VOI VIDDULAN VÄKI!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt on kyllä aika monella mennyt tässä jutun juoni ihan ohi, tai sitten on provosoitu keittistä ihan tahallaan ja kiusallaan? :/ Mutta tosiaan ihme vääntöä exälläsi ja sen nyxällä ja poikaa toki käy sääliksi, jos aikuisia ihmisiä noin lapsettaa.. ja tarkoitan nyt eksää ja nyksää. Kivahan se pojasta varmaan on sinne jenkkilään äidinkin kanssa mennä mutta ei se ole sama asia, jos on odottanut jo pitkään että lähtee reissuun isän kanssa. Toivotaan että asiat järjestyy, tai no exäsi ja sen nyxä laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja lopettaa moisen pelleilyn.
 
Harmittavaa tuommoinen.. toivottavasta junnu pääsee reissuun...


Ja sitäkin harmittelen, et asutte niin kaukana.. jos joskus ois tarvetta teillä Puudelin hoitoon saamiseksi, ni mielelläni ottaisin... Kokemusta kun löytyy auton takakontin täyteen oksentavista muuteista ja niiden ärhentelyistä, kun eivät oo silloin millään ihanalla tuulella, ku oksettaa =) Olikos se muuten uros tuo teitin puudeli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Harmittavaa tuommoinen.. toivottavasta junnu pääsee reissuun...


Ja sitäkin harmittelen, et asutte niin kaukana.. jos joskus ois tarvetta teillä Puudelin hoitoon saamiseksi, ni mielelläni ottaisin... Kokemusta kun löytyy auton takakontin täyteen oksentavista muuteista ja niiden ärhentelyistä, kun eivät oo silloin millään ihanalla tuulella, ku oksettaa =) Olikos se muuten uros tuo teitin puudeli?

Keittiksen buudeli on nainen isolla Nllä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Harmittavaa tuommoinen.. toivottavasta junnu pääsee reissuun...


Ja sitäkin harmittelen, et asutte niin kaukana.. jos joskus ois tarvetta teillä Puudelin hoitoon saamiseksi, ni mielelläni ottaisin... Kokemusta kun löytyy auton takakontin täyteen oksentavista muuteista ja niiden ärhentelyistä, kun eivät oo silloin millään ihanalla tuulella, ku oksettaa =) Olikos se muuten uros tuo teitin puudeli?

Keittiksen buudeli on nainen isolla Nllä =)


:D Nonii! Sittenhän se menis vielä paremmin noitten meitin Uroitten kanssa täällä! Poijjaat ois mielissään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Harmittavaa tuommoinen.. toivottavasta junnu pääsee reissuun...


Ja sitäkin harmittelen, et asutte niin kaukana.. jos joskus ois tarvetta teillä Puudelin hoitoon saamiseksi, ni mielelläni ottaisin... Kokemusta kun löytyy auton takakontin täyteen oksentavista muuteista ja niiden ärhentelyistä, kun eivät oo silloin millään ihanalla tuulella, ku oksettaa =) Olikos se muuten uros tuo teitin puudeli?

Keittiksen buudeli on nainen isolla Nllä =)


:D Nonii! Sittenhän se menis vielä paremmin noitten meitin Uroitten kanssa täällä! Poijjaat ois mielissään :D

Poijaat sais tuta mitä on ku nainen sanoo sen viimisen sanan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Harmittavaa tuommoinen.. toivottavasta junnu pääsee reissuun...


Ja sitäkin harmittelen, et asutte niin kaukana.. jos joskus ois tarvetta teillä Puudelin hoitoon saamiseksi, ni mielelläni ottaisin... Kokemusta kun löytyy auton takakontin täyteen oksentavista muuteista ja niiden ärhentelyistä, kun eivät oo silloin millään ihanalla tuulella, ku oksettaa =) Olikos se muuten uros tuo teitin puudeli?

Keittiksen buudeli on nainen isolla Nllä =)


:D Nonii! Sittenhän se menis vielä paremmin noitten meitin Uroitten kanssa täällä! Poijjaat ois mielissään :D

Poijaat sais tuta mitä on ku nainen sanoo sen viimisen sanan :D

Oih...sen mie kyl haluisin nähä!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Exä ei voi lähteä ilman nyksää, koska nyksä kiskasee siitä herneen nenään |O |O |O |O |O

No se nyksän hernekö on tärkeempi ku pojan pettymys. Tosiaan miehet vois vähä jopa miettiä välillä ja ottaa ne aivot käyttöön.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
soriiii.....

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

älä tee volttia äläkä spagaatia... ettet katko luitas!
En tee. Vois loppua kaikki tekeminen siihen :D Mutta pukkasin exälle tekstarin, että "se nyt vaan on sellanen juttu, että jos mä lupaan pojalle Ameeeerikan matkan, niin silloin on ihan sama, millanen Brad Pitt tai Anthonio Banderas täällä kotinurkissa asiasta kitisee".


:laugh: Anteeks ku alko naurattaa, mut tahtosin kyllä olla kärpäsenä katossa kuulemassa kun avaat sanaisen arkkusi suuttuessasi.
 
eikö ole vähän sama asia et kumpi on kellekkin tärkee koira sulle ja poika isälle? joo sun tapaus on hieman eri, ku et ole tolast matkaa suunnitellu, mut jos isä on jo maksanutkin ni so fuckin gwhat jos muija ntaisin ton ex:n maksaa!!!kerää herneen nenää... mitäs ei ite lähe??? kyl mä olisin isälle kovana, et he muuten lähtee sinne NY, jos on kert luvannu. kysy viel et kumpi hälle on tärkeempi se uus muija vai oma poika!!! ja jos sä saisit koiran johki hyvään hoitoon, mä lähtisin NY ja antaisin EX:n maksaa...
 

Yhteistyössä