viikko 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana juttu babe82, onnea vielä kerran :) Jos vielä viitsit kertoa, että mitä tarkoitit hedelmällisten päivien hyväksi käyttämättömyyttä eli tunsitko esim. ovisoireita, mutta ette olleet silloin pöllyyttelemässä lakanoita vai? ;)utelee tähti*

Heissan kaikille!

Ja heti alkuun mielettömän, valtavan, huikean isot onnittelut Hannalle ja babe82:lle!!! Huippua, että jo kahta onnisti tässä ketjussa! Toivottavasti saamme viikon loppua kohden mentäessä lisää iloisia uutisia!

Omaa napaa, täti olis tulossa vierailulle tuossa pe-la-akselilla, mutta toivon todella ettei tulisi! Tänään kaupassa olin jo ihan varma tädistä, kun pöksyihin lorahti jotain.. Valkkariksi tuo paljastui sitten vessaan päästyä.. Eli vielä ollaan pelissä mukana!
Oireista, kuvittelen itselleni ainakin mahanippailuja (menkkakipuja), pientä lämpöilyä (flunssaa), pienimuotoista kuvotusta (huono syöminen kostautuu) ja jatkuva nälkä (kerään vararavintoa)... Eli niinku näkyy, kaikki mun ""oireet"" on selitettävissä myös muilla syillä kuin raskautumisella =(

No jaksetaan vielä hiukan jännäillä, ens viikolla ollaan jo viisaampia =) Tsemppiä kaikille jännääjille.. Puhaltelen plussatuulia meille kaikille..+++++++++++++++++++
toivoo Tiuhti

Huomenia!

ONNEA KAIKILLE PLUSSILLE JO TÄHÄN MENNESSÄ JA MYÖS MAHDOLLISILLE (TOIVOTTAVASTI) TULEVILLE!!!!!!!!!!!

Itelleen ei kuulu kummempaa. mahaa nippaili eilen illalla niin että menkat alkaa tänään.
ei tässä nyt vielä oo mitään tuntemuksia, mutta ne on parina viime kiertona alkanu vasta illalla...eli sitten se tuntu vasta alkaa...

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta (ehkä vähän liian dramaattinen lause, mutta kuvastaa tilannetta aika hyvin...)

Heips!

Eilen olisi pitänyt menkat alkaa ja teinkin jo illalla hätähousuna testin! Haaleaakin haaleempi haamu tuli!!! Huomenna teen uuden tai en minä mut mies haluaa et tehdään uusiks. Mä olin kyllä aika varma siitä et raskaana ollaan. Viime raskaudessa minulla oli koko ajan oikea korva lukossa ja nyt se on kans. Mut rinnat ei oo yhtään kipeät? Tiedä sit johtuuko siitä et ei oo kauaa aikaaa siit kun lopetin imettämisen...Ensimmäisestä kierrosta pamahdin sit uusiks raskaaks. Toisaalta minulla on paha mieli kun toiset ei saa lapsia sit millään ja sellainen ihminen on lähipiirissäkin. =( Toiset ei tuu raskaaks millään ja toiset tulee kun näkee miehen kalsarit. On se vaan niin epäreilua!

Joo mut tää lapsi jää sit meillä toiseks ja viimeiseks ainakin toistaiseksi. Ikäeroa taitaa tulla huimat 1v 3kk et niitten kans taitaa olla kädet täynnä muutoman vuoden=) Synnytys mua tässä hommassa eniten pelottaa ja loppuraskauden ahdistus kun on niin iso vatsa ja siellä on joku joka määrää millä kyljellä nukutaan ja milloin. Nyt täytyy vaan yrittää nauttia ja ottaa rauhallisemmin.

Oikein paljon onnea vielä muillekkin plussanneille ja plussatuulia puhaltelen niille joilla ei tärpänny. Hommailkaa silloin kun siltä tuntuu! Kyllä se kroppa kertoo milloin on hedelmällisin aika. Joo todellakin hyvä mun on täällä neuvoo!
mut nyt ilmeisesti kun laskeskelin niin mun ovis olikin kp 20!
Luulin et olis ollu paljon aikaisemmin... Mut juuri tuolloin kp 20 himotti niin vietävästi=)

Heissan,

Onnea rutkasti Snoopylle! Ja vm82 pahoittelut tädistä, eihän sen pitänyt teille tulla =( No, uutta yritystä vaan, joskus se vielä tärppää!

Omaa napaa, ei vielä merkkejä tädistä, mutta toisaalta pe tai la vasta odotankin vierailua.. Oireita on, mutta kukapa tietää, onko ne oikeita vai kuviteltuja =( Toivotaan =)

Mukavaa torstaita kaikille
toivoo Tiuhti

Ihanaa Snoopy! Kiitos tsempistä! Minä ja vm82 siirrymme sitten uudelle kierrokselle (se on mulla sitten 11.kierto), jospa sitten meillekin plussa napsahtaa! Vielä jännätään Tiuhtia ja kumppaneita!!! Plussaa+++++teille!!!!

Iltaa,
täällä ei vielä plussaa, muttei kyllä tätiäkään.. Lauantaina menin hätäisenä tekemään testin ja se näytti negaa =( Odottavalla kannalla siis ollaan ja toivonkipinä on yllä niin kauan kuin tätiä ei ole näköpiirissä.. Eli jännäys siirtyy vielä vkon 4 puolelle =)
Mukavaa viikon alkua kaikille,
toivoo Tiuhti

Heissan,

täällä jännätään edelleen, kp.37/29-35... Testaamista olen kaavaillut perjantaille, joten siihen asti jännätään..
Mukavaa viikon jatkoa kaikille!
Toivoo Tiuhti

Heips,

odottelu päättyi tädin ei-toivottuun vierailuun =( Elikkäs, haaveiluasteella jatketaan kohti seuraavaa kiertoa.. Hyvää jatkoa kaikille ja kai se vielä joskus meidänkin kohdalla tärppää =)
Toivoo Tiuhti

Yhteistyössä