa työmatkakuluja (ei ne ilmaista rahaa ole vain verotuksessa).
Hieman tiukempi on verotus sosiaalietuisuuksille, kuin palkkatuloille, kun osa vähennyksistä jää tekemättä.
11% palkkatuloista on järkyttävän vähän, siinä ei paljon töitä tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Janskuliini84:Alkuperäinen kirjoittaja mää:minulla on laskettu prosentti, kun saan tänä vuonna palkkaa, kotihoidontukea ja äippärahaa. Prosentti on 20%. Kiva vaan jos olisin töissä ja tienaisin saman verran, prosentti olisi 11%. Reilua.
Mutta kyllähän se lopullisessa verotuksessa korjaantuu?? Eli kun lasketaan mahdollisia palautuksia, niin saat siinä takaisin. Vai oonko ymmärtänyt väärin? Eihän sulta voida ottaa sen enempää veroa ku keneltäkään muultakaan...