Menin sitten iltasella nukkumaan joten ajattelin vielä jatkaa tänään tästä samasta aiheesta.Muutaman oman mielipiteeni ainaki sanon...
Just se humalahakusuus EI OO se asia mikä mua siinä kaljottelussa-yks tai useampi-haittaa,vaan nimenomaan että vielä ennen nukkumaan menoa PITÄÄ avata se tölkki vielä!Jos on koko illan ollu,niinku eilenkin oli,kaljottelematta niin miks n.tunti ennen nukkumaan menoa piti vielä avata tölkki?!?Ja kun sano ottavansa sen yhden(minkä kielsin)niin sitte tyttö soitti hakemaan vielä harrastuksistaan aika myöhään,niin eipä iskä voinutkaan hakea kun oli ottanu PARI KALJAA!!KOLME!Ei sen puoleen,ite tytön olisin hakenu oli sit ottanu yhen tai kolme,mut ihan niinku...Argh!Se vaan ottaa päähän.Eikä siis välitä mun sanomisesta mitään.On muitakin asioita joissa ei mun puhe tehoo siihen...=(
Ja ite en oo mikään absolutisti,mut jos mä juon ni se on esim.yks siideri saunan jälkeen tai jos viikonloppuna huvittaa yks juoda telkkaa katsoessa yms.Juhlissa sit enempi jos maistuu=)