VOI VIDDULAN VÄKI!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Anteeksi, että kiroilen ja huudan :ashamed: Mutta nyt ottaa kuupasta ja lujaa :'( :'( :'( . Miksi hemmetissä aikuiset ihmiset ei voi käyttäytyä kuten aikuiset ihmiset? :headwall: :headwall: :headwall: Junnu on siis ens kuussa lähdössä isänsä ja isän uuden (tai uuden ja uuden) kanssa New Yorkiin. Nyt exä ilmoitti, että heille on tullut taas vaihteeksi (varmaan 20. kerta näiden 8 vuoden aikana ) ryppy rakkauteen ja koko matka uhkaa kaatua siihen. Junnu oottaa NYkin matkaa kuin kuuta nousevaa, matkat ja hotelli on jo maksettu. Nyt exä kysy, voisinko mä lähteä junnun kanssa. No periaatteessa juu, mutta ei ihan äkkiseltään onnistu töiden puolesta, mä kun olen joka tapauksessa lähdössä maaliskuun lopussa työmatkalle Jenkkeihin. Ja johonkin pitäisi tunkea tuo koirakin siksi aikaa. Junnu tulee pettymän ihan sikana, jos se reissu ei onnistukaan. Ottaisin kyllä junnun tarvittaessa mukaani Floridaan maaliskuun lopussa, mutta mihin koira? Ton koiran kanssa ei pärjää kovinkaan moni, joten pitäisikö vaan sanoa exälle, että jso et saakeli pidä lupaustasi pojallesi, sitten hoidat ton koiran sen aikaa kun mä olen pojan kanssa Floridassa? Yleensä tää exän ja sen nyxän skräbäläbä on ollut jouluisin, mutta nyt näyttäs sitten menevän junnun harras toive NYkin matkasta. Kele...nyljen sen äijän, kun seuraavan kerran kehtaa naamansa näyttää täälllä :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koirahan onkin tärkeämpi kuin oma lapsi. kukahan tässä nyt ei käyttäydy kuin aikuinen?
Ai meinaat, että vien piskin piikille ja lähden junnun kanssa NYiin? Ei kuule ole ihan junnun tahtokaan tuo, junnun koirahan se on. Jos junnun pitää valita koiran ja New Yorkin väliltä, se valitsee koiran.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koirahan onkin tärkeämpi kuin oma lapsi. kukahan tässä nyt ei käyttäydy kuin aikuinen?

keittiksen puudeli pistelee vieraat hoitajat suihinsa, kirjaimellisesti. Toivottavasti ex j nex saavat riitansa sovittua ja matka menee alkuperäisten suunnitelmien mukaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koirahan onkin tärkeämpi kuin oma lapsi. kukahan tässä nyt ei käyttäydy kuin aikuinen?
Ai meinaat, että vien piskin piikille ja lähden junnun kanssa NYiin? Ei kuule ole ihan junnun tahtokaan tuo, junnun koirahan se on. Jos junnun pitää valita koiran ja New Yorkin väliltä, se valitsee koiran.

Onhan niitä koirahoitoloitakin olemassa, jos sulla on luonnehäiriöinen koira ettei sen kanssa kukaan pärjää niin se pitäiskin viedä piikille.
Tuollainen kielenkäyttö aikuiselta ihmiseltä ei todellakaan hyvää kuvaa anna sinun "aikuisuudesta".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Exä ei voi lähteä ilman nyksää, koska nyksä kiskasee siitä herneen nenään |O |O |O |O |O
No johan on. Tosi aikuisia. :o
"Skräbäläbä" hauska ilmaisu. :D Asiassa itsessään siis ei mitään hauskaa.
 
ööö.. tuota.
se exä varmaan ehtii sopiakin juttunsa ,ja , no en tiedä niitten suhteesta, mutta mä varmaan menisin vaikka solmulle ja matkaisin vaikka riidoissa, jos tonne pääsisin.
sanot exälle, jotta pistää muijansa ruotuun, tai antaa sen vetää hernettä ihan rauhassa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koirahan onkin tärkeämpi kuin oma lapsi. kukahan tässä nyt ei käyttäydy kuin aikuinen?
Ai meinaat, että vien piskin piikille ja lähden junnun kanssa NYiin? Ei kuule ole ihan junnun tahtokaan tuo, junnun koirahan se on. Jos junnun pitää valita koiran ja New Yorkin väliltä, se valitsee koiran.

Onhan niitä koirahoitoloitakin olemassa, jos sulla on luonnehäiriöinen koira ettei sen kanssa kukaan pärjää niin se pitäiskin viedä piikille.
Tuollainen kielenkäyttö aikuiselta ihmiseltä ei todellakaan hyvää kuvaa anna sinun "aikuisuudesta".

Miksi ap:n pitäisi viedä koira hoitolaan ja matkustaa New Yorkiin?
Pojan isähän sinne matkalle oli pojan kanssa lähdössä, hän sen matkan on lapselleen luvannut....joten pitäköön myös lupauksensa. Ei se ihan niinkään mene, että isät lupaa lapsilleen sitä sun tätä, sitten peruu, ja jättää äidin korjaamaan sotkut.
On muuten olemassa koiria, jotka eivät ole luonnevikaisia mutta sen verran haastavia kuitenkin, ettei kokematon niiden kanssa pärjää.
 
Tulee ihan mun isän temput mieleen... :/ Ihan samantyylistä säätöä sillä on ollut moneen otteeseen naisystävänsä kanssa viimeisen 12 vuoden aikana, ensin on lupailtu mun pienemmille sisaruksille kivoja matkoja ties minne ja sitten peruttu viime hetkillä kun akan kanssa on mennytkin Järviset ristiin. Ja kun asiat on saatu sovittua, lähdetään kahdestaan sovintomatkalle ja lapset jäävät pettyneinä rannalle ruikuttamaan.

Näitä "aikuisia" ihmisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onhan niitä koirahoitoloitakin olemassa, jos sulla on luonnehäiriöinen koira ettei sen kanssa kukaan pärjää niin se pitäiskin viedä piikille.
Tuollainen kielenkäyttö aikuiselta ihmiseltä ei todellakaan hyvää kuvaa anna sinun "aikuisuudesta".
Mä pyysinkin jo heti alussa anteeksi kielenkäyttöäni, jos et sattunut huomaamaan. Mä olen tottunut jo kohta 10 vuoden ajalta siihen, että tätä eipäs-juupas-jutskaa on ollut joka ainoa joulu. Ja mä olen osaannut kasvattaa poikani siihenm, että joulut on eipöäs-juupas-jutskaa. Mutta ihan oikeesti toi junnu nyt pettyy, jos ei sinne jenkkeihin isänsä kanssa pääsekään. Eikä sitä isän kanssa tehtävää reissua korvaa se, että koira viedaään piikille ja äiti lähtee mukaan Jennkilään. Ei sitä korvaa edes se, että äiti JA koira lähtee sinne Jenkkilään. Kun sen piti olla isän ja pojan juttu :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koirahan onkin tärkeämpi kuin oma lapsi. kukahan tässä nyt ei käyttäydy kuin aikuinen?
Ai meinaat, että vien piskin piikille ja lähden junnun kanssa NYiin? Ei kuule ole ihan junnun tahtokaan tuo, junnun koirahan se on. Jos junnun pitää valita koiran ja New Yorkin väliltä, se valitsee koiran.

Onhan niitä koirahoitoloitakin olemassa, jos sulla on luonnehäiriöinen koira ettei sen kanssa kukaan pärjää niin se pitäiskin viedä piikille.
Tuollainen kielenkäyttö aikuiselta ihmiseltä ei todellakaan hyvää kuvaa anna sinun "aikuisuudesta".

Koira on kiltti ja tottelevainen, mutta hyvä reviirinsä ja perheensä puolustaja, mitä Keittiönoita täällä puudelista kertonut. Ei mikään luonnevikainen, mut se hyväksyy vain perheenjäsentensä hoidon ja lenkitykset jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koirahan onkin tärkeämpi kuin oma lapsi. kukahan tässä nyt ei käyttäydy kuin aikuinen?
Ai meinaat, että vien piskin piikille ja lähden junnun kanssa NYiin? Ei kuule ole ihan junnun tahtokaan tuo, junnun koirahan se on. Jos junnun pitää valita koiran ja New Yorkin väliltä, se valitsee koiran.

Onhan niitä koirahoitoloitakin olemassa, jos sulla on luonnehäiriöinen koira ettei sen kanssa kukaan pärjää niin se pitäiskin viedä piikille.
Tuollainen kielenkäyttö aikuiselta ihmiseltä ei todellakaan hyvää kuvaa anna sinun "aikuisuudesta".

Minusta sinä et käyttäydy nyt kuin aikuinen. Exä on luvannut jotain lapselle, ja exä on siitä vastuussa, ei keittis. Kuinka moni pystyy itse pikaisella varoituksella lähtemään töistään reissuun ja vielä järjestämään rahatkin sitä varten noin vain. Ei onnistuisi ainakaan tässä osoitteessa.
 

Yhteistyössä