Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää on se oleellinen juttu. Yleensä exä on pitänyt lupauksensa, mutta joulut on aina menneet exän nyxän mielialojen mukaan. Eli aattoaamuna on selvinnyt, missä junnu joulunsa viettää. Luvattu New Yorkin matka - siihen on jo koulustakin vapaat anottu ja saatu - on pikkasen eri asia kuin joulu, Linnanmäkireissu tai kalastusreissu. Matka äidin kanssa Floridaan olisi varmaan junnun mielestä cool, mutta se ei ole sama asia kuin matka isän kanssa New Yorkiin.Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:nii ja vaarana on se että kohta sun junnu ei luota isänsä sanomisiin olenkaan... :/ :/
No, mitä tuossa hetki sitten exältä tuli tekstaria, niin taitaa olla kuitenkin laittamassa poikansa nyxänsä edelle. Kuten on tehnyt miltei kaikki nämä 16 vuotta. Kysyi multa, että lähtisinkö mukaan. Exä kun on sen nyxänsäkin NYkin matkan jo maksanut, mutta nyxä ei sinne haluakaan lähteä. Sanoin, että ei kiitos, mutta voin kysyä likalta, tahtoisiko se. Exän nyxä kyllä saa totaaliset paskikset, jos exä bongaa mun tyttärenikin New Yorkiin :/
Toivottavasti isä ja poika nyt pääsevät matkaan! Ja jos ei nyxä lähde niin ois kiva jos tyttäresi pääsisi samalla
Aihe on tietty vakava, mutta tuo viimeinen lauseesi sai multa melkein pissit pöksyyn. Ei näin vanha meinannut heti ymmärtää koko lausetta