K
Keittiönoita
Vieras
Anteeksi, että kiroilen ja huudan :ashamed: Mutta nyt ottaa kuupasta ja lujaa :'( :'( :'( . Miksi hemmetissä aikuiset ihmiset ei voi käyttäytyä kuten aikuiset ihmiset? :headwall: :headwall: :headwall: Junnu on siis ens kuussa lähdössä isänsä ja isän uuden (tai uuden ja uuden) kanssa New Yorkiin. Nyt exä ilmoitti, että heille on tullut taas vaihteeksi (varmaan 20. kerta näiden 8 vuoden aikana ) ryppy rakkauteen ja koko matka uhkaa kaatua siihen. Junnu oottaa NYkin matkaa kuin kuuta nousevaa, matkat ja hotelli on jo maksettu. Nyt exä kysy, voisinko mä lähteä junnun kanssa. No periaatteessa juu, mutta ei ihan äkkiseltään onnistu töiden puolesta, mä kun olen joka tapauksessa lähdössä maaliskuun lopussa työmatkalle Jenkkeihin. Ja johonkin pitäisi tunkea tuo koirakin siksi aikaa. Junnu tulee pettymän ihan sikana, jos se reissu ei onnistukaan. Ottaisin kyllä junnun tarvittaessa mukaani Floridaan maaliskuun lopussa, mutta mihin koira? Ton koiran kanssa ei pärjää kovinkaan moni, joten pitäisikö vaan sanoa exälle, että jso et saakeli pidä lupaustasi pojallesi, sitten hoidat ton koiran sen aikaa kun mä olen pojan kanssa Floridassa? Yleensä tää exän ja sen nyxän skräbäläbä on ollut jouluisin, mutta nyt näyttäs sitten menevän junnun harras toive NYkin matkasta. Kele...nyljen sen äijän, kun seuraavan kerran kehtaa naamansa näyttää täälllä :kieh: :kieh: :kieh: