P
pirkko
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:[Voi täti raukkaa. Laita tulpat korviin ja nauti siitä että teillä edes on sijaisia. Just tommosten valittavien tätien takia jotkut työpaikat ei sitten niitä työntekijöitä saa. Eiks tärkeintä oo että sä et välitä onko sun tukka hyvin tai kynnet paskassa?
Mutta mä en voi laittaa tulppia korviin, koska joudun ohjaamaan niitä vastentahtoisía pölkkyjä. Ja mä en valita, ne keskenkasvuiset kakarat hoitaa töissä sen puolen. Miksi edes hakeutua kesätöihin, jos kiinnostusta hommaan ei ole?
Tervetuloa vaan tutustumaan maamme ammatillisiin oppilaitoksiin tai peruskoulun yläasteelle, varsinkin vielä opettajan näkökulmasta. Siellä löytää myös samaan ryhmiin kuuluvaa porukkaa penkkiä kuluttamasta. Peruskoulussa sen vielä jotenkin käsittää kun siellä ollaan halusi eli ei, mutta toisenasteen koulutuksen kun voi ihan itse valita....
Et ole ainoa näiden asioiden kanssa, mutta sinä voit aikuisen suhtautua asiallisesti. Kyseessä ovat vielä kuitenkin nuoret ihmiset, joilla ei ole kovin paljoa kokemusta.