Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sä pärjäät. Aika pitkälle asennekysymys. Ja jos vain mahdollista, käytä lastenhoitoapua. Tietty sitten voi tulla rankkaa, jos lapset sairaina. Onko sulla mitään turvaverkkoja käytössäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sä pärjäät. Aika pitkälle asennekysymys. Ja jos vain mahdollista, käytä lastenhoitoapua. Tietty sitten voi tulla rankkaa, jos lapset sairaina. Onko sulla mitään turvaverkkoja käytössäsi?
Iso mummi asuu siellä mihin muutetaan, eli hätätapauksessa tulee kyllä.
Nyt asutaan liki 400km päässä suvustani ja uudelta paikkakunnalta sukulaisiin vain tunnin ajomatka, joten apu paljon lähempänä kuin nyt.
Nyt olemme miehen kanssa pärjänneet ihan kaksin lasten kanssa ilman apua.
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:hei!
Minulla myös neljä alle kouluikäistä ja ensi maanantaista alkaen olen myös yksin viikot lasten kans. Meillä tosin nuorin jo 9kk. Kyllä uskon että me pärjätään. heikko lenkki on se, että aikuis kontaktit ovat aika vähissä ja se jos mikä kyselee sitten niitä hermoja.
Mutta voimia mulish sulle =).
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja hanna:hei!
Minulla myös neljä alle kouluikäistä ja ensi maanantaista alkaen olen myös yksin viikot lasten kans. Meillä tosin nuorin jo 9kk. Kyllä uskon että me pärjätään. heikko lenkki on se, että aikuis kontaktit ovat aika vähissä ja se jos mikä kyselee sitten niitä hermoja.
Mutta voimia mulish sulle =).
Aikuiskontaktit on kyllä vähissä, täällä sekä uudella paikkakunnalla.
Ajattelin kokeilla perhekerhoa jos alkaa yksinäisyys iskemään..vaikka olen huono tutustumaan toisiin ihmisiin ja harvoin naisesta löydän ystävän..en tule oikein kaikkien naisten kanssa toimeen![]()