Vielä Dyson-kysymys...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lupaan että viimeinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lupaan että viimeinen

Vieras
Te keillä on Dyson-merkkinen imuri, niin mitä siinä on sitten huonoa?? Ääni on kova ilmeisesti, mutta entä muita? Hankintaa miettivänä pohdin suulakkeiden toimivuutta. Dyson sivuilta saa sen käsityksen että yhdellä suulakkeella selviää niin kovista lattiapinnoista kuin matoistakin???

Tietenkin yhdellä suulakkeella elviää, mutta mä tykkään käyttää kahta. Toinen on niin näppärä, kun se on niin ohut, että saa imuroitu oven takaa ilman että ovea liikuttelee.

Ja turbiinisuulake on matoille ihan ykkönen. Kyllä sillä turbiinisuulakkeella voi koko kämpänkin imuroida ja eiköhän se toinenkin suulake yksinään siihen passaa...mutta mun mielestä kätevintä on käyttää kahta.

..ja aina ku käyn siellä imuroimassa ni mulle tulee selkä kipeeks. :/ Viimeks tajusin jo ottaa oman imurin mukaan. ;) ( Pölypussiton Bosch BX3, tosi tehokas ja hyvä, pitää vaa aika tiuhaan tyhjentää että pysyy yhtä imukykyisenä. )

Mulla on kaks Dysonia (molemmissa kerroksissa oma). Kesti muuten pari kuukautta että sillä oppi imuroimaan, tuntui alkuun jotenkin oudolta ja kömpelöltä, mutta enää en antais pois. Ja tosiaan ostin toisenkin.
Mä imuroin matot turbiinisuulakkeella ja lattiat parkettisuulakkeella, siitä ohuesta en tykkää yhtään.

että eikö Dysonilla ole laisinkaan "perinteistä" suulaketta, jossa nappia painamalla saa sen yhden ja saman suulakkeen toimimaan hyvin sekä pörröisellä matolla että naarmuuntumisherkällä lautalattialla? Ei kuulosta kovin kivalta tuo kahden suulakkeen vekslaaminen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap nyt ihmettelee:
että eikö Dysonilla ole laisinkaan "perinteistä" suulaketta, jossa nappia painamalla saa sen yhden ja saman suulakkeen toimimaan hyvin sekä pörröisellä matolla että naarmuuntumisherkällä lautalattialla? Ei kuulosta kovin kivalta tuo kahden suulakkeen vekslaaminen?

On sellainenkin, mutta se turbiinisuulake on maton imuroimiseen vaan niin hyvä =)

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja ap nyt ihmettelee:

On sellainenkin, mutta se turbiinisuulake on maton imuroimiseen vaan niin hyvä =)

No hyvä että löytyy se perinteinenkin poljinsuulake. Mä olen tavannut tämän päivän dysonin sivuja ja en ole selvyyttä varmuudella saanut :-) Mä oon vaan niin laiska vaihtelemaan suulakkeita kesken imuroimisen, ainakin joka kerralla en viitsi. Joku muutoin haukkui dysonin kykyä imuroida seinien viereltä, koska imutehoalue on kovin kapea, pitääkö paikkaansa?

Yhteistyössä