T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja milla:]
Se on vain mun ukoleni ei kenellekkään muulle miehelle.Mua pelottaa sen takia,kun se olis mun eka raskaus ja mulla on alhanen kipukynnys eli en pidä kivusta.Pelkään sitäkin että mun hyvin treenattu kroppa menee pilalle synnytyksen jälkeen kun olen siihen panostanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Alkuperäinen kirjoittaja milla:]
Se on vain mun ukoleni ei kenellekkään muulle miehelle.Mua pelottaa sen takia,kun se olis mun eka raskaus ja mulla on alhanen kipukynnys eli en pidä kivusta.Pelkään sitäkin että mun hyvin treenattu kroppa menee pilalle synnytyksen jälkeen kun olen siihen panostanut.
Kyllähän se kroppa tietenkin muuttuu raskaudesta ja synnytyksestä mutta ei se pilalle mene! Jos olet treenannut ja tehnyt työtä ulkonäkösi eteen niin varmasti myös säiyt hyvässä kunnossa kun jatkat kevyttä liikuntaa läpi raskauden. Sitten raskauden jälkeen taas pääset hyviin mittoihin kun et unohdu kotisohvalle makaamaan!
Kipukynnys ei ole ongelma varmasti, asenne ratkaisee miten paljon haluat äidiksi pienelle nyytille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä haluaisin lapsen,mutta pelkään ihan hirveeti sitä synnytystä että se käy ihan sairaan kipeää&pyörryn sairaalaan ennen kuin edes synnytän.
Voiko sen sit ottaa leikkauksella pois mun mahasta,jos ei halua alatie synnytystä?
Tuleeko siitä leikkauksesta kamalat arvet mahaan?
En halua pilata mun kroppaani kun siinä ei ole tällä hetkellä yhtään selluliittia,läskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:joo.niistä saa kaksosia.
Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:joo.niistä saa kaksosia.
älkää kehdatko pottuilla, kun toisella on oikeasti pattitilanne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milla:No niin tein testin 2viivaa tuli,mutta toinen on haaleampi kuin toinen.
Mun täytyy nähtävästi tehdä vielä uusi testi.
Alkuperäinen kirjoittaja milla:No niin tein testin 2viivaa tuli,mutta toinen on haaleampi kuin toinen.
Mun täytyy nähtävästi tehdä vielä uusi testi.