VOI VIDDULAN VÄKI!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koira on kiltti ja tottelevainen, mutta hyvä reviirinsä ja perheensä puolustaja, mitä Keittiönoita täällä puudelista kertonut. Ei mikään luonnevikainen, mut se hyväksyy vain perheenjäsentensä hoidon ja lenkitykset jne
Näin juuri =) Jos likka ei olisi vammainen, likka pärjäisi koiran kanssa vallan mainiosti. Eniten kuitenkin surettaa se, että junnu odotti reissua isänsä kanssa. Mä voin tehdä voltin, spagaatin, opetella espanjaa tai viittomakieltä, mutta mä en ikinä voi olla ton lapsen isä. Vaikka miten yrittäisin :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koira on kiltti ja tottelevainen, mutta hyvä reviirinsä ja perheensä puolustaja, mitä Keittiönoita täällä puudelista kertonut. Ei mikään luonnevikainen, mut se hyväksyy vain perheenjäsentensä hoidon ja lenkitykset jne
Näin juuri =) Jos likka ei olisi vammainen, likka pärjäisi koiran kanssa vallan mainiosti. Eniten kuitenkin surettaa se, että junnu odotti reissua isänsä kanssa. Mä voin tehdä voltin, spagaatin, opetella espanjaa tai viittomakieltä, mutta mä en ikinä voi olla ton lapsen isä. Vaikka miten yrittäisin :(

soriiii.....

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

älä tee volttia äläkä spagaatia... ettet katko luitas!

 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
soriiii.....

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

älä tee volttia äläkä spagaatia... ettet katko luitas!
En tee. Vois loppua kaikki tekeminen siihen :D Mutta pukkasin exälle tekstarin, että "se nyt vaan on sellanen juttu, että jos mä lupaan pojalle Ameeeerikan matkan, niin silloin on ihan sama, millanen Brad Pitt tai Anthonio Banderas täällä kotinurkissa asiasta kitisee".

 
tuo se puudelis tuohon meidän pihaanjuoksulankaan, koppikin on, safkat voin heittää ovelta B)
Ja jos se juoksemaan tahtoo ni voin laskee irti sen jos se tulee luokse, ees seuraavana päivänä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
soriiii.....

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

älä tee volttia äläkä spagaatia... ettet katko luitas!
En tee. Vois loppua kaikki tekeminen siihen :D Mutta pukkasin exälle tekstarin, että "se nyt vaan on sellanen juttu, että jos mä lupaan pojalle Ameeeerikan matkan, niin silloin on ihan sama, millanen Brad Pitt tai Anthonio Banderas täällä kotinurkissa asiasta kitisee".

jep toivottavasti tajuaa ja pitää lupauksensa! kyllä niitä nyxiä aina tulee uusia... lapselle jos jotain lupaa se täytyy pitää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
tuo se puudelis tuohon meidän pihaanjuoksulankaan, koppikin on, safkat voin heittää ovelta B)
Ja jos se juoksemaan tahtoo ni voin laskee irti sen jos se tulee luokse, ees seuraavana päivänä..
Oikeesti toi koira on jo vanha laiska tollo =) Vahva kuin mikä, kuormanvetokoira kun on. Ehkä mä saisin nakitettu junnun parhaan kaverin (17 v) tänne meille siksi aikaa asumaan ja koiraa hoitamaan, mutta ei mun ole ihan helppoa olla yli puolet kuukaudesta pois töistä. Helpompaa kyllä kuin palkansaajana, mutta oikeesti mulla on sikana töitä, jotka on hoidettava aikataulussaan. JOS kävisi niin huonosti,että exän nyxä ihan oikeesti estäisi exän ja junnun NYkin matkan, sitten junnu lähtee mun kanssani Floridaan. Joudun tosin maksamaan 500 erkkiä siskonpojalle, että se tulee kymmeneksi päiväksi meille kotimieheksi. Ja vähän hirvittää, että toi 16 v siellä Orlandossa jalkapatikassa hengailee sen aikaa kun mä olen konferenssissa. Tosin onhan siellä nähtävää.

Nyt alan jo rauhoittua, hemmetti, että pistikin vihaksi |O Exä tekee niinkuin tahtoo. Johan tästä on yli 10 vuotta aikaa, kun ollaan viimeksi kähisty lapselle annetuista ja patetetyistä lupauksista. Ei siis kuitenkaan ihan turha isukki tuo exäkään =)

 
No kyllä sä sen piskin saat jonnekin JOS HALUAT. Ja kannattais varmaan vaihtaa pari sanaa sen exän kanssa aiheesta niin että lapsesi ja exäsi nykyinen kuulevat. Siinä voi sitten jokainen miettiä (ja hävetä) että mikä elämässä onkaan tärkeintä. Kai te nyt sentään lapselle pidätte lupauksen? Enssijaisesti exäsi siis tai sitten neuvottelette että sinä lähdet lapsesi kanssa.
 
Keittis, teitin buudeli varmaa viihtyski täällä, pellolla näkyy olevan liki metsi lunta, oispahan missä peuhata ja mä saisin sit kahden koiran valjakon, nyt ei oo ku yhden koiran valjakok, jolla toki silläki saa melkoset kyydit :laugh:

Mut joo, kyllä sen isukin pitää se jätkä sinne nykiin viedä.
 
Odottele vaan hetki rauhassa, ennen kuin alat exälle rähisemään. Sä olet exästäsi antanut täällä sellaisen kuvan, että Junnu on hänen elämässään tärkein asia. Jos sen riita exäsi ja sen nyxän kanssa on kovinkin tuore, saattaa matkan peruminen olla ensimmäisenä mielessä, mutta luulisin, että exäsi tulee lupauksensa pitämään.

Eli kattele rauhassa vaan, perumatta mitään ja etsimättä koirahoitolaa, kyllä se exäsi sinne Nykkiin lähtee, vaikka Junnun kanssa kahden, veikkaan minä.

Ja kiva "nähdä" pitkästä aikaa!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lupaus:
No kyllä sä sen piskin saat jonnekin JOS HALUAT. Ja kannattais varmaan vaihtaa pari sanaa sen exän kanssa aiheesta niin että lapsesi ja exäsi nykyinen kuulevat. Siinä voi sitten jokainen miettiä (ja hävetä) että mikä elämässä onkaan tärkeintä. Kai te nyt sentään lapselle pidätte lupauksen? Enssijaisesti exäsi siis tai sitten neuvottelette että sinä lähdet lapsesi kanssa.
Näin se kyllä menee =) Mun siskonpoika kyllä hoitaa koiran kunhan hinnasta sovitaan. Hinta vaan ei ole ihan sellainen, mihin olin varautunut. No, sitä varten on säästötili. New Yorkiin mä en kyllä töiden takia taida päästä, vaikka miten yrittäisin :( Siis reissu olis 6-12.3. Ja mä taas olen menossa työmatkalle Orlandoon 26.3-4.4. En mitenkään hanskaa molempia ellen sitten tee töitä ympäri vuorokauden seuraavat 3 viikkoa. en ole junnulle luvannut mitään ulkomaanmatkaa, isänsä on. En ole edes ajatellut, että teini-ikäistäkään lasta voisi ottaa mukaan rapokon taakse työmatkalle. Mutta jos tää jää ainooksi vaihtoehdoksi, niin sitten jää. Kai tuo jannu keksii Orlandossa päiviksi jotain tekemistä, on sen kielitaito kuitenkin paljon parempi kuin mun :D Exän nyxä vaan saa päättää aika sikavikkelään, mitä tekee. Koska matka Floridaan on varattava asap.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Odottele vaan hetki rauhassa, ennen kuin alat exälle rähisemään. Sä olet exästäsi antanut täällä sellaisen kuvan, että Junnu on hänen elämässään tärkein asia. Jos sen riita exäsi ja sen nyxän kanssa on kovinkin tuore, saattaa matkan peruminen olla ensimmäisenä mielessä, mutta luulisin, että exäsi tulee lupauksensa pitämään.

Eli kattele rauhassa vaan, perumatta mitään ja etsimättä koirahoitolaa, kyllä se exäsi sinne Nykkiin lähtee, vaikka Junnun kanssa kahden, veikkaan minä.

Ja kiva "nähdä" pitkästä aikaa!! =)
Puhut kyllä asiaa =) Junnu on exän elämässä nro 1. Pillastuin varmaan ihan suotta, mutta aloin jo miettimään, miten hitossa tässä kerkee kaksi Jenkkilän reissua tehdä yhden kuukauden aikana. Paras varmaan katsoa, mitä tuleman pitää.

Ihana nähdä sinuakin pitkästä aikaa :hug: :hug: :hug: :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
No jos ei isä lähde pojan kanssa niin minkäs teet. Poika ehkä pettyy, mutta sellasta tämä elämä on.
Teen sen, mitä isä ei tehnyt. Koska tiedän, miten tärkeää se pojalle on.

No tietenkin sitten, jos pystyt työn puolesta. Eikös matkaa voi lykätä kunnes sulla on paremmin aikaa? Saako rahoja takaisin, tai lentoja vaihdettua?
 
No tota, eikö matkan siirtäminen ole tullut kysymykseen...että pitääkö ihan kokonaan perua? Onhan siihen vielä jokunen aikakin..onko exä ja nyxä sellasia äkkipikaisia et ilmottaa hetken kuohunnassa siitä mitä tulavaisuudessa tehdään/ei tehdä????
Meinaan vaan, että jospa hätä ei olisikaan tämän ( > :headwall: ) näköinen?
 
No tota, eikö matkan siirtäminen ole tullut kysymykseen...että pitääkö ihan kokonaan perua? Onhan siihen vielä jokunen aikakin..onko exä ja nyxä sellasia äkkipikaisia et ilmottaa hetken kuohunnassa siitä mitä tulavaisuudessa tehdään/ei tehdä????
Meinaan vaan, että jospa hätä ei olisikaan tämän ( > :headwall: ) näköinen?
Exä ja sen nyxä on kyllä yks Matti ja Mervi. Siis ihan oikeesti. Ei sellaista joulua, ettei joulun alla olis niillä TAAS sukset ristissä. Viime jouluna junnu ilmoittikin, että haluaa viettää joulunsa meidän kanssa. Muahan se matkan peruminen tai siirtäminen ei sinällään haittaa, en mä ole siitä mitään maksanut. Junnua ja junnun pettymystä mä tässä mietin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koira on kiltti ja tottelevainen, mutta hyvä reviirinsä ja perheensä puolustaja, mitä Keittiönoita täällä puudelista kertonut. Ei mikään luonnevikainen, mut se hyväksyy vain perheenjäsentensä hoidon ja lenkitykset jne
Näin juuri =) Jos likka ei olisi vammainen, likka pärjäisi koiran kanssa vallan mainiosti. Eniten kuitenkin surettaa se, että junnu odotti reissua isänsä kanssa. Mä voin tehdä voltin, spagaatin, opetella espanjaa tai viittomakieltä, mutta mä en ikinä voi olla ton lapsen isä. Vaikka miten yrittäisin :(

nii ja vaarana on se että kohta sun junnu ei luota isänsä sanomisiin olenkaan... :/ :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Exä ei voi lähteä ilman nyksää, koska nyksä kiskasee siitä herneen nenään |O |O |O |O |O

no antais perkele vetää vaan! ja sanois että veä kerranki niin syvälle että versoaa perseestä ulos! nih.

ja samaa meinasin ehottaa että exä vaan poikansa kanssa kahestaan reissuun, laatuaikaa sekä isälle että pojalle iliman narisevaa nyksää ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
nii ja vaarana on se että kohta sun junnu ei luota isänsä sanomisiin olenkaan... :/ :/
Tää on se oleellinen juttu. Yleensä exä on pitänyt lupauksensa, mutta joulut on aina menneet exän nyxän mielialojen mukaan. Eli aattoaamuna on selvinnyt, missä junnu joulunsa viettää. Luvattu New Yorkin matka - siihen on jo koulustakin vapaat anottu ja saatu - on pikkasen eri asia kuin joulu, Linnanmäkireissu tai kalastusreissu. Matka äidin kanssa Floridaan olisi varmaan junnun mielestä cool, mutta se ei ole sama asia kuin matka isän kanssa New Yorkiin.

No, mitä tuossa hetki sitten exältä tuli tekstaria, niin taitaa olla kuitenkin laittamassa poikansa nyxänsä edelle. Kuten on tehnyt miltei kaikki nämä 16 vuotta. Kysyi multa, että lähtisinkö mukaan. Exä kun on sen nyxänsäkin NYkin matkan jo maksanut, mutta nyxä ei sinne haluakaan lähteä. Sanoin, että ei kiitos, mutta voin kysyä likalta, tahtoisiko se. Exän nyxä kyllä saa totaaliset paskikset, jos exä bongaa mun tyttärenikin New Yorkiin :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
nii ja vaarana on se että kohta sun junnu ei luota isänsä sanomisiin olenkaan... :/ :/
Tää on se oleellinen juttu. Yleensä exä on pitänyt lupauksensa, mutta joulut on aina menneet exän nyxän mielialojen mukaan. Eli aattoaamuna on selvinnyt, missä junnu joulunsa viettää. Luvattu New Yorkin matka - siihen on jo koulustakin vapaat anottu ja saatu - on pikkasen eri asia kuin joulu, Linnanmäkireissu tai kalastusreissu. Matka äidin kanssa Floridaan olisi varmaan junnun mielestä cool, mutta se ei ole sama asia kuin matka isän kanssa New Yorkiin.

No, mitä tuossa hetki sitten exältä tuli tekstaria, niin taitaa olla kuitenkin laittamassa poikansa nyxänsä edelle. Kuten on tehnyt miltei kaikki nämä 16 vuotta. Kysyi multa, että lähtisinkö mukaan. Exä kun on sen nyxänsäkin NYkin matkan jo maksanut, mutta nyxä ei sinne haluakaan lähteä. Sanoin, että ei kiitos, mutta voin kysyä likalta, tahtoisiko se. Exän nyxä kyllä saa totaaliset paskikset, jos exä bongaa mun tyttärenikin New Yorkiin :/

mutta eikös heillä oo sama isä? eli lapsensahan sitten nykkiin veis... vai onko miun kammarit puolhimmeenä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mutta eikös heillä oo sama isä? eli lapsensahan sitten nykkiin veis... vai onko miun kammarit puolhimmeenä?
Ei ole sama isä.


aha. mutta ei kait se siltikään mitään muuttais jos exäs haluais myös siun tyttären mukaan ottaa?
 

Yhteistyössä