Voi jessus noita kesätyöntekijöitä..

Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja bou:
Onneksi pääsin yksityiselle töihin, liukuvat työajat, messevä palkka ja monipuolinen ja vaihteleva työnkuva. Mutta kesätyöt on kyllä kiven alla olleet, saisivat olla kiitollisia, että edes päässeet töihin.

Ai mä saisin töitä soittamalla yhden puhelun tonne HUSsiin.

Ahaa, mä en ole sairaanhoitajaopiskelija, mutta historian väitöskirjaa täsä valmistelen työni ohessa. Mutta hyvää työtä teette te sairaanhoitajat yms. Kiitos siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Se taitaa olla kiinni ihan siitä, miten ihmiset sut haluaa täällä ymmärtää.

Luulevat tietävänsä tasan tarkaan kuka ja millanen oot, kuten esimerkiksi 40 lähestyvä lähäri :laugh: :headwall: :headwall: :headwall:

Mutta mähän olen. Ja mulla on lyhyt tukka, joissa on pillurullilla permis :p se on niin ihanan tyttömäinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Se taitaa olla kiinni ihan siitä, miten ihmiset sut haluaa täällä ymmärtää.

Luulevat tietävänsä tasan tarkaan kuka ja millanen oot, kuten esimerkiksi 40 lähestyvä lähäri :laugh: :headwall: :headwall: :headwall:

Mutta mähän olen. Ja mulla on lyhyt tukka, joissa on pillurullilla permis :p se on niin ihanan tyttömäinen :D

Anteeks millä rulilla? :D

[quote="Seipääntyöntäjä"Pillurulla? :xmas:

Provinssiputelin vois tosiaan käydä upottamassa.. :D

Mä oon niin kouluttamaton, etten osaa edes kirjoittaa :'( :D Kohtahan tässä pääsee humalassa kaatuileen kaljatelttaan.

[/quote]

Joo ja sit rähiset miten perseestä kesätyöläiset on ja sä oot suomen kovin katetroija. :D

|O |O |O Palkka on perseestä, aikaiset herätykset on perseestä, elämä yleensäkin on perseestä, !"#%&&// pysyisivät kotonaan!!!!!!!!

normaalisti ihmiset antaa noiden nurinoiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sun kaltaista norsunaamaa pidetään yleensä aika ärsyttävinä työntekijöinä. Yrittävät päteä ja olla "ammattilaisia" yleensä vielä nuolee pomon takapuolta. Säälittäviä tapauksia.

ovat vielä iässä, että voivat muuttaa mieltänsä sen suhteen. Sä sen sijaan alat olemaan jo aika mummopissis ikäluokkaa. Festarit, panot, kalja jne mielessä... Ehkä sä näet itsesi noissa sun kesätyöntekijöissä ja se ärsyttää kun tajuat että he voivat vielä olla pissaliisoja, sulta voisi joku jo odottaa muutakin, ainakin lapsesi jos ei muut.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ovat vielä iässä, että voivat muuttaa mieltänsä sen suhteen. Sä sen sijaan alat olemaan jo aika mummopissis ikäluokkaa. Festarit, panot, kalja jne mielessä... Ehkä sä näet itsesi noissa sun kesätyöntekijöissä ja se ärsyttää kun tajuat että he voivat vielä olla pissaliisoja, sulta voisi joku jo odottaa muutakin, ainakin lapsesi jos ei muut.

Oih... Palstapsykologiaa parhaimmillaan :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Oih... Palstapsykologiaa parhaimmillaan :hug:

ei mitenkään huono minustakaan :hug:

voi olla ihan oikeastikin terävänäköisyydestä kyse, -kynäisyydestä nyt ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:
Ihan piruilematta tms niin on pakko ihmetellä et millai sulle osuu just ne vaikeet/surkeet harjottelijat ja lusmut kesätyöntekijät?

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, eikä tähän liity, mutta mieleeni tuli vanha sanonta: Niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan.

Onkohan vakihenkilökunnan tapa jolla he ottavat uudet mukaan, käyttäytyminen, asenne jne aina ihan kohdillaan. Suhtautuminen heijastuu väkisinkin käytökseen ja sanoihin, vaikkei sitä itse tiedostaisi. Jotenkin jotkut ihmiset saavat työpaikoillakin niistä uusista ja yleensäkin työntekijöistä ne parhaat puolet esiin, jotkut taas ne huonot.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitajaopiskelija:
KKK mä en yleensä kommentoi sun näitä aivopieruja,mutta vittu niin pitkään ku ne sijaiset tekee työnsä ja tulee sieltä kotoa pelastaan syn työpaikan työtilanteen kesäksi ni pitäisin sen vitun ison turvan kiinni. Tottahans e vaan on herätykset on perseestä ja palkka on perseestä..luultavasti nuorten elemä on muutenkin perseestä,mitä se sua kutkuttaa,kuuntele vaikka Kari Tapioo jos pipo kiristää.

heh,päivän paras!

Yhteistyössä