Vko 26 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ihan pihalla, tänään mittasin lämpöä aamulla ja näytti tavallista vähemmän. Tää voisi siis toisin sanoen tarkoittaa, että mulla olisi ovulaatio vasta nyt... Eipä se mun kiertoon nähden olisi edes mahdotonta. Tänään siis kp 26/28-44. Jep, täytynee siis vähän tarkkailla limoja ja pistää kaverit liikkeelle, jos niinkseen tulee.

Eli, jos nämä mun päätelmät pitävät paikkaansa, mua ei tarvitse ollenkaan jännätä vielä ensi viikolla. Mutta lupaan olla mukana pitämässä plussapeukkuja!!!

Aurinkoon....

Minulla on tällä hetkellä kp 24/28-34, eli h-hetket pitäis olla jo maanantaina. Tosin vatsaa on kyllä juilinut vähän jo parina päivänä, että saattaa käydä niinkin, että kk:t alkaisivat jo viikonlopun aikana.. :(

Viime kierroissa mulla on ollu niin, että vatsaa juilii kaksi päivää, sitten on päivän tauko ja taas juilii päivän verran ja sitten vasta neljäntenä päivänä alkaa vuoto.. Toivottavasti ei kävisi noin tässä kierrossa, vaan saisi testata plussaa!!!

Minkään valtakunnan oireita mulla ei siis ole ollut. Paitsi nyt tämä TOSI VÄHÄINEN vatsan kipriminen. Ei siis mitenkään kovia nämä juilimiset..

Juhannuksen viettoon olisi tarkoitus lähteä tänään.. IHANAA, pääsee maalle! Mulle ei sovi ollenkaan tämä kaupungissa oleilu tällaisilla helteillä!!! Ja varsinkin, kun olen nyt jonkin aikaa ollut työttömänä, meinaa aika käydä toooodella pitkäksi! Mutta nyt on monta päivää maaseudun rauhaa tiedossa.. :)

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE! Palaillaan sitten jussin jälkeen.. toivottavasti vielä jännäilytunnelmissa!!!!!

Terve!

minä ilmoittelen jännäilyn tuloksia jo nyt. Tein nimittäin aamulla positiivisen raskaustestin. Pää on ihan sekaisin! Tein testin, koska olen potenut outoa mahakipuilua ja huono-oloa muutamia päiviä ja mies sanoi, että tee testi, jos vaikka oletkin raskaana. Itse olin tosi epäileväinen, mutta illan siiderin juonnin takia ajattelin, että no voinhan tehdä ja sieltähän napsahti selvääkin selvempi plussa.

Plussa-tuulia muille myös ja aurinkoista juhannusta!

Hienoa Sportti!!!! Nyt vaan rutkasti tarrasukkia että pieni pysyy mukana menossa loppuun saakka. Mahtaa olla uskomaton fiilis:)

Mulla itselläni ei sitten olekaan niin uskomaton fiilis... Menkat alkoi jo etuajassa ja kierron pituudeksi jäi vain 24 päivää. Mä luulen että pidän nyt muutaman kuukauden kesäloman näistä jännäilypuuhista ja palailen palstoille sitten elokuussa. Nyt vaan tuntuu siltä että pää ei enää kestä tätä vatvomista. Ja voihan se olla että silloin just tärppää kun ei niin yritä:)

Menkäähän muut Sportin imussa! Toivottavasti saadaan paljon plussia tähän ketjuun!

Onnittelut Sportille!!!

Itsellä on täällä tosi masis-fiilikset. Kp1 vaihtui tänään, joten ei saanu vauva alkuansa tässä kuussa :(
Tekis mieli itkee ja parkua, mut ei oikein kehtaa, kun ukko on kotosalla.. Suorastaan v...tuttaa tällä hetkellä!!!!!!!!

Oltiin juhannuksen vietossa maalla ja kaverin vuoden vanha vauva oli mukana. Sen kanssa on kyllä ihanaa touhuta! Toivoisin vaan kovasti, että se onni meillekkin suotaisiin. Mutta.. täytyy vaan todeta, että tää homma on totisesti korkeimman käsissä! Vauva tulee, jos on tullakseen.. En vain malttais enää kovin kauaa odotella. Tsemppiä muille!!!

Upeeta Sportti! Toivottavasti tässä oli suunta meidän ens viikon tuloksille!!!

Mitään varmoja fiiliksiä täällä itsellänikään ei tosin ole, joten Inkulle tosi isot pahoittelut -saa nähdä tullaanko perässä.. Tsemppiä ja jaksamista taas seuraavaa kiertoa varten!

Menossa kp23/24-26 eli ens viikko kertoo totuuden. Oireina ainoastaan kipeät nännit ja juhannuksena päällekäyneen flunssan tuomat nuha ja kurkkukipu.

Nyt tsemppihali kaikille jännääjille; pidän peukkuja teille jokaiselle!!!!!

Kiitos paljon onnitteluista! Itsekkin alkaa pikkuhiljaa tajuamaan tilanteen. Onnen tunteen lisäksi on kyllä pieni huoli siitä miten pikkuinen pysyy mukana. Kaikkihan on kuitenkin niin alussa vielä!
Hali teille Minnie ja Inkku sekä stemppiä uuteen yritykseen!
Jään odottamaan muiden uutisia! Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!

Sportille ISOT onnittelut plussasta!!
Itse testasin negan, ja nyt sitten odotellaan, että josko ne menkat sitte pian alkais. Todella turhautunut olo, mutta en tietysti voi asialle mitään täytyy vaan todeta, että aika ei ilmeisesti ole meikäläiselle vielä suotuisa ja että kärsivällisyyttä tarvitaan tässäkin asiassa, kymmenes yrityskierto jo(vasta) menossa, henk.kohtaisesti aika tuntuu luvattoman pitkältä, kun odottaa jotain tapahtuneeksi, eikä voi välttyä ajatukselta, että mikä on vikana...

Muille tietämättömille (?) oikein paljon plussatuulia, viime ketjussa kukaan ei muistaakseni plussannut, nyt sitten tulosta senkin edestä!!!

Onnea Sportti!!!!!!! Tosi hienoa kuulla, että joku on plussannut!!!

Muakaan ei tarvitse enää jännittää, vaikka veikkailin, että saattaisi jopa mennä ensi viikkoon. Täällä kp 2 ja suuren suuri vi***tus.. Eilen tuli täti ja kyllä harmitti... Positiivista on kuitenkin, enää kierto oli vain 28 päivää, viimeisen 44 sijasta. Josko sitä pääsisi normaaliluvuille takaisin, niin ei olisi niin arpomista jatkossa sen oviksen kanssa. En myöskään joutunut testailemaan negaa ja säästyin siltä surulta. Testin olenkin tehnyt aina aikaisemmissa yrityskierroksissa.

Isot halit sportille ja sympatiahalit muille tädistä kärsiville ja tietty paljon tsemppiä vastauksia vielä odottaville!!! Käyn täällä tietysti tarkkailemassa plussauutisia ja osallistun sitten seuraavaan ketjuun...

Moi! Nostan vähän taas meidän ketjua ja ilmoittelen samalla ohimennen, että menossa kp24/24-26.. Odotellaan yhä ratkaisua..!

Paljon plussia ketjulaisille +++++++++++++++++++++++

Jo kp 25/24-26 ja pikkuhiljaa alkaa jänskättään.. ;) Onneks esim. töissä oli niin kiireistä tänään, ettei ehtinyt jatkuvasti käydä kurkkimassa vessassa tilannetta! Toisin on nyt kotosalla..:))

Käykäähän tosiaan kertoilemassa kuulumisianne; nyt on meidän viikkomme ja tilanteen pitäisi olla auki vielä aika monella!!!

Moi! Kylläpä aika kuluu hitaasti.. Kp 26/24-26 loppusuoralla ja vielä odotetaan.. Vielä en ole uskaltanut edes ajatella testin ostamista, mutta jos tilanne ei radikaalisti parin seuraavan päivän aikana muutu niin ehkä sitten. Viime kierrossa menkat alkoivat tästä seuraavana päivänä; pitäkää peukkuja pystyssä, ettei historia toista itseään...

Tsemppiä Hantta!!!!!! Täällä toivotaan peukut pystyssä plussaaa!!!! Mä aloittelin jo malttamattomana seuraavaa vko 30 ketjua ja toivottavasti saisin sinne seuraa, mutta en tietenkään teistä :)

Oletko sä Dreamer testannut jo negan kun noin murheissasi odottelet? Mut odotellaan vaan yhdessä sillä täällä myös hiljaiseloa edelleen; kp 27/24-26.. Eilen ja tänään ollut pientä vatsakipua ja vihlaisuja nivusissa, mitkä eivät mulla ole tavallisia. Lieneekö sitten hyvä vai huono merkki..?!? Huomenna työpaikan juhlissa ajattelin ottaa silti varman päälle ja olla juomatta muuta kuin mehua vanhasta siideripullosta ;))

En ole testannut vielä. On vain ollut alavatsassa outo olo tänään ja eilen alaselkää vihloi, joten ajattelin, että täti se sieltä vaan on tuloillaan. Toivon ihan liikaa, vaika vasta 2.kierto meneillään.

Voi harmi Dreamer, pahoittelut negasta.. Mutta lopullisesti kirves on kaivossa vasta menkkojen alkaessa, joten toivotaan parasta siihen asti!

Oman navan juttuja: tänään on särkenyt vatsaa melkein koko päivän ajan, lisäksi maha on aika turvoksissa. Ajattelin, että jos huomennakaan -silloin kp 29/24-26- ei ole merkkiä menkoista niin illalla testaan. Olen varovaisen toiveikas, mutta silti yritän pysyä realistina sillä jos päästän haaveilut täysin valloilleen ja testi näyttää miinusta niin pilvilinnoista on todella karua tulla alas!!! Mutta huomenna tähän aikaa sekin tiedetään missä mielentilassa jatketaan eteenpäin..

Yhteistyössä