Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joillekin voi olla ihan oikeasti järkytys, että palkkansa eteen pitää tehdä muutakin kuin lakata kynsiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Minäpä en saanut firmaani kesäpirkkoja ollenkaan kun sanoin niille joille töitä tarjosin et reippaalla asenteella tullaan ja töitä tehdäään reippaasti. Ollaan mielummin kotona näköjään ...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Minäpä en saanut firmaani kesäpirkkoja ollenkaan kun sanoin niille joille töitä tarjosin et reippaalla asenteella tullaan ja töitä tehdäään reippaasti. Ollaan mielummin kotona näköjään ...
Ikävää, ettet saanut kesäläisiä, mutta oli varmaan parempi, että pysyivät kotonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Minäpä en saanut firmaani kesäpirkkoja ollenkaan kun sanoin niille joille töitä tarjosin et reippaalla asenteella tullaan ja töitä tehdäään reippaasti. Ollaan mielummin kotona näköjään ...
Ikävää, ettet saanut kesäläisiä, mutta oli varmaan parempi, että pysyivät kotonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ehdottomasti samaa mieltä kuin KKK. Tuosta Keittiksen kertomasta tapauksesta tuli mieleen, et kyl kaupan kassallakin näkyi näitä vinkujia, joilla oli ihan liikaa töitä ihan liian kiire jne. ja näyttivät asiakkaillekin niin hapanta naamaa että ja sitten irtisanouduttiin samantien kun saivat palautetta asennevammasta :headwall: :headwall: :headwall:
Oikeen mammojen pikku mussukat :kieh: Halolla päähän...
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Se on kiva alottaa maanantaina kesätyöt, kun tietää, että vakityöntekijöissä on tällasia :snotty: Lisäksi olen vastavalmistunut eli saletisti suurennuslasin alla. Naisvaltanen ala vielä :kieh:
Millaisia? tuskinpa ketään asiallisesti käyttäytyviä, normaalilla työmoraalilla varustettuja työntekijöitä kovastikaan arvostellaan.
Eikö?Vaikka parhaansa yrittää niin joillakin on aina jotain sanottavaa... Jotkut täti-immeiset vaan on sellasia.
Tuskinpa tuolla paikassa, mihin mie olen menossa on ketään sellasta (olen ollu ennenkin harjotteluissa). Kommentoin vaan, kun joskus kuulee niin inhottavasti puhuttavan sijaisista/ kesätyöntekijöistä, jotka ei mitään osaa, eivätkä mitään ymmärrä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Googleheimen:Tää on tää hoitoala tällaista.Muistampa kerran kun töissä potilaat pyyti aina minua ja sain paljon positiivista palautetta niin nää "kollegat" tuli kateelliseksi ja savustivat minut ulos siltä osastolta.Kuulemma positiivinen palaute tuli siitä kun opsikelijalla on enemmän aikaa lörpötellä potilaitten kanssa..samalla tavalla mä raadoin siellä niska limassa ku muutkin..
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:ei noilla ominaisuuksilla ja sos. taidoilla VOI olla. Karmiva ajatuskin!!! Tai ehkä laitoshuollossa tai ruokahuollossa mutta hoitoalan asiakastehtävissä ei varmasti ole ko. nainen!!!! Hui!
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:No laidasta laitaanhan näitä asioita on...
Meillä näin:
- Vaki-ihmisille sanotaan, että uusia ei saa pelotella/kiusata, koska niitä on sitten vaikea saada:xmas:
- Opiskelijat (kaikenlaiset, en nyt yleistä ammattia) hinkuuvat heti kivoihin hommiin, ja paskasen hommat jätetään vakkareille. JA luulevat tietävänsä kaiken (yleistys juu, mutta mennyt kuulemma pahempaan suuntaan vuosi vuodelta) ja paikkaavat sitte tietämystään niillä, että vaki-ihmisiä yrittävät käyttää työnsä tekoon. Siis ihmisiä jotka ovat siellä opettamassa ja tekemässä omaa duuniaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja en usko:ei noilla ominaisuuksilla ja sos. taidoilla VOI olla. Karmiva ajatuskin!!! Tai ehkä laitoshuollossa tai ruokahuollossa mutta hoitoalan asiakastehtävissä ei varmasti ole ko. nainen!!!! Hui!
Mä olen kirurgi.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Googleheimen:Tää on tää hoitoala tällaista.Muistampa kerran kun töissä potilaat pyyti aina minua ja sain paljon positiivista palautetta niin nää "kollegat" tuli kateelliseksi ja savustivat minut ulos siltä osastolta.Kuulemma positiivinen palaute tuli siitä kun opsikelijalla on enemmän aikaa lörpötellä potilaitten kanssa..samalla tavalla mä raadoin siellä niska limassa ku muutkin..
Mikä siinä oikein on, että hoitoalalla näitä tämänsuuntaisia tarinoita sikiää.
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitajaopiskelija:KKK mä en yleensä kommentoi sun näitä aivopieruja,mutta vittu niin pitkään ku ne sijaiset tekee työnsä ja tulee sieltä kotoa pelastaan syn työpaikan työtilanteen kesäksi ni pitäisin sen vitun ison turvan kiinni. Tottahans e vaan on herätykset on perseestä ja palkka on perseestä..luultavasti nuorten elemä on muutenkin perseestä,mitä se sua kutkuttaa,kuuntele vaikka Kari Tapioo jos pipo kiristää.
Alkuperäinen kirjoittaja bou:Onneksi pääsin yksityiselle töihin, liukuvat työajat, messevä palkka ja monipuolinen ja vaihteleva työnkuva. Mutta kesätyöt on kyllä kiven alla olleet, saisivat olla kiitollisia, että edes päässeet töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:No laidasta laitaanhan näitä asioita on...
Meillä näin:
- Vaki-ihmisille sanotaan, että uusia ei saa pelotella/kiusata, koska niitä on sitten vaikea saada:xmas:
- Opiskelijat (kaikenlaiset, en nyt yleistä ammattia) hinkuuvat heti kivoihin hommiin, ja paskasen hommat jätetään vakkareille. JA luulevat tietävänsä kaiken (yleistys juu, mutta mennyt kuulemma pahempaan suuntaan vuosi vuodelta) ja paikkaavat sitte tietämystään niillä, että vaki-ihmisiä yrittävät käyttää työnsä tekoon. Siis ihmisiä jotka ovat siellä opettamassa ja tekemässä omaa duuniaan :snotty:
Tää johtuu ihan siitä,että hoitalan koulutus on muuttunut. AMK:n käynneet saavat paljon uutta tietoa ja sitä kannustetaan käyttämään kentällä. Koulutus on menny myös tieteellisempään suuntaan ( valitettavasti) Vakiporukka ei voi hyväksyä sitä,että koulusta tullut tietää jotain mitä he eivät tiedä kun ovat vuosia olleet töissä. Kumpaankin suuntaan pitää joustaa ja vaihtaa tietoa. Tästä että hakeudutaan paskahommista pois..no kuka nyt sitä paskaa haluaa lapioida? Onko uudet hoitajat sitten liian omanarvon tuntoisia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Se on kiva alottaa maanantaina kesätyöt, kun tietää, että vakityöntekijöissä on tällasia :snotty: Lisäksi olen vastavalmistunut eli saletisti suurennuslasin alla. Naisvaltanen ala vielä :kieh:
Millaisia? tuskinpa ketään asiallisesti käyttäytyviä, normaalilla työmoraalilla varustettuja työntekijöitä kovastikaan arvostellaan.
Eikö?Vaikka parhaansa yrittää niin joillakin on aina jotain sanottavaa... Jotkut täti-immeiset vaan on sellasia.
Tuskinpa tuolla paikassa, mihin mie olen menossa on ketään sellasta (olen ollu ennenkin harjotteluissa). Kommentoin vaan, kun joskus kuulee niin inhottavasti puhuttavan sijaisista/ kesätyöntekijöistä, jotka ei mitään osaa, eivätkä mitään ymmärrä :/
Mä en osaa,mut parhaani mukaan yritän ymmärtääeka vuosi vasta takana,ainoa harjoittelu meillä oli kasvun tukeminen ja kehitys,sen suoritin eskarissa. Mut jos mulle tarjottiin töitä vuodeosastolta tietoisina mun taustasta ja mä otin työn vastaan,niin mun mielestä voi työnantajakin katsoa siinä vaiheessa peiliin jos en hänen mielestään vastaakaan valmistunutta ja työkokemuksen omaavaa vakkarityöntekijää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:ja kyllä mä sanon, että täällä olis monella muullakin palanut hiat, jos samanmoista mäkätystä olis joutunut kuuntelemaan. Mutta ai niin, mä unohsin, että munhan vika se on, että ne valittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Tänä vuonna sattuikin sitten aivan käsittämätön nakki; tuon fiksumpia ja työteliäämpiä kesäjäbiä saa kyllä hakemalla hakea. Voin hyvillä mielin jäädä piakkoin kesälomille.