No nyt on kyllä aika monella mennyt tässä jutun juoni ihan ohi, tai sitten on provosoitu keittistä ihan tahallaan ja kiusallaan? :/ Mutta tosiaan ihme vääntöä exälläsi ja sen nyxällä ja poikaa toki käy sääliksi, jos aikuisia ihmisiä noin lapsettaa.. ja tarkoitan nyt eksää ja nyksää. Kivahan se pojasta varmaan on sinne jenkkilään äidinkin kanssa mennä mutta ei se ole sama asia, jos on odottanut jo pitkään että lähtee reissuun isän kanssa. Toivotaan että asiat järjestyy, tai no exäsi ja sen nyxä laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja lopettaa moisen pelleilyn.