VOI VIDDULAN VÄKI!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
nii ja vaarana on se että kohta sun junnu ei luota isänsä sanomisiin olenkaan... :/ :/
Tää on se oleellinen juttu. Yleensä exä on pitänyt lupauksensa, mutta joulut on aina menneet exän nyxän mielialojen mukaan. Eli aattoaamuna on selvinnyt, missä junnu joulunsa viettää. Luvattu New Yorkin matka - siihen on jo koulustakin vapaat anottu ja saatu - on pikkasen eri asia kuin joulu, Linnanmäkireissu tai kalastusreissu. Matka äidin kanssa Floridaan olisi varmaan junnun mielestä cool, mutta se ei ole sama asia kuin matka isän kanssa New Yorkiin.

No, mitä tuossa hetki sitten exältä tuli tekstaria, niin taitaa olla kuitenkin laittamassa poikansa nyxänsä edelle. Kuten on tehnyt miltei kaikki nämä 16 vuotta. Kysyi multa, että lähtisinkö mukaan. Exä kun on sen nyxänsäkin NYkin matkan jo maksanut, mutta nyxä ei sinne haluakaan lähteä. Sanoin, että ei kiitos, mutta voin kysyä likalta, tahtoisiko se. Exän nyxä kyllä saa totaaliset paskikset, jos exä bongaa mun tyttärenikin New Yorkiin :/

Toivottavasti isä ja poika nyt pääsevät matkaan! Ja jos ei nyxä lähde niin ois kiva jos tyttäresi pääsisi samalla :) .

Aihe on tietty vakava, mutta tuo viimeinen lauseesi sai multa melkein pissit pöksyyn. Ei näin vanha meinannut heti ymmärtää koko lausetta :D !
 
Onhan niitä koirahoitoloitakin olemassa, jos sulla on luonnehäiriöinen koira ettei sen kanssa kukaan pärjää niin se pitäiskin viedä piikille.
Tuollainen kielenkäyttö aikuiselta ihmiseltä ei todellakaan hyvää kuvaa anna sinun "aikuisuudesta".[/quote]

Vieraalla se luonnehäiriö taitaa olla!

Ja Keittiönoita,
todella peekeleellinen tilanne.Exän kyllä pitäis pitää lupauksensa nyksästä huolimatta.
Voin vain kuvitella sen pettymyksen tunteen,mikä Junnulle tulee,jos tuo peruuntuu.
 
Lupaukset on toki pidettävä ja niin edelleen ja liirum laarum tähän itse ongelmaan, mutta edelleen mä ihmettelen sitä, miten teidän koira voi olla muka niiiiin erikoinen, että KUKAAN tai MIKÄÄN hoitola ei sen kanssa pärjää??? Onhan noita koirankouluttajiakin, jotka hoitelee esim. ongelmakoiria, joten kyllä tästä maasta nyt joku löytyy, joka koiraa voi pitää jos tarve vaatii. Ja jos se kerran on noin "ongelmallinen", niin ehkä olis kannattanut se koulutta aikoinaan tulemaan toimeen myös muiden kanssa, kuin oman väen. Eli olisko taas kerran omistajassa vika, että koira ei pärjää muiden kanssa...? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lupaukset on toki pidettävä ja niin edelleen ja liirum laarum tähän itse ongelmaan, mutta edelleen mä ihmettelen sitä, miten teidän koira voi olla muka niiiiin erikoinen, että KUKAAN tai MIKÄÄN hoitola ei sen kanssa pärjää??? Onhan noita koirankouluttajiakin, jotka hoitelee esim. ongelmakoiria, joten kyllä tästä maasta nyt joku löytyy, joka koiraa voi pitää jos tarve vaatii. Ja jos se kerran on noin "ongelmallinen", niin ehkä olis kannattanut se koulutta aikoinaan tulemaan toimeen myös muiden kanssa, kuin oman väen. Eli olisko taas kerran omistajassa vika, että koira ei pärjää muiden kanssa...? ;)

Koira ei tainnut olla se pointti ;) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Exä ei voi lähteä ilman nyksää, koska nyksä kiskasee siitä herneen nenään |O |O |O |O |O


No eikö sillä ole jo herneitä siellä, jos kerran rakkauskin on rypyssä. Mitä muutama lisää haittaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lupaukset on toki pidettävä ja niin edelleen ja liirum laarum tähän itse ongelmaan, mutta edelleen mä ihmettelen sitä, miten teidän koira voi olla muka niiiiin erikoinen, että KUKAAN tai MIKÄÄN hoitola ei sen kanssa pärjää??? Onhan noita koirankouluttajiakin, jotka hoitelee esim. ongelmakoiria, joten kyllä tästä maasta nyt joku löytyy, joka koiraa voi pitää jos tarve vaatii. Ja jos se kerran on noin "ongelmallinen", niin ehkä olis kannattanut se koulutta aikoinaan tulemaan toimeen myös muiden kanssa, kuin oman väen. Eli olisko taas kerran omistajassa vika, että koira ei pärjää muiden kanssa...? ;)
Ei se nyt niin ongelmallinen ole =) Mutta täällä ei ole ihan näiden julkisten kulkuyhteyksien päässä mitään koirahoitoloita. Ja mulla ei ole sen paremmin autoa kuin ajokorttiakaan. Miedän koira ei ole tottunut autoilemaan ja oksentaa aina takakontin täyteen, kun autossa on. Siskoni kyllä lähtee hätätilassa eläinlääkäriin kuskiksi, mutta ei mielellään ota örppiä autoonsa muuten. Ihan toinen juttu sitten on se, että meidän muutti kyllä kärsisi siellä koirahoitolassa. Meidän muutti kun on laumaeläin. Toki se saisi siellä ruokaa ja juotavaa, mutta ulvoisi ikävissään sen ajan, kun me olemme reissussa. Ei junnu sitäkään halua.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lupaukset on toki pidettävä ja niin edelleen ja liirum laarum tähän itse ongelmaan, mutta edelleen mä ihmettelen sitä, miten teidän koira voi olla muka niiiiin erikoinen, että KUKAAN tai MIKÄÄN hoitola ei sen kanssa pärjää??? Onhan noita koirankouluttajiakin, jotka hoitelee esim. ongelmakoiria, joten kyllä tästä maasta nyt joku löytyy, joka koiraa voi pitää jos tarve vaatii. Ja jos se kerran on noin "ongelmallinen", niin ehkä olis kannattanut se koulutta aikoinaan tulemaan toimeen myös muiden kanssa, kuin oman väen. Eli olisko taas kerran omistajassa vika, että koira ei pärjää muiden kanssa...? ;)

Koira ei tainnut olla se pointti ;) .

Ei ollutkaan, siksi laitoin tuon alkutekstin - kannattaisko lukea tarkemmin... Mä en viitsi toistaa samaa, kun täällä moni on sanonut, koska olen samaa mieltä, että isän kuuluu se matka tehdä poikansa kanssa. Mutta tää ei ole ensimmäinen kerta, kun keittis ottaa tuon koiran ongelmallisen hoidon mukaan keskusteluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lupaukset on toki pidettävä ja niin edelleen ja liirum laarum tähän itse ongelmaan, mutta edelleen mä ihmettelen sitä, miten teidän koira voi olla muka niiiiin erikoinen, että KUKAAN tai MIKÄÄN hoitola ei sen kanssa pärjää??? Onhan noita koirankouluttajiakin, jotka hoitelee esim. ongelmakoiria, joten kyllä tästä maasta nyt joku löytyy, joka koiraa voi pitää jos tarve vaatii. Ja jos se kerran on noin "ongelmallinen", niin ehkä olis kannattanut se koulutta aikoinaan tulemaan toimeen myös muiden kanssa, kuin oman väen. Eli olisko taas kerran omistajassa vika, että koira ei pärjää muiden kanssa...? ;)

Koira ei tainnut olla se pointti ;) .

Ei ollutkaan, siksi laitoin tuon alkutekstin - kannattaisko lukea tarkemmin... Mä en viitsi toistaa samaa, kun täällä moni on sanonut, koska olen samaa mieltä, että isän kuuluu se matka tehdä poikansa kanssa. Mutta tää ei ole ensimmäinen kerta, kun keittis ottaa tuon koiran ongelmallisen hoidon mukaan keskusteluun.

No kannattaako jauhaa sivuseikasta kun sillekin asialle löytyi jo ratkaisuehdotuksia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lupaukset on toki pidettävä ja niin edelleen ja liirum laarum tähän itse ongelmaan, mutta edelleen mä ihmettelen sitä, miten teidän koira voi olla muka niiiiin erikoinen, että KUKAAN tai MIKÄÄN hoitola ei sen kanssa pärjää??? Onhan noita koirankouluttajiakin, jotka hoitelee esim. ongelmakoiria, joten kyllä tästä maasta nyt joku löytyy, joka koiraa voi pitää jos tarve vaatii. Ja jos se kerran on noin "ongelmallinen", niin ehkä olis kannattanut se koulutta aikoinaan tulemaan toimeen myös muiden kanssa, kuin oman väen. Eli olisko taas kerran omistajassa vika, että koira ei pärjää muiden kanssa...? ;)

Koira ei tainnut olla se pointti ;) .

Ei ollutkaan, siksi laitoin tuon alkutekstin - kannattaisko lukea tarkemmin... Mä en viitsi toistaa samaa, kun täällä moni on sanonut, koska olen samaa mieltä, että isän kuuluu se matka tehdä poikansa kanssa. Mutta tää ei ole ensimmäinen kerta, kun keittis ottaa tuon koiran ongelmallisen hoidon mukaan keskusteluun.

No kannattaako jauhaa sivuseikasta kun sillekin asialle löytyi jo ratkaisuehdotuksia?

Kannattaa, koska keittis itse aina jaksaa korostaa tuota koiransa "erikoislaatuisuutta". Veikkaa, että se ei se ole sen erikoisempi, kuin muutkaan koirat - omistajissa taitaa sen sijaan olla suurempi ongelma. Eihän nuo reppanat voi lähteä IKINÄ minnekään koko porukalla ( mikä on mun mielestä sääli ), kun aina tehdään yhdestä koirasta ylitsepääsemätön ongelma.
 
Eivät kyl paljon ajattele pojan näkökulmasta. Omat taistelut menevät vaan edelle ja lapsi saa sitä silmät ymmyrkäisinä ihmetellä, että mites tässä nyt näin kävi.

Mä kyllä pysyisin lujana että vaikka se nyxä sais minkä hepulin niin veri on vettä sakeampaa ja suhteet lapseen on hoidettava viimeisen päälle. Asettelisin sanani kyllä niin syyllistävästi sille miehelle että jääpuikot vaan kalisisi ja tajuaisi, että tästä asiasta ei enää keskustella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa, koska keittis itse aina jaksaa korostaa tuota koiransa "erikoislaatuisuutta". Veikkaa, että se ei se ole sen erikoisempi, kuin muutkaan koirat - omistajissa taitaa sen sijaan olla suurempi ongelma. Eihän nuo reppanat voi lähteä IKINÄ minnekään koko porukalla ( mikä on mun mielestä sääli ), kun aina tehdään yhdestä koirasta ylitsepääsemätön ongelma.
Sulla taisi se mun sanoma jäädä nyt kokonaan huomiotta. Mutta ei se mitään. Siis saanhan mä vaikka siskonpojan tänne koiraa hoitamaan. Tai voin lähettää vaikka junnun yksin sinne New Yorkiin, osaahan toi kielen kuin äidinkielensä. Pointti ei ollut siinä eikä siinäkään, että junnu pääsisi äidin kanssa Jenkkilään. Mähän voin ottaaa piskin ja pojan ja muuttaa Suomesta huitsin nevadaan. Pointti oli siinä, että junnu odotti matkaa isänsä kanssa. Isäksi en sentään taivu, vaikka tekisin voltin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa, koska keittis itse aina jaksaa korostaa tuota koiransa "erikoislaatuisuutta". Veikkaa, että se ei se ole sen erikoisempi, kuin muutkaan koirat - omistajissa taitaa sen sijaan olla suurempi ongelma. Eihän nuo reppanat voi lähteä IKINÄ minnekään koko porukalla ( mikä on mun mielestä sääli ), kun aina tehdään yhdestä koirasta ylitsepääsemätön ongelma.
Sulla taisi se mun sanoma jäädä nyt kokonaan huomiotta. Mutta ei se mitään. Siis saanhan mä vaikka siskonpojan tänne koiraa hoitamaan. Tai voin lähettää vaikka junnun yksin sinne New Yorkiin, osaahan toi kielen kuin äidinkielensä. Pointti ei ollut siinä eikä siinäkään, että junnu pääsisi äidin kanssa Jenkkilään. Mähän voin ottaaa piskin ja pojan ja muuttaa Suomesta huitsin nevadaan. Pointti oli siinä, että junnu odotti matkaa isänsä kanssa. Isäksi en sentään taivu, vaikka tekisin voltin.

Ei jääny, lue tarkemmin, mutta mä vaan ihmettelen tuota teidän piskiä, että miksi siitä pitää aina tehdä niin iso ongelma, mitä sä jaksat aina joka asiayhteydessä korostaa? Mä tosiaan tajusin pointin, että pojan pitää päästä sinne reissuun isänsä kanssa ( jonka olen toistanut ainakin kaksi kertaa kommenteissani! ), mutta pisti silmään jälleen kerran tuon koiruuden korostus, jonka itse "vedit tähän mukaan". Anteeksi vain, että kommentoin koirastanne tähän ketjuun - olis vissiin pitänyt tehdä siitä oma aloitus... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei jääny, lue tarkemmin, mutta mä vaan ihmettelen tuota teidän piskiä, että miksi siitä pitää aina tehdä niin iso ongelma, mitä sä jaksat aina joka asiayhteydessä korostaa? Mä tosiaan tajusin pointin, että pojan pitää päästä sinne reissuun isänsä kanssa ( jonka olen toistanut ainakin kaksi kertaa kommenteissani! ), mutta pisti silmään jälleen kerran tuon koiruuden korostus, jonka itse "vedit tähän mukaan". Anteeksi vain, että kommentoin koirastanne tähän ketjuun - olis vissiin pitänyt tehdä siitä oma aloitus... :snotty:
Oukei, nyt ymmärrän. No ihan vaan tervetuloa tänne meille, maksan sulle 50 euroa, kun julkisilla kuskaat ton piskin koirahoitolaan =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei jääny, lue tarkemmin, mutta mä vaan ihmettelen tuota teidän piskiä, että miksi siitä pitää aina tehdä niin iso ongelma, mitä sä jaksat aina joka asiayhteydessä korostaa? Mä tosiaan tajusin pointin, että pojan pitää päästä sinne reissuun isänsä kanssa ( jonka olen toistanut ainakin kaksi kertaa kommenteissani! ), mutta pisti silmään jälleen kerran tuon koiruuden korostus, jonka itse "vedit tähän mukaan". Anteeksi vain, että kommentoin koirastanne tähän ketjuun - olis vissiin pitänyt tehdä siitä oma aloitus... :snotty:
Oukei, nyt ymmärrän. No ihan vaan tervetuloa tänne meille, maksan sulle 50 euroa, kun julkisilla kuskaat ton piskin koirahoitolaan =)


Onneksi sä et ole tosissasi... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Onneksi sä et ole tosissasi... :D
Miten niin tosissani? Meinasin aluksi tarjota satasta =)

Mä en oo ikinä tiennyt, että kehäkolmosen sillä puolen ei oo ollenkaan takseja, sellasia farkkumallisia, tai sitt isompia, pakettiautoja, jotka on rekisteröity henkilökuljetuksiin. Eiköhän isommankin koiran sellasella hoitolaan kuskaa tarpeen vaatiessa. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä en oo ikinä tiennyt, että kehäkolmosen sillä puolen ei oo ollenkaan takseja, sellasia farkkumallisia, tai sitt isompia, pakettiautoja, jotka on rekisteröity henkilökuljetuksiin. Eiköhän isommankin koiran sellasella hoitolaan kuskaa tarpeen vaatiessa. :whistle:
Ei ne taida ottaa oksentavia malamuutteja

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei jääny, lue tarkemmin, mutta mä vaan ihmettelen tuota teidän piskiä, että miksi siitä pitää aina tehdä niin iso ongelma, mitä sä jaksat aina joka asiayhteydessä korostaa? Mä tosiaan tajusin pointin, että pojan pitää päästä sinne reissuun isänsä kanssa ( jonka olen toistanut ainakin kaksi kertaa kommenteissani! ), mutta pisti silmään jälleen kerran tuon koiruuden korostus, jonka itse "vedit tähän mukaan". Anteeksi vain, että kommentoin koirastanne tähän ketjuun - olis vissiin pitänyt tehdä siitä oma aloitus... :snotty:
Oukei, nyt ymmärrän. No ihan vaan tervetuloa tänne meille, maksan sulle 50 euroa, kun julkisilla kuskaat ton piskin koirahoitolaan =)

Miten niin julkisilla? Justhan sä sanoit, että siskos ( vai kuka se oli ) voi hätätapauksessa kuskata sitä lääkäriinkin, niin miksi sitten ei sinne?? Ja kait nyt ihmiset osaa jotain vanhoja lakanoita tai peittoja vetää autonsa suojaksi, jos koira oksentaa??? Eli taidatte ihan itse tekemällä tehdä koirastanne ongelman... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä en oo ikinä tiennyt, että kehäkolmosen sillä puolen ei oo ollenkaan takseja, sellasia farkkumallisia, tai sitt isompia, pakettiautoja, jotka on rekisteröity henkilökuljetuksiin. Eiköhän isommankin koiran sellasella hoitolaan kuskaa tarpeen vaatiessa. :whistle:
Ei ne taida ottaa oksentavia malamuutteja

No ei siinä sitten mitään, sitten junnu jää kotiin koira vahdiksi ja sä lähdet floridaan. Sellasta sattuu, elämä on. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin julkisilla? Justhan sä sanoit, että siskos ( vai kuka se oli ) voi hätätapauksessa kuskata sitä lääkäriinkin, niin miksi sitten ei sinne?? Ja kait nyt ihmiset osaa jotain vanhoja lakanoita tai peittoja vetää autonsa suojaksi, jos koira oksentaa??? Eli taidatte ihan itse tekemällä tehdä koirastanne ongelman... ;)
Systeri ottaa ton örppäävän koiran autoonsa vain, jos koira on about kuolemankielissä. Eli kuskaa hätätilanteessa eläinlääkäriin. Mutta ei takuulla lähde ajelemaan minnekään koirahoitoloihin.

Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että teemme itse koirasta suuremman ongelman. Junnu ei ikinä suostuisi jättämään koiraansa jonnekin häkkiin, missä koira ulvoisi tuskaansa junnun askelten loitontuessa, tietäen, että se koira ikävöi siellä miltei 2 viikkoa. Mä vielä voisin ehkä sen tehdäkin, mutta ei junnu. Se on junnun koira ja junnu mieluummin luopuu New Yorkin matkastaan kuin ulvottaa koiraansa. Mutta nyt ei ollut kyse junnusta ja koirasta vaan junnusta ja hänen isästään.

Lisäys: Siis koira tuli tähän keskusteluun mukaan vain siksi, että jos MUN pitää korvata isä, niin mihis koira sitten laitetaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä en oo ikinä tiennyt, että kehäkolmosen sillä puolen ei oo ollenkaan takseja, sellasia farkkumallisia, tai sitt isompia, pakettiautoja, jotka on rekisteröity henkilökuljetuksiin. Eiköhän isommankin koiran sellasella hoitolaan kuskaa tarpeen vaatiessa. :whistle:
Ei ne taida ottaa oksentavia malamuutteja

No, onko se pakko syöttää ja juottaa ähkyyn sinä päivänä kun on automatka tiedossa??? Kyllä se pienen "paaston" kestää... ;) Joutuu se paastoamaan sillonkin, jos joutuu esim. leikkaukseen... Ongelma ON siis omistajissa, ei koirassa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin julkisilla? Justhan sä sanoit, että siskos ( vai kuka se oli ) voi hätätapauksessa kuskata sitä lääkäriinkin, niin miksi sitten ei sinne?? Ja kait nyt ihmiset osaa jotain vanhoja lakanoita tai peittoja vetää autonsa suojaksi, jos koira oksentaa??? Eli taidatte ihan itse tekemällä tehdä koirastanne ongelman... ;)
Systeri ottaa ton örppäävän koiran autoonsa vain, jos koira on about kuolemankielissä. Eli kuskaa hätätilanteessa eläinlääkäriin. Mutta ei takuulla lähde ajelemaan minnekään koirahoitoloihin.

Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että teemme itse koirasta suuremman ongelman. Junnu ei ikinä suostuisi jättämään koiraansa jonnekin häkkiin, missä koira ulvoisi tuskaansa junnun askelten loitontuessa, tietäen, että se koira ikävöi siellä miltei 2 viikkoa. Mä vielä voisin ehkä sen tehdäkin, mutta ei junnu. Se on junnun koira ja junnu mieluummin luopuu New Yorkin matkastaan kuin ulvottaa koiraansa. Mutta nyt ei ollut kyse junnusta ja koirasta vaan junnusta ja hänen isästään.

Lisäys: Siis koira tuli tähän keskusteluun mukaan vain siksi, että jos MUN pitää korvata isä, niin mihis koira sitten laitetaan.


Eiköhän sulle tähän kysymykseen ole tarjottu jo sata vaihtoehtoa, ellei mikään niistä ole hyvä, niin sitten ei voi mitään varmasti. Ehkä junnukin sen sitten ymmärtää, ettei asialle voi kertakaikkiaan mitään. Matkustatte yhdessä sitten, kun koirasta aika jättää. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No ei siinä sitten mitään, sitten junnu jää kotiin koira vahdiksi ja sä lähdet floridaan. Sellasta sattuu, elämä on. =)
Jos exä oikeesti sen tempun tekee, ettei vie poikaansa lupaamallee Nykin matkalle, taidan käydä lastenvalvojan juttusilla ja sanoa, että by the way, exä ei ole viimeiseen 16 vuoteen maksanut elareita. Että jos sellanen 250 erkkiä kuussa, 12* 16 ... 48000 euroa kiits :D

Oikeesti exä ei voi olla niin paska, että pojalleen ton tempun tekisi. Siis ettei lähtisikään. Tai oikeastaan...junnulla on lippu ja matka varattuna. Isänsä hommaama. Mä sanon exälle, että itsepä hommasit matkan, junnu lähtee joka tapauksessa. Tuskin exä junnua yksin NYkiin päästää, pakko sen on mennä mukaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Eiköhän sulle tähän kysymykseen ole tarjottu jo sata vaihtoehtoa, ellei mikään niistä ole hyvä, niin sitten ei voi mitään varmasti. Ehkä junnukin sen sitten ymmärtää, ettei asialle voi kertakaikkiaan mitään. Matkustatte yhdessä sitten, kun koirasta aika jättää. =)
Ei olisi näköjään pitänyt mainita koko koiraa :laugh: :laugh: :laugh: Mä olen itsekin tässä ketjussa sanonut, että kyllä se koira järjestyy. Kyse nyt ei ole siitä koirasta, mähän saakeli olen ollut koko ajan jäämässä sen koiran kanssa tänne kotiin. Nou problem siis. Ihan sama juttu, kun mä lähden Orlandoon, junnu jää koiran kanssa kotiin. Nyt olis siis kyse junnun ja junnun isän matkasta. Ei mun eikä koiran.

 

Yhteistyössä