Voiko miehen kiihotus tipoista tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja milla:
]

Se on vain mun ukoleni ei kenellekkään muulle miehelle.Mua pelottaa sen takia,kun se olis mun eka raskaus ja mulla on alhanen kipukynnys eli en pidä kivusta.Pelkään sitäkin että mun hyvin treenattu kroppa menee pilalle synnytyksen jälkeen kun olen siihen panostanut.

Kyllähän se kroppa tietenkin muuttuu raskaudesta ja synnytyksestä mutta ei se pilalle mene! Jos olet treenannut ja tehnyt työtä ulkonäkösi eteen niin varmasti myös säiyt hyvässä kunnossa kun jatkat kevyttä liikuntaa läpi raskauden. Sitten raskauden jälkeen taas pääset hyviin mittoihin kun et unohdu kotisohvalle makaamaan!

Kipukynnys ei ole ongelma varmasti, asenne ratkaisee miten paljon haluat äidiksi pienelle nyytille :)

Kun mulla on just nuista tyypillisiä raskaus oireita en siis kuvittele.Maha vähän 79cm vatsan ympärysmitta tällä hetkellä,vatsalihaksista ei enään tietoakaan kun olen laiha&lihaksikas,rinnat kummasti turvonneet samalla tapaa kuin olis mensut tulossa ja mensujen ei pidä alkaa pitkään aikaan vielä kuun lopussa vasta.Väsyttää koko ajan vaikka nukun ihan normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Alkuperäinen kirjoittaja milla:
]

Se on vain mun ukoleni ei kenellekkään muulle miehelle.Mua pelottaa sen takia,kun se olis mun eka raskaus ja mulla on alhanen kipukynnys eli en pidä kivusta.Pelkään sitäkin että mun hyvin treenattu kroppa menee pilalle synnytyksen jälkeen kun olen siihen panostanut.

Kyllähän se kroppa tietenkin muuttuu raskaudesta ja synnytyksestä mutta ei se pilalle mene! Jos olet treenannut ja tehnyt työtä ulkonäkösi eteen niin varmasti myös säiyt hyvässä kunnossa kun jatkat kevyttä liikuntaa läpi raskauden. Sitten raskauden jälkeen taas pääset hyviin mittoihin kun et unohdu kotisohvalle makaamaan!

Kipukynnys ei ole ongelma varmasti, asenne ratkaisee miten paljon haluat äidiksi pienelle nyytille :)

Kyllä haluaisin lapsen,mutta pelkään ihan hirveeti sitä synnytystä että se käy ihan sairaan kipeää&pyörryn sairaalaan ennen kuin edes synnytän.
Voiko sen sit ottaa leikkauksella pois mun mahasta,jos ei halua alatie synnytystä?
Tuleeko siitä leikkauksesta kamalat arvet mahaan?
En halua pilata mun kroppaani kun siinä ei ole tällä hetkellä yhtään selluliittia,läskiä.

Me ollaan jo vuosia harjoitettu keskeytettyä yhdyntää ilman että olen tullut raskaaksi. Lapsiakin on, joten kysymys ei ole hedelmättömyydestä. Keskeistä on miehen kyky hallita siemensyöksynsä. Tosiasia on etteivät kaikki miehet hallitse keskeytettyä yhdyntää ja siksi väitetään erheellisesti että "touhutipasta" voi tulla raskaaksi, vaikka tosiasiassa mies ei ole vetäytynyt ajoissa vaan siemennestettä on päässyt emättimeen. Touhutipoissa ei siis ole siittiöitä, ei ainakaan meillä;-)

Kyllä haluaisin lapsen,mutta pelkään ihan hirveeti sitä synnytystä että se käy ihan sairaan kipeää&pyörryn sairaalaan ennen kuin edes synnytän.
Voiko sen sit ottaa leikkauksella pois mun mahasta,jos ei halua alatie synnytystä?
En halua pilata mun kroppaani kun siinä ei ole tällä hetkellä yhtään selluliittia,läskiä.[/quote]

No voin vannoa että taatusti menee sektiossa kroppa pilalle...että jos kroppaa haluat vaalia niin synnytät alakautta! ja kivunlievitystä saa kyllä

Ei ap se sektiokaan mikään kivuton ratkasu ole. Siinä ne kivut on sitten vaan lähinnä leikkauksen jälkeen toipumisaikana. Lyhyemmällä kivulla pääset alakautta synnyttämällä. Turha pelätä kamalasti etukäteen varsinkaan muiden kokemusten peerusteella, kun jokainen synnytys on aina omanlaisensa, eikä kukaan voi etukäteen sanoa varmaan. Jos pahasti pelottaa ja olet raskaana lopulta, niin ota se rohkeasti neuvolassa puheeksi.

Harva raskaanaolija ei jotenkin jännittäisi synnytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En halua pilata mun kroppaani kun siinä ei ole tällä hetkellä yhtään selluliittia,läskiä.

tuollaiselle pissikselle ei toivottavasti lapsia edes tule.

Yhteistyössä