K
Keittiönoita
Vieras
Näin juuri =) Jos likka ei olisi vammainen, likka pärjäisi koiran kanssa vallan mainiosti. Eniten kuitenkin surettaa se, että junnu odotti reissua isänsä kanssa. Mä voin tehdä voltin, spagaatin, opetella espanjaa tai viittomakieltä, mutta mä en ikinä voi olla ton lapsen isä. Vaikka miten yrittäisinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Koira on kiltti ja tottelevainen, mutta hyvä reviirinsä ja perheensä puolustaja, mitä Keittiönoita täällä puudelista kertonut. Ei mikään luonnevikainen, mut se hyväksyy vain perheenjäsentensä hoidon ja lenkitykset jne