Vko 26 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ilmoittaudunpa minäkin tähän kakskutosten jännääjien ketjuun.

tänään tosiaan vasta kp7 menossa, joten loppuviikosta alkaa taas kunnon yritykset. hommasin itelleni noita ovistestejä, ja meinaan perjantaina alottaa tikuttelun. toivottavasti sen oviksen sitten löydän..

toivotaan, että tässä ketjussa edes jollakin tärppää!!!!

heip!
Enpä nyt ihan satavarma ole kuulunko tähän viikkoon, nytki luulin kuuluvani viikkoo 23, mut alkoki menkat viikol 22..eli..nyt kp3 ja mieliala alkaa taas jo pikkuhiljaa nousemaa ja katse kääntyy jo seuraavaan kiertoon. ei voi minkää.. toivotaa et tää ketju ois plussaketju ja kaikki jännääjät plussais!! :)
Kertokaa ihmiset vähän taustoja, ei taida olla mulle tuttuja täällä..
Itse 21, samoin avokki. kolmas kierto vast menoillaa, joten alkua rämmitää ja tähänkyl vähän osasinki varautua, et ei se plussa heti tuu:) mut luultavasti sitä raskautta yrittämisen jälkee osaa arvostaa viel enemmän..

jooh..nyt alkaa olemaa pää niin jumissa, et on mentävä untenmaille..kirjoittelemisiin :)

keronpa vähän taustaa itsestäni:

* itse 24 v, mies 28 v, yhdessä oltu melkein 6v
* yritystä yli 8 kk, 9:s yrityskierto vissiinkin meneillään
* pillereitä söin melkein 9 vuotta, kierrot taitaa ruveta säännöllistymään

kone prkl heitti puolivalmiin viestin kaikkien luettavaksi... ;) no, tässä tulee jatkoa

* kierrot ollut siis 28-34pv, viimeisimmät 28pv, josta päättelen, että saattais ruveta vähän säännöllisemmäks nämä..
* tämä on eka kierto, jossa aion käyttää ovistikkuja apuna

toiveet on, joo, todella korkeella. eikös sitä sanota, että vuoden sisään yleensä se lapsi saa alkunsa. eihän tässä ole enää kuin 3 kk, niin meillä tulee vuosi täyteen!!!

toivon PAAAALJON PLUSSIA TÄHÄN KETJUUN!!!!!

Moi kaikille ja tervetuloa! Taustoja kyseltiin. Molemmat täytetään tänä vuonna 23 ja kovasti ensimmäistä yritellään. Nyt lähtee käyntiin 5. yrityskierto ja toiveet on taas korkealla!

Mulla on nyt menossa kp7/25-27 ja ovista odotellaan ens viikon alkupuolelle. En ole vielä kertaakaan tikuttanut ovista, mutta ajattelin että jos tästä kierrosta ei natsaa niin ehkä ensi kierrossa voisi sitäkin kokeilla.

Oon huomenna lähdössä reissuun ja palailen vasta sunnuntaina. Pitäkäähän keskustelua yllä täällä sillä välin!!!

Tässä minunkin taustoja:

Ikää 29 ja miehellä myös saman verran. Yhdessä oltu 7.5 vuotta. Nyt siis toinen yrityskierto menossa, viime kierto (eka luomu) oli40 pv. Ovista en ole tikutellut, enkä ihan vielä aijokkaan.

Tervehdys! Pari pitkää viikkoa vielä edessä, joten aikani kuluksi minäkin liityn seuraan.

Itse olen 26, mieheni 30 ja ensimmäistä lasta kovasti toivomme. Tämä kevät on asiaa harjoiteltu ja nyt lähtee neljäs yrityskierto käyntiin. Tällä hetkellä elelen kp 4/24-26. Vielä en ole ensimmäistäkään testiä tämän ""projektin"" tiimoilta tehnyt; en raskaus- enkä ovistestiä, mutta parin viikon päästä haluaisin oikein mielelläni ruveta sitä ensimmäistä kokeilemaan ;))

Hei!

Yrityskierto 10. menossa ja kp 6 /25-28 menossa, ikää minulla 26v. ja miehellä hieman enemmän. Pettymyksiä kertynyt yhdeksän kappaletta, tiedä sitten, että mikä syynä syynä, sillä kierrot olleet aika tasaset ja muutenki kaikki ollut ""normaalia"" Toiveet korkealla myös tässä jännäysketjussa. Ensi viikolla ovis odotettavissa, nyt en taida tikutella, kun en ole kokenut siitä mitään hyötyä. Omasta ""pessimistisestä"" asenteesta huolimatta toivon kaikille tämän viikon jännääjille tärppivarmaa ovista!! Jännäillään ihan tosissaan taas juhannuksen alla.

tein tänään ekan ovistestin. vasta kp8 menossa, mutta limojen ja vatsakipujen perusteella arvelin oviksen olevan ""ovella"".
plussaa testi ei vielä näyttänyt, mutta aika tummaa viivaa kuitenkin. arvelisin, että ovis sattuu perjantaille tai lauantaille. saas sitten nährä, kuin käy!

oliskohan nyt viisasta panttailla noita simppoja? eilen ei touhuttu ja jos nyt odotellaan perjantaille asti, niin tuleekohan liian pitkä tauko??? siis simppojen kannalta? vai onko oikeesti parempi, mitä pidempään ne siellä pusseissa muhii..? vai kandeisko hommailla tänään ja sitten odotella perjantaille. tosin ovistestihän saattaa näyttää plussaa jo huomennakin.

onko se yleensäkin niin, että kun ovistesti näyttää plussaa, touhuta kannattaa vasta seuraavana päivänä? tämä asia ei oo mulle vielä oikein selvinnyt? vai pitääkö petipuuhiin ruveta heti, kun plussa pamahtaa???

toivottavasti joku ehtii vastata näihin kysymyksiin jo tänään...

Kun ovistesti näyttää ekan kerran vahvaa viivaa, on siitä ovulaation tapahtumiseen (riippuen testistä) vuorokausi tai kaksi. Jos sitten ajatellaan, että siittiöt pystyvät elämään kehossasi 1-5 pv ehkä jopa enemmänkin ja munasolusi taas elää noin 10-24 tuntia. Näin ajatellen tuntuisi, että voisi ""pistää höyläten"" jo plussan pamahtaessa. Silloin munasolun irrotessa olisi jo pelikaverit paikalla :) Tuskin seuraavanakaan päivänä puuhaileminen on ""myöhäistä"". Tuliko sinulle vahva/vahvempi viiva tänään?

tänään tuli ehkä hieman heikompi viiva kuin eilen. laitettiin kuitenkin simpat liikkeelle jo eilen.. kohta jatketaan kylvämistä.. ;) tiedän, ettei välttämättä kannattais välttämättä siementää peräkkäisinä päivinä, mutta näin tuntuu jotenkin varmemmalta.

voiko muuten olla mahdollista, että ovulaatio tapahtuisi jo noin kuuden tunnin kuluessa hormonihuipusta??? eilen, juuri noin 6 tuntia tikutuksen jälkeen vatsaan koski aika tavalla. tuntui aivan, että munasarjat vähintään räjähtää (no, ehkä hieman liioiteltuna sanottu). tänään ei taas ole ollut minkäänlaisia oireita! ja viiva tikussa oli eilistä heikompi...

kaikkihan me ollaan erilaisia ja kehot toimii erilailla, mutta kunhan mietiskelin!

illan jatkoja (ja mukavia kylvöhommia) toivottelee,

*inkku*

Moi! Aikalailla hiljaiseloa vielä toistaiseksi, viimeisiä menkkatiputteluja menossa ja ovulaatioaika vasta ensi viikolla. Varmaan alkuviikosta pitäis alkaa varastoimaan ensimmäisiä siimahäntiä valmiiksi.. :)

nostetaanpas vähän ylöspäin, ettei tiputa :)

jaa, ei mulla taida mitään tähdellistä asiaa kyl olla..tää on vähän tylsä vaihe kiertoa, ku ei oo oikein mitää kirjotettavaa, ei ees niitä (kuviteltuja?) oireita :)
joop..eli mul kp 7 meneillään..ovista odotellessa..

Vähän huolettaa kyl tää kierto siinä mielessä, et ollaa miehen kaa niin hirveän eri aikoihin kotona, aina jompikumpi töissä..huonosti sattu..mut onhan meil tietty melkein joka yö yhteist aikaa;)

Mitäs muut?kuinka moni on ajatellu tikuttaa?kokemuksia?

jaah...mie taian täst lähtee istuttelemaa parvekekukkasia:)

hellurei ja paljon plussaonnea nyt jo näin varhasessa vaiheessa:)

sunnuntaita vaan kaikille! täällä meillä on kylvöhommat oikein hyvällä mallilla. pari päivää tais jäädä tällä viikolla välistä, mutta uskoisin, että touhuilua on ollut kuitenkin riittävästi!

ovistuntemuksia ei sen kummemmin ole ollut, mitä nyt limojen ja tikutuksen perusteella sen olisi pitänyt tapahtua. tai voi olla, että ovis on juuri tällä hetkellä, koska vatsaa (kohdun seutua) kivistelee.. toivotaan vaan, että siittiöt on siellä asemissa ja toimintavalmiita!!!

juhannuksen maissa pitäs alkaa seuraavan kerran menkat, jos nyt on alkaakseen. toivotaan, että ei ala!!!

mitenkäs muilla on siemennyshommat/oviksen odottelu sujunut???

Hiljaiseloa tässä ketjussa, taitavat olla kaikki lakanoita pöllyttelemässä :) hyvä niin, itsellä menossa 11/24-28, joten nyt täytyis pistää toimeksi ennenkuin on liian myöhäistä. Tässä kierrossa en aio tikutella, sillä viime kierrossa niin tein ja varmistuin oviksen ajankohdasta, tuloksetta siis kun täällä taas ollaan.. ihmeellistä mutta aina sitä uutta intoa ja toivetta löytyy, kun alkupettymyksestä on päässyt ylitse.

Mutta kun jotain uutta täytyy aina keksiä niin olen aloittanut aamulämpöjen mittailun ja olenkin ollut tosi yllättynyt, että mun ns. normaalilämpö on 35,5 paikkeilla, empäs enää ihmettele, että kun mittari näyttää 37 tai hieman yli, niin olen täysin vuodepotilas. Eikös se ole niin, että oviksen aikoihin tuon aamulämmön täytyis hieman kohota ja pysyä kohollaan (minne asti, jos raskaus alkaa?) ja mikäli täti tulee käymään, niin lämmöt alkaa laskea ns. normaaliin??

Tervehdys! Sänkypuuhat on todellakin aloitettu; kp 10/24-26 meneillään eli tää viikko on tälle touhuilulle pyhitetty ;) Kävin eilen ovis- ja raskauslaskureilla leikkimässä ja huomasin, et jos tästä kierrosta tulisin raskaaksi niin vauvalla olis la. samana päivänä kun mun mieheni on syntynyt!!! Kyllä mulle ainakin kelpais tällanen järjestely.. :)

Mä en vielä ole noihin ovistikutteluihin lähtenyt vaikka omaa ovistani en mitenkään selvästi pystykkään bongaamaan. Mut tuolla vauva-lehden sivuilla olevaa ovislaskuria on ihan hauska käydä testailemassa ja sen mukaan soveltaa jokatoinenpäivä -tekniikkaa..

Tsemppiä kaikille, pari hassua viikkoa enää odotettavaa ja sitten on meidän vuoro jännätä ja tietenkin plussata!!

Ylöspääin!!
Viikko 26, nyt mentiin jo seuraavalle sivulle. Käykääs ahkerammin kertoilemassa kuulumisia, vaikka tiedetään, että kiirettä pitelee, niin niin juuri siellä makkarin puolella =)

Hellurei!

Tänne ei kuulu mitään uutta. Ulkona jyrisee ukkonen ja varmaankin kohta on laitettava kone puhuksiin..

Mieli tekisi jo tehdä raskaustesti, vaikka TIEDÄN, ettei se mitään voisi edes vielä näyttääkkään.. Mahdollisesta hedelmöityksestä on näinä päivinä kulunut viikko. Minkään valtakunnan tuntemuksia ei ole, ei mitään, mikä viittaisi edes kiinnittymiseen. Tässä tilanteessa ei auta kuin odotella. TYLSÄÄ!!!! Menkat pitäisi alkaa siis juhannuksen maissa. Toivon sydämestäni, ettei ne ala! Kuten varmaan moni muukin..

Minkäslaisia juhannussuunnitelmia teillä on?? Me aiotaan mennä ihan vaan parin kaverin kanssa mökille pariksi yöksi. Yleensä ollaan oltu jossain bilettämässä, mut tänä vuonna ei oikein innosta.. Kunpa vaan olisi hyvä ilma, ettei tarvitse koko aikaa sisällä morottaa..

Kirjoitelkaahan kuulumisianne!

no heipsan taas! :)

Mul on kyl tän kierron suhteen aika negatiiviset odotukset. Mennää miehen kaa niin ristii töiden takia, että pahemmin ei ehitä nähä. Jääny noi puuhastelut TODELLA vähäiseksi..tosin, eihän se tietystikkää tarvi ku sen yhen kerran et tärppää..mut en oikein jaksa uskoa et niin hyvä tuuri olis käyny/käy..

juhannussuunnitelmista kysyttii, töissä menee se juhla. Tosin ite kyl halusinki olla töissä, saahan siit rahaa :)

oon jo vähän suunnitellu et jos ens kierros kokeil niit ovistikkui, ihan uteliasuudesta,e t onko niist hyötyä :)

Onko muuten kellää kokemust tai tietoa et voiko oviksesta/raskaudesta aiheutua verensokerin lasku?

jooh...pitänee vissii taas lähtä jatkamaa töitä et pääsee joskus kotiinki..

plussia toivotellen ja toivoen kuulemiin :)

Moikka! Töistä oon just kotiutunut ja on kohtalaisen väsynyt olo, ei ollut iltavuoro tuolta rauhallisimmasta päästä taaskaan, on tämä kesäaika mahdotonta menoa..

Mulla olis laskurin mukaan tänään ovulaatio, mutta mitään oireita en ole päivän aikana huomannut. Oli pakko sekstailla jo eilen varastoon kun tänään ei miehen kanssa nähdä ollenkaan -ja huomenna taas jatketaan makkarihommia eli eiköhän se ovulaation aika tule näilläkin kerroilla katetuksi. Muutenkin on ovisviikoilla harrastettu joka toinen päivä -menoa, jonka uskoisin kyllä riittävän.. Vielähän ei tosin ole tärpännyt..! Hyvillä mielin jään kyllä jännäilemään tän viikon tuloksia ja pidän sormia ja varpaitakin ristissä, että pääsisin testailemaan vahvoja viivoja :))

Kirjoittelemisiin!!!

Niin niistä jussisuunnitelmista; luultavasti suuntaamme maaseudun rauhaan ilman sen kummempia suunnitelmia.. Hassua, sillä viime juhannuksena kun olin töissä olis ohjelmaa riittänyt ja nyt kun on vapaata ei ole oikein tekemistä ;)

Yhteistyössä